My Sandero 2: 1.2-75Cp

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sunetul acela nu-i normal , la mine n-a facut niciodata asa ceva , "mecanicii" lu` peste incearca sa te abureasca , din clip imi pare a fi sunet specific de rola/curea tensionate prost , la viraj maxim pompa intimpina putina rezistenta si creaza o oarecare tensiune extra in curea , daca nu-i in regula tensionarea produce sunetul acela sau este vreo problema cu una din role sau chiar cureaua cu belele , dar eu aici m-as uita , curea /role accesorii.

    Cand ti-a schimbat kitul de accesorii tensionarea s-a efectuat cu diapaz-ul ? daca nu , asta as face prima data , verificare tensiune pe curea , daca este ok , atunci probleme cu role/curea , nu cred sa aibe ceva pompa mai ales la rulajul tau.

    In legatura cu uleiul , sa nu crezi ca inca mai este 100% in parametrii dupa 4 ani ,
    chiar daca ai rulaj mic un lichid nu te tine x ani , chiar daca nu-i vorba de motor , totusi este trecut prin sute de cicluri rece/cald , ungere/racire piese , mai bine sa previi decat sa-ti para rau.

    La rece daca pornesti AC-ul percepi acelasi sunet ? pentru ca si aici se produce un stres pe curea/role, cand il pornesti .
    sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

    Comment


    • Tensionarea nu a fost facuta cu diapazul. Am stat langa ei si nu am vazut nicio unealta mai altfel.
      Ei au zis ca ar fi cureaua de vina si sa ma duc la ei, sa las masina peste noapte, iar daca a doua zi sunetul se manifesta, imi schimba cureaua. Insa, acum, afland de diapaz, o sa le zic si de asta daca ei inca nu au aflat.

      Nu am pornit Ac-ul, de fapt, niciodata nu il pornesc de indata ce plec cu masina, las masina sa isi intre in ritm. Apoi pornesc Ac-ul, moment in care, daca iau viraj maxim, nu mai apare zgomotul intrucat am mers deja cu masina cateva sute de metri.

      Comment


      • Pai nu mai percepi sunetul in acei x metrii pentru ca deja cureaua si rolele ating temperatura normala de lucru , cureaua se dilata putin , se produc niste jocuri in sistem si cumva acea tensionare proasta este suportata de tot subansamblu, momentan, sunetul a disparut , dar asta nu inseamna ca "asa face toate" la rece dupa afirmatiile mecanicilor.
        Repet , verificare tensionare curea , obligat !! si sa fi ferm pe aceasta pozitie , orice mizerie iti arunca mecanicul , normal daca-i reprezentanta ar trebui sa dispuna de acest aparat , este foarte important sa fie cureaua tensionata la valorile corecte ca degeaba ti-o schimba fara sa fie tensionata corect (asta in cazul in care cureaua/rola nu are un defect) , pe moment sa zic 5/6.000 km totul va fi ok , dupa care reapare sunetul , de ce ? tesionare proasta.

        Eu am avut pana de curand un soi de huruit la rece care provenea ghici de unde ? tensionare gresita pe cureaua de accesorii. Am fost la 5 service-uri , unu nu a fost capabil sa-mi rezolve problema , cu chiu cu vai am dat de unu care a fost dispus sa-mi mai tensioneze putin cureaua de accesorii , asta avea aparat dar il avea defect , deci nici acum la mine nu-i tensionata la aparat dar avand feelingul curelei de cand era masina noua am cam intuit ca o aveam cam slaba , este posibil sa mi-o fi tensionata "la mana" fix la specificatiile din carte , nu-i imposibil DAR aparatul este sfant.
        La noi cu D4F tensionarea pe accesorii este fixa nu dinamica, la intinderea fixa este foarte importanta tensionarea sa fie facuta la valorile corecte , la dinamica nu-i bai , rola are un intinzator dinamic.

        Intelegi acum de ce tot bat catre tensionare gresita ?
        Last edited by prometheus; 5 September 2018, 23:04.
        sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

        Comment


        • Am înțeles perfect! Și îți mulțumesc că mi-ai oferit aceste informații!

          Comment


          • Originally posted by Crs. Sandel View Post
            Timpul trece, se apropie revizia de 5 ani. Prin urmare, am purces la achiziția pieselor. Revizia am în plan să o efectuez tot la Vălenii de Munte.
            Avem așa:
            - ulei Valvoline SynPower 5w40 - 100 lei (uleideulei.ro)
            - filtru de ulei Filtron - 22 lei (epiesa.ro)
            - filtru de aer de origine - 30 lei (piesenet.ro)
            - filtru de polen Mann - 67 lei (epiesa.ro).
            Am efectuat astăzi revizia de 5 ani la service-ul menționat mai sus. Am plătit manopera 90 lei, filtrul de polen îl voi monta eu după ce fac o curățare a AC-ului.
            Total revizie 5 ani (35678 km) - 309 lei.
            Mi-a pus toți cei 4 litri de ulei, am văzut ca face acest lucru, dar nu am vrut să intervin pentru că probabil se simțea jignit că îi spun eu ce să facă. Am zis să las așa pentru că, referitor la problema mea, am întâlnit un domn foarte de treabă care a zis că nu e nevoie să las mașina peste noapte deoarece știe despre ce este vorba. Au reglat cureaua și o rolă de accesorii și au zis că, dacă mâine dimineață zgomotul este prezent, să revin pentru că înseamnă că problema e la cureaua de distribuție.
            Mașina este mai silențioasă

            Acum, referitor la ulei, este cineva din oraș care are pompă pentru extragerea uleiului (am încercat mai demult cu perfuzor and stuff, am renunțat) care mă poate ajuta să scot 200-300 ml?

