Masina e din 2000 am cumparat-o la 168 000 KM ; 1600 euro cu un set jante aliaj +cauciucuri vara si un set jante tabla+cauciucuri de iarna.
Masina are urmatoarele dotari fiind RXE:
-4 geamuri electrice
-aer conditionat
-computer bord
-proiectoare
-scaun sofer reglaj lombar si inaltime
-4 airbaguri
Tinand cont de faptul ca stiam mai tot despre masina si o luam de la cineva de incredere ,iar pretul a fost convenabil, eram incantat .Asa ca la 2 saptamani dupa ce am cumparat o ,am instalat o instalatie de gpl stag 200-4 cu rezervor toroidal de 52 litri,in total atunci masina costand cu tot cu inmatriculare si tot 2500 euro,dar dupa doar 4 luni instalatia gpl a reusit sa faca economie cat a costat ea...mai exact 500 euro!
Sunt multumit de masina si de motorul de 1.4 16v ,,,are 95 de cai putere,motorul chiar se descurca bine in mai orice situatii, in ture mari chiar trage bine .
Imbunatatiri:
-geamuri spate infoliate solarzone
-schimbat lumina in bord,la display-ul central,pus benzi cu leduri la climatizare(mai trebuie sa curat acel portocaliu)
-HU SalVB 5000 cu intrari pentru AUX,Card si USB(masina nu a venit cu casetofonul propriu)
-Boxe spate Blaupunkt 2 cai
-modificat traseul de evacuare deocamdata doar o toba Carub full inox cu foita de aluminiu rosie pe deasupra..intentionez sa o dau jos
-cotiera de logan cu locas special pentru geamurile pe spate
-folie stopuri rosie
-fole galbena proiectoare-recomand sunt extraordinare pe timp de ceata
-folie cu o mica tenta fumurie pe faruri fata..initial doar de protectie dar acum imi place si cum arata si nu ia din luminozitate,,,cred eu cel mai important.
alte maruntisuri care am facut la masina,planetarele le am schimbat cu unele noi deoarece ambele bateau si le am luat complete,sunt planetare de care avea si Dacia ...in 3 furci...
+revizii la 10.000 km cu ulei Mobil1 Super 2000+ Duralube,,,in urma Duralube ului am constatat dupa cativa mii de km ca tachetii nu se mai auzeau de nici un fel,,,
Planuri de viitor:
-repararea geamului dreapta spate,am cablul ori sarit,ori rupt,nu stiu dar motorasul merge.
-quickshift pentru confortul meu
-sa imbrac in piele din nou si profesional volanul si schimbatorul deoarece pielea a avut de suferit pe parcusul anilor
-suspensie sport(as dori reglabila,dar ma multumesc si cu una fixa)
-jante de vara pe 15 cu buza,as dori ca pe spate sa iasa rotile inafara putin ,pentru mai multa stabilitate
-lupe bixenon morimoto mini H1 in farurile originale + spalator de faruri
Masina are urmatoarele dotari fiind RXE:
-4 geamuri electrice
-aer conditionat
-computer bord
-proiectoare
-scaun sofer reglaj lombar si inaltime
-4 airbaguri
Tinand cont de faptul ca stiam mai tot despre masina si o luam de la cineva de incredere ,iar pretul a fost convenabil, eram incantat .Asa ca la 2 saptamani dupa ce am cumparat o ,am instalat o instalatie de gpl stag 200-4 cu rezervor toroidal de 52 litri,in total atunci masina costand cu tot cu inmatriculare si tot 2500 euro,dar dupa doar 4 luni instalatia gpl a reusit sa faca economie cat a costat ea...mai exact 500 euro!
Sunt multumit de masina si de motorul de 1.4 16v ,,,are 95 de cai putere,motorul chiar se descurca bine in mai orice situatii, in ture mari chiar trage bine .
Imbunatatiri:
-geamuri spate infoliate solarzone
-schimbat lumina in bord,la display-ul central,pus benzi cu leduri la climatizare(mai trebuie sa curat acel portocaliu)
-HU SalVB 5000 cu intrari pentru AUX,Card si USB(masina nu a venit cu casetofonul propriu)
-Boxe spate Blaupunkt 2 cai
-modificat traseul de evacuare deocamdata doar o toba Carub full inox cu foita de aluminiu rosie pe deasupra..intentionez sa o dau jos
-cotiera de logan cu locas special pentru geamurile pe spate
-folie stopuri rosie
-fole galbena proiectoare-recomand sunt extraordinare pe timp de ceata
-folie cu o mica tenta fumurie pe faruri fata..initial doar de protectie dar acum imi place si cum arata si nu ia din luminozitate,,,cred eu cel mai important.
alte maruntisuri care am facut la masina,planetarele le am schimbat cu unele noi deoarece ambele bateau si le am luat complete,sunt planetare de care avea si Dacia ...in 3 furci...
+revizii la 10.000 km cu ulei Mobil1 Super 2000+ Duralube,,,in urma Duralube ului am constatat dupa cativa mii de km ca tachetii nu se mai auzeau de nici un fel,,,
Planuri de viitor:
-repararea geamului dreapta spate,am cablul ori sarit,ori rupt,nu stiu dar motorasul merge.
-quickshift pentru confortul meu
-sa imbrac in piele din nou si profesional volanul si schimbatorul deoarece pielea a avut de suferit pe parcusul anilor
-suspensie sport(as dori reglabila,dar ma multumesc si cu una fixa)
-jante de vara pe 15 cu buza,as dori ca pe spate sa iasa rotile inafara putin ,pentru mai multa stabilitate
-lupe bixenon morimoto mini H1 in farurile originale + spalator de faruri
Comment