Seat Toledo

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Am pus rotile de vara, posibil sa curga amortiziarele spate, am vazut ceva umezeala cand era ridicata masina, pe fata sunt izolate complet, nu vad nimic... Nu se simte nimic anormal la amortizoare, am curatat tot, si cand merg la itp in vara fac si test de amortizoare, peste vreo luna o mai ridic oe elevator si mai verific o data, daca a mai curs ceva. Mentionez ca in poze se vede exagerat, real nu era asa urat, cum pare in poze.
    Attached Files
    Last edited by 77sky; 23 April 2020, 17:19.
    Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

    Comment


    • Sunt curse, necesita schimbare, ciudat cum de au cedat cele de pe spate inaintea celor de pe fata ! oare alti producatori la cele transpirate ?
      Nici toba nu arata asa bine, a mea la 107 k arata ca noua, dar aici poate fi si clima de vina + sofatul pe distante relativ scurte.
      Last edited by prometheus; 23 April 2020, 13:55.
      sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

      Comment


      • Toba asa e de cand era aproape noua, este doar pe exterior, am vazut si pe toledo nou rugina la toba. De toba nu imi pasa. La amortizoare, voi face test mai intai, ptr ca pe fata nici nu am putut sa verific vizual... Momentan isi fac treaba perfect toate 4. Oricum, la ce drumuri avem, au rezistat ok
        Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

        Comment


        • Sacele-Brasov-Prejmer asta este consum la dus, la intoarcere e mai mare cu un litru. Consumul este doar cu trecere prin Bv, cand ma fatai in oras, medie sum 5.5 nu vad.
          Attached Files
          Last edited by 77sky; 6 May 2020, 11:49.
          Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

          Comment


          • trotineta ta e automata sau mergi tu mai sbturat? ca ai traport turatie/viteza ca la autobuz...1000rpm = 40km/h
            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

            Comment


            • Treapta a cincea, 50 km/h????? Era în uÈ™oară coborâre?

              Comment


              • Nu, este manuala, dar este cutie de diesel, etajata lung, luuung, si am un stil de condus corect, adica: cand accelerez mereu retrogradez, iar cand merg lin, cursiv, merg in cea mai inalta treapta cu care nu merge subturat. In nici un caz nu accelerez asa... Si schimb mai tarziu fata de cum arata cb-ul, dar nici daca schimb cand zice el nu e subturat.

                Bineinteles ca remaparea face diferenta. Si in poza eram deja in decelerare, ca intrasem in localitate, si incetineam. Dar pe la 2000 se simte bine la drum intins, si mai bine la 2500, de unde deja poti accelera. Dupa 3000 e super ok deja. Raportand la cai si cuplu.

                Ca idee, limitarea intra asa: tr1 la 50, tr2 la 100 tr3 la 150, mai sus nu stiu.

                Si datorita (N,E.:nu din cauza...) cutiei am consumuri bune, dar nici cu loganul nu imi este rusine:
                Attached Files
                Last edited by 77sky; 7 May 2020, 21:29.
                Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                Comment


                • Am ridicat masina pe cric, la amortizoare este luna, fix cum le-am lasat... O sa verific in toamna la itp, momentan tiind sa cred ca o fi dat aia cu ceva la revizie.
                  Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                  Comment


                  • Masina de familie? Sau van?
                    Attached Files
                    Last edited by 77sky; 9 May 2020, 13:38.
                    Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                    Comment


                    • Dupa 6 ani, azi spre casa intre 1500 si 2000 rpm a inceput sa tremure masina,(la treptele 1 si 2 se simte), si sa se auda un zgomot ciudat dinspre motor, parca desubt el, pana la urma am ajuns la concluzia ca am o fisura in toba pe undeva, masina trage bine, merge bine, dar in acel interval parca vibreaza, dar numai cu sunet, nu stiu cum sa ma exprim, e ca si cum ar atinge o tabla de ceva... Am incercat acasa sa o turez tare, dar nu urca pe liber mai sus de 3800rpm, parca pana acum urca pana la limitare, eu asa tin minte... Nu am nici un bec aprins, dar cand astup toba, masina nu da sa se innece, cred ca are un por pe undeva, un por mai mare ))
                      Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                      Comment


                      • https://www.youtube.com/watch?v=1KQfoLscBV4 si filmuletul aferent.
                        Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                        Comment


                        • Ca sa opresti motorul sau macar sa observi o diferenta notabila in functionarea lui prin astuparea tobei, trebuie sa te chinui ceva ! daca zici ca n-ai nimic in bord suspect aprins, traseul de evacuare cel putin in zona unde ai sondele si catalizatorul, este ok(adica in zona motorului), altfel in mod sigur iti declansa cateva erori si motorul mergea ca naiba pentru ca aerul intrat prin acel "por" iti dadea sondele peste cap. Daca zici ca urcarea in ture acum este limitata la 3800 rpm pe liber, in mers la cate ture se limiteaza ? sa n-ai probleme cu distributia, sa fie un inceput.
                          Last edited by prometheus; 20 May 2020, 22:11.
                          sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                          Comment


                          • In mers urca normal, Spre casa i-am dar si vreo 5000, distributia nu are nimic. E ceva pe la toba sigur, aflu maine...
                            Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                            Comment


                            • Constatare: Racordul flexibil este usor deteriorat. Ciudat e ca pe loc nu se aude, doar in sarcina.


                              Acum dilema, un racord flexibil la unix e vreo 40 ron. La stelco, zice ca are din inox, si e vreo 300 lei cu tot cu montaj. Ce sa fac?
                              Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                              Comment


                              • Am mers la alt mecanic, nu la specialist in tobe... Si toba nu are nimic... Doar exteriorul desfacut usor. Constatare eronata :l tampon motor cutie, si asta trebuie sa fie.
                                Attached Files
                                Last edited by 77sky; 21 May 2020, 21:28.
                                Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google