If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
E destul de ironic momentul acela in care apare o discutie despre o alta masina decat Logan pe acest forum. Atunci toata lumea se ia de fiecare minus al masinii: pai stai dom'le ca nu e buna, ca stergatoarele sunt prea mici, jantele sunt urate etc.
Mie cele mai duri replici mi se par cele de genul- in traducere- Bai ce fraier ai fost ca ti-ai luat masina X. De ce nu te-ai uitat Domne si la marca Y care e muuult peste X din toate punctele de vedere si e la acelasi pret parol!
Culmea e ca acelasi lucru i se zice si celui care a cumparat Y...'De ce Domne n ai luat X?'
'Dixtractie'!!
Si de ce ma rog ar avea ceva impotriva Toledo? Au atins-o ei vreodata, s-au gandit sa o cumpere la un moment dat si nu le-a placut x lucru asa ca au renuntat?
E ca si cum eu... care nu am nicio treaba cu Porsche (nu imi permit acea masina, nu am condus-o vreodata, doar o admir pe strada) ti-as zice tie 'eu am ceva impotriva Porsche...ce ti-ai luat panarama aia de masina ce consuma de rupe, mai are si tractiune pe spate deci sa vezi probleme iarna... cand in Bucuresti e suficienta o masina de 100 cai. Nu mai vorbesc de portbagaj..'.
Si sa stii ca pe NFS Porsche nici macar nu e prea stabila in curbe! ))))))))))
La portbagaj n-ai nimerit-o, pt ca are 410 l :P
Insa, punctul tau de vedere este obiectiv.
Acum, nu cred ca vrea nimeni sa contracareze personajul care spune ca Toledo e prost si gata, fara sa aduce un argument palpabil: "Domnule, Toledo are rata de defectare a motorizarii de 45% intr-un lot de 1000 de masini, conduse in Dubai". Acel personaj doar spune, si e de ignorat.
Ce facem insa cu comparatiile absurde? Ca eu impotriva lor am fost mereu, si nu impotriva masinii.
Apoi eu imi pot expune punctul de vedere in ceea ce priveste acel "lux" superior ce-l ofera, si zic ca nu merita diferenta de bani fata de Dacia.
INSA, 5 stele euroncap fac!
De cand am vazut ca are 5 stele, jos palaria! Siguranta inainte de multe altele. Si doar acea siguranta merita 6000 lei.
La politica, fotbal si masini toti romanii e iexperti
Deci- Toledo a consumat in medie 5.7% Brasov- Constanta in conditiile in care autostrada ai facut o cu 130 si peste? Mi se pare super consumul- de diesel chiar!
Brasov- Bucuresti cum ai mers? Legal sau peste?
Cate persoane? Bagaje? AC?
Brasov bucuresti usor peste legal, dar destul de alert, la urcare pana sa dau de ses consumul era pe la 8-9, iar pana la intrarea pe autostrada a coborat la 4.9
Am fost eu , sotia, kinderul de 2.7 ani, si portbagajul plin ochi, cu patut , si toate cele.
Iar per total consumul a urcat la 6, dus intors. Chiar ma surprins consumul, ma asteptam ca in rodaj sa fie mai mare. Cu um aspirat, nu reuseam acest consum, cred ca era cel putin cu un litru mai mare. Am facut economie de 50 ron la benzina, e chiar ok.
Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.
Eu nu inteleg cum renault sau opel scoat 75 de cai din 1.2l de cilindree fara turbina si altii cu turbina scot 85... daca tot dai banii pe turbinuta aia macar sa o folosesti de toti banii.
E vorba in primul rand de cuplu sau, mai bine spus, de distributia puterii in plaja de turatie. Benzinarele aspirate nu au fost niciodata prea bune la capitolul asta, mi se pare destul de irelevanta cifra puterii maxime la un motor folosit pe o masina de familie. Degeaba ai avea, sa zicem, 90-100 cp dintr-un motor de 1,2 aspirat, puterea aia e obtinuta foarte sus in ture, iar pana la 3-4000 rpm acceleratia e letargica. Cu o mica turbina, chiar daca puterea nu creste prea mult, cuplul este mai bun de la turatii scazute si permite instalarea motorului pe caroserii mai grele.
1.2 TSI e un motor echilibrat, are 4 cilindri, l-am condus pe GolfVI (varianta 105cp) si trage foarte bine masina dupa el, am condus si fabia cu varianta de 85 cp si e potrivit. Acum sa speram ca VW au rezolvat problemele de fiabilitate.
Felicitari pentru achizitie si sa ai parte de multi km fara prob. Pentru o masina de familie motorizarea este foarte buna, simplul lucru ca ai un cuplu foarte bun de 160 nm la 1500 rpm face totul din punctul meu de vedere, mai ales banii pe care i-ai dat...eu zic ca ai facut o alegere foarte buna si logica.
Pe de alta parte, eu cred ca desi toledo, ca si rapid de altfel, au plastic tare in bord.....tind sa cred ca asamblarea e mai ok decat la logan....desi pe termen lung o sa apara probabil zgomote si greieri.... de asta nu scapi si la masini scumpe.
Lufturile sunt mulr mai mici peste tot, si am mai spus-o, pare o masina mai scumpa, deci este ok asamblata. Antifonarea