Am ajuns azi la mecanic sa schimbe suportul motor, a mers repede , vreo ora, maxim, cand a dat jos piesa, ma invitat sa o compar cu cea noua, intr-adevar se simtea ca cea noua este mai rigida, sa zic cu un 50-100% mai rigida, dar clar era diferenta. A terminat montajul si zice sa iesim la test, iesim... Si... Chiar daca la forje se comporta perfect, la pornirea de pe loc, se mai auzea ceva... Acelas sunet, dar mai incet, la volum mai mic. o pune din nou pe elevator, ia o ranga si incepe sa verifice brate, una alta... La un momend dat cade o bucata destul de mare de piatra sparta, de vreo 4-5 cm...(cea care se pune pe drumurile forestoere in general) Am iesit la proba totul impecabil.... Acum el zicea ca problema este destul de comuna in grupul vag, si ca pe la 60000 pica in general acest suport... Zicea inainte sa il schimbe deja, sunt ferm convins ca nu mai era ca nou, dar, probabil mai mergea o peioada de timp, sau a picat fix cand a intrat si piatra... El fiind convins ca suportul era dus si el, sa oferit chiar sa il monteze la loc sa ma conving, dar am refuzat, (se vedea oricum ca motorul era mai usor de tras intr-o parte decat in cealalta, si ca suportul motor nu era in conditie ideala... Sau sa fi picat suportul fix cand a intrat piatra... Mister, am relatat povestea, ca poate cineva are de invatat din ea. Oricum masina a devenit si mai inerta la relanti, deci rau nu a facut aceasta schimbare.
![Boxed5](https://www.loganclub.ro/forum/core/images/smiley/boxed5.gif)
Comment