My Sandero 2: 1.2-75Cp

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nu pune, ele trebuie sa se miste, sa se muleze dupa forma parbrizului.
    Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

    Comment


    • In plus picatura ataca cauciucul ... grija mare ☺☺

      By phone ... using Tapatalk and Samsung S5!
      sigpic
      This is My Ride!
      !Visit and enjoy!

      Comment


      • Ma gandeam sa pun superglu la acele clipsuri ca sa prinda bine cauciucul.
        O sa fac niste teste pe un stergator de la vechea Dacie.

        @mumus si M.Florin Multumesc!

        Comment


        • Ce reprezinta ce am incercuit in poza? Am vazut ca doar la motorul de 1.2 exista
          Attached Files

          Comment


          • Nu exista doar la motorul de 1.2 ci la toate motoarele renault ai sa observi acel tub care are treaba cu cutia , preia uleiul in excess atunci cand se formeaza o presiune prea mare in cutie.
            sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

            Comment


            • Pentru ca am terminat cu bine sesiunea si pentru ca ma plictisisem de monotonia Bucurestiului, am zis ca nu ar fi rau sa fac un drum pana la mare si de ce nu, chiar si pe la munte, la bunica.

              Am parcurs urmatorul traseu:
              Bucuresti - Navadori - Constanta(fataiala vreo 40 km) - Buzau(ruta Viziru - Bordei Verde - Ianca) - Valenii de Munte - Ploiesti - Bucuresti.

              Bucuresti - Navodari(2 persoane)
              Navodari - bunica(4 persoane si bagaje "cacalau")
              Bunica - Bucuresti(2 persoane si ceva bagaje)

              Am mers pe A2, apoi pe A4 pana aproape de Navodari. Pe A2, pana la Fundulea drum greu, cu multe gropi, mai ales pe banda 1. De la Fundulea incolo, banda a 2-a foarte buna, banda 1 cu ceva mai putin gropi. Am avut noroc ca a fost foarte libera autostrada(era joi) si am mers pe banda 2(exceptie atunci cand ma depaseau altii).

              Pe ruta Ploiesti - Bucuresti, deplasarea s-a realizat pe A3, asfalt foarte bun.

              Am utilizat pilotul automat in localitati si pe autostrada la greu, exceptie facand cele 2 orase(Navodari si Constanta).

              Am plecat din Bucuresti avand 42 km parcursi, un consum de 10,3 litri si o medie de 18 km/h. Cand am ajuns azi acasa, consumul este cel indicat de poza, adica 6,7.

              Vitezele de rulare au fost:
              - autostrazi:120 km/h; pe alocuri(din cauza drumului) - 100-110 km/h
              - localitati:60 km/h
              - intre localitati:100-110 km/h.

              Acum cateva pareri: ajungand la viteze de 110-120 km/h, masina este zgomotoasa. Insa, daca mergi constant cu aceasta viteza nu mai e asa zgomotoasa. In depasiri, isi face treaba foarte bine, retrogradare de viteza, urcata in accelaratie pana la 4500-5000 ture si schimbat treapta superioara. Un regret:nu are viteza a 6-a. Era perfecta pentru autostrada.

              Greierasi:se mai aude cate unul cand mai trec peste mai multe denivelari, daca trec doar peste una, nu aud nimic. Momentan, nimic enervant in aceasta privinta.
              Attached Files
              Last edited by Crs. Sandel; 15 February 2015, 21:17.

              Comment


              • ce spui tu eu scot un consum de 6 cu 14mpi 2005 de ce oare???

                Comment


                • Pentru ca masina inca este noua(doar 5900 km), pentru ca poate am un alt stil de mers, pentru ca difera conditiile meteo(umiditate, temperatura, vant), pentru ca Sandero este mai putin aerodinamic decat Logan, pentru ca am plecat din Bucuresti avand un consum de 10,3 litri. Sunt atatea variante...

                  Comment


                  • legat de aerodinamica cred ca te inseli. loganu 2, in speta si sandero 2 are un c.a. de 0.34 pe cand loganu 1 de vreo 0.36/0.37

                    diferenta e data de deflectoarele de sub masina (sub bara fata, din fata rezervorului, roti spate), parbriz mai inclinat, luneta mai inclinata (la logan 2)

                    oricum, 5900km e putin. a mea a inceput sa-si dea drumul dupa 20.000 de mii de km. pana nu demult era zgomotoasa de la 120 in sus, acum imi pare ca e mai silentioasa si se simte mult mai bine la 130-140 decat la 110-120

                    benzina de care ai? eu am incercat de curand, pt prima data in 6 ani, omv carerra 100 si pot sa zic ca, chiar am simtit o diferenta, nu as putea sa o cuantific cu exactitate dar urca foarte frumos pana la 130-140

                    consumul mi se pare maricel totusi, poate i se trage de la incarcatura

                    drumuri bune
                    Last edited by cristi....; 15 February 2015, 22:08.

