Cat sunt singur in masina si fara bagaje , acest motor se misca la limita decentei(fara sa pornesc AC-ul) in schimb cand sunt mai mult de 2 pers. + bagaje trebuie sa-l turez serios sa nu ma "ureze" ceilalti participanti la trafic.
My Sandero 2: 1.2-75Cp
Collapse
X
-
si eu am observat asta.. cand masina e incarcata pana la o anumita valoare parca nu e chiar atat de puturoasa, in plus pe langa faptul ca e mai asezata parca e si mai silentioasa aerodinamica imbunatatita o compensa diversele minusuri legate de putere
din ce am observat eu: mai mult ii place sa aiba portbagajul incarcat decat bancheta din spate.. am vazut asta acu vreo 4 ani cand am incarcat, de voie de nevoie vreo 4 saci mari de cartofi in portbagaj, minim 20kg/sac...+2 pers in spate in afara de mine. ma asteptam sa fie caput motoru dar ce sa vezi...mergea de manca asfaltu.. 120 fara chinuiala cu stabilitate f buna si silentioasa.. am ramas placut surprinsLast edited by cristi....; 28 September 2015, 13:42.
Comment
-
Originally posted by Crs. Sandel View PostAstazi s-au implinit 2 ani de cand am intrat efectiv in posesia masinii (ora 18:00). Am cautat postarea de anul trecut, e gresita data.
Kilometri parcursi pana in prezent: 11603
Saptamana aceasta am platit Casco la Allianz (219 euro) si RCA la Euroins (500 lei). Ambele sunt incheiate pe 1 an.
Comment
-
Originally posted by cristi.... View Postsi eu am observat asta.. cand masina e incarcata pana la o anumita valoare parca nu e chiar atat de puturoasa, in plus pe langa faptul ca e mai asezata parca e si mai silentioasa aerodinamica imbunatatita o compensa diversele minusuri legate de putere
din ce am observat eu: mai mult ii place sa aiba portbagajul incarcat decat bancheta din spate.. am vazut asta acu vreo 4 ani cand am incarcat, de voie de nevoie vreo 4 saci mari de cartofi in portbagaj, minim 20kg/sac...+2 pers in spate in afara de mine. ma asteptam sa fie caput motoru dar ce sa vezi...mergea de manca asfaltu.. 120 fara chinuiala cu stabilitate f buna si silentioasa.. am ramas placut surprins
aslanalbert
Mersi!
Comment
-
Originally posted by Crs. Sandel View PostCe am observat, masina trage bine cu 4 persoane si ceva bagaje.
In depasiri, mereu opresc aerul conditionat.
Am avut posibilitatea sa merg cu masina in toate configuratiile posibile de pasageri, bagaje... si dupa 60.000km pot spune ca dinamica masinii se schimba radical atunci cand mergi 1-2 pers fata de cum e cand este plina ochi.
Eu in depasiri dau blana, la sub 100 km/h retrogradez si cu a 4-a pana la 5000-6000 rtpm depasesti ce vrei, evident sa si mearga mai incet ca tine , in a 5-a depasesc doar daca am peste 100 km/h.
Singurul inconvenient e ca masina fiind mai slab insonorizata ai tendinta sa spui ca o rupi...dar nu e asa, e motor de turatie si ii place....plus ca sunetul cel 16v la turatia aia e genial.
Poate la modelul nou s-a mai rezolvat cu insonorizarea. Pe final de cariera am ajuns sa ma indragostesc de masina , cautand prin alte parti, alte masini, alte configuratii....ma rog, masini mai mari de familie.
Aerul nu-l inchid niciodata, mi se parea aiurea....desi asta e unul din lucrurile care ma enerveaza...puterea pe care o pierzi cand il folosesti...dar....trebuie turat putin mai mult motorul si merge.
Alex
Comment
-
Salutare!
Am si zis: 4 persoane + putine bagaje. Dar si cu 5 persoane (medie 80kg) si portbagajul gol, masina mi s-a parut ok in depasiri
Nu am mers cu modelul precedent de Logan cu motor de 1.2, dar cred ca insonorizarea este aceeasi. Adica, ce este peste 3200-3500 rotatii se aude destul de proeminent la inceput, daca mergi constant la acea turatie, zgomotul se mai atenueaza. Cu Elf 5w40 e altceva in comparatie cu Dacia Oil 5w30.
Depinde de situatie, dar in 98% dintre depasiri opresc aerul conditionat. Iar daca afara mai sunt si peste 30 grade, cu siguranta trebuie oprit. Fac si depasiri cu a 5-a, depinde de traficul de pe sens invers, dar in mod normal, retrogradez o treapta sau chiar 2 astfel incat sa fiu peste 3000 rotatii.
Comment
Comment