            Comment


            • Putin probabil sa ai probleme de la cureaua de distributie , 98% de la accesorii este .
              A pus diapazul ?
              sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

              Comment


              • Nu au pus diapazul. Au reglat ochiometric, deși eu le-am zis că m-am documentat și că trebuie tensionată cureaua cu diapaz.

                Revin. Se pare că zgomotul a dispărut, luat viraj maxim stânga/dreapta chiar acum de mai multe ori.
                Mecanicul mi-a recomandat ieri să mai completez cu 100 ml la lichidul de servo. Așadar, este cineva din București care are lichid de servo în plus și mă poate ajuta, contracost evident? Nu are rost să iau 1 litru pt 100 ml.
                Last edited by Crs. Sandel; 8 September 2018, 09:32. Reason: Automerged Doublepost

                Comment


                • Platit astazi, integral, pt 1 an, Casco - 1043 lei la Omniasig. E gold, fara fransiza.

                  De asemenea, am platit si Rca, tot la Omniasig, 329 lei pt 1 an de zile, clasa B8.

                  Ca sa pot schimba asiguratorul Casco (cum stiti, masina tre' sa fie "tzipla"), a trebuit sa vopsesc bara fata (mi-o zgariasera cei de la ADP cand au tuns iarba - masina e parcata langa un trotuar "verde"). Doar vopsirea barii fata a fost 855 lei. Lucrare efectuata la Meridian Sud. A iesit ok.

                  Comment


                  • Montat astazi tdb nou cu versiunea 1500 pentru a putea avea informatii afisate pe medianav despre consum. Pretul tdb-ului a fost mai mult decat ok fata de ce am gasit pe aici sau pe alte site-uri, iar montajul, evident, asigurat de catre torq, caruia ii multumesc.

                    Astăzi s-au împlinit 5 ani de când am luat mașina. Am parcurs 36 160 km. Tabla se prezintă ok, motorul merge bine, overall o mașină bună.
                    Last edited by Crs. Sandel; 27 September 2018, 19:51. Reason: Automerged Doublepost

                    Comment


                    • După 5 ani de la achiziție masina merge ok , tabla este bine, deci esti multumit de masina crs sandel
                      se pare ca loganul 2 si sandero 2 sunt masini fiabile precum a fost loganul 1

                      si loganul meu face 5 ani in aprilie, când imi expira si garanția ,si voi sări de 70000 - 75000 km
                      la fel ca si tine sunt mulțumit de masina , merge bine, tabla buna, nu a cerut decât consumabile, consumul este bun
                      daca raportez loganul 2 fata de loganul 1 ph 2 avut anterior tot 5 ani si 70000 km, este cel puțin la fel de fiabil, si superior în mai toate privintele

                      Comment


                      • Revin cu un prim post pe anul acesta.

                        Astazi am schimbat ROATELE de iarna cu cele de vara. 40006 km kilometrajul masinii.

                        Cele de vara nu mai fusesera echilibrate de 2 ani, adica am mers 2 veri cu ele. Ieri m-am gandit sa le echilibrez si, prin urmare, m-am dus acolo unde fusesem mereu, la Vitantis, la EcoWash. Surpriza, service-ul nu mai era, or fi dat faliment avand in vedere ca schimbul de roti si echilibratul costau doar 40 lei. Bun, ma duc in targ vitan, 25 lei echilibratul unei roti. Nu, mersi, mai caut. Caut pe net, gasesc pe unii tyre express, undeva pe la Tineretului, 10 lei echilibratul unei roti. Ma duc acolo. Imi pune individul ala prima roata pe aparat, cica e stramb cauciucul si ca recomanda schimbarea lui. Pune a doua roata, la fel, stramba. Rezultat: recomanda schimbarea tuturor rotilor, ca cica au 6 ani, ca cica se degradeaza cauciucul, puii mei, de-ale lui. Din acel moment, nici nu am vrut sa mai puna mana pe rotile mele, lasa, ca le car si le urc singur in masina. Plec. Vin la un service unde am facut itp-ul acu 2 ani. 60 lei echilibratul. Achit. Plec. Azi le-am montat singur. Roatele se invart super
                        Attached Files

                        Comment


                        • Si mai trecura ceva timp de cand n-am mai postat. Kilometri acum: 42400. Nimic de reprosat, poate doar prostiei mele din momentul achizitiei ca nu am luat 0.9. Nu prea le aveam cu masinile atunci, am zis ca 1.2 imi este suficient, dar, pe zi ce trece, ma bate gandul sa iau altceva: ori Dacie mai puternica (Logan), ori o masina in stilul Octaviei sau a unui break. Si nu de noua. Oricum, mai trebuie finante.

                          Consumul a mai scazut (cam cu 200-300, chiar 500 ml in extra-urban), desi merg la fel de iute (atat cat poate duce un 1.2), cu schimbari in 4000-4500 ture, dar zgomotul produs de motor si lipsa unei turatii mai joase la 120-130 vin ca o completare a unei achizitii viitoare.

                          Comment


                          • După 6 ani și 2 săptămâni aproape, My Sandero și-a găsit un alt proprietar care sper să aibă aceeasi grija de mașină.
                            Masina a fost vândută cu scopul de a fi înlocuită de o alta mai mare, mai spațioasă, mai puternică. Și s-a găsit acea masina: Octavia 3 Facelift, 2018, 12240 km, 15400 euro cu di tatii pe ea. Daca timpul va permite, voi deschide jurnal și aici.

                            Comment


                            • Sa ii faci un jurnal! Si sa va poatre sanatosi, mai este in garantie octavia nu?
                              Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                              Comment


                              • Mulțumim!
                                octavia e in garantie pana in ianuarie 2023.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google