                    Comment


                    • Nu cunosc datele tehnice legate de aerodinamica, am raspuns ca asa am gandit.

                      Stiu si eu ca 5900 km sunt putini, dar asta este. In vacante ce merg mai mult, in timpul facultatii nu prea pot sa ma deplasez extraurban. S-o simti bine masina, dar buzunarul tau nu se simte bine

                      Alimentez cu benzina 95, Rompetrol, OMV si Mol (exact in ordinea asta). Daca pretul benzinei e acelasi la toate 3, alimentez de la OMV sau daca pretul benzinei la OMV e mai mare cu 0,09 bani(un exemplu), tot de la ei alimentez.

                      Consumul asta este. Posibil si de la "incarcatura", am fost si pe Ciuta(serpentine). Am avut drum destul de liber si am mers constant cu viteze mari(peste 100 km/h, in afara localitatilor). Nu mai stiu cati litri de benzina aveam consumati in momentul plecarii din Bucuresti(cred ca undeva in jur de 4,3-4,5), ca puteam face un calcul al consumului de benzina pe 100 km in functie de kilometri pe care i-am parcurs de joi pana astazi.

                      Multumesc! Drumuri bune si tie!
                      Last edited by Crs. Sandel; 15 February 2015, 22:52.

                      Comment


                      • Intamplare nefericita astazi, la ora 12:30. O simpla drumetie pana la service pentru rezolvarea unei probleme cu alarma s-a transformat intr-o vizita serioasa la service pentru inlocuirea unor parti componente ale masinii. Ma deplasam printre blocuri, pe o strada prioritara, cand, intr-o intersectie cu o alta strada, un taximetrist care avea cedeaza trecerea fix in mine. Avariile le vedeti mai jos. Nu au fost victime. Am chemat un vecin, a dat niste telefoane sa vada ce e de facut, cei cu care a vorbit l-au indrumat spre politie. Eu am sunat la reprezentanta de unde am luat masina, i-am explicat celei care mi-a vandut masina ce s-a intamplat si mi-a zis sa ma duc acolo. Am zis sa fiu om si sa nu i se ia permisul pentru 90 zile, pentru ca asta e meseria lui. S-a realizat constatarea amiabila, masina va fi reparata pe Casco cu regres, taximetristul avand asigurare la Euroins. Tocmai miercuri vine de la Allianz Tiriac pentru constatare.
                        La prima vedere par a fi afectate : aripa fata, bara, capacul de la roata, un bazin aflat pe partea aceea(a curs ceva din el, nu lichid, un fel de cenusa), posibil farul si cred ca si directia este afectata.
                        Attached Files
                        Last edited by Crs. Sandel; 5 March 2015, 16:36.

                        Comment


                        • urat moment.... sa nu fie si amortizorul stramb. Eu asa am patit ultima oara si era si amortizorul.
                          laureate 1.5l, albastru marin

                          Comment


                          • My Sandero 2: 1.2-75Cp

                            Eu nu il iertam! Dupa sauri, urmatoarea specie periculoasa... e glorios reprezentata de taximetristi!


                            Sent from my iPhone using Tapatalk
                            Keep walking...

                            Comment


                            • Nici eu nu il iertam.

                              edit: ei mereu sunt neatenti. Mai precis sunt prosti mare parte din ei, si tupeisti.
                              Last edited by Andrei.TMT; 5 March 2015, 17:02.
                              My Ride ! B - 29 - TmT

                              Comment


                              • Primul meu gand a fost POLITIA, dar m-am gandit ca i se poate intampla oricui, din neatentie, o aruncare de privire dupa o gagica, stiu, trebuia sa plateasca, dar asa am considerat ca trebuie facut.

                                ten, mi s-a zis ca poate fi afectat si amortizorul.

                                Originally posted by Andrei.TMT View Post
                                ei mereu sunt neatenti. Mai precis sunt prosti mare parte din ei, si tupeisti.
                                Total de acord, si mai ales in Bucuresti.
                                Last edited by Crs. Sandel; 5 March 2015, 17:06. Reason: Automerged Doublepost

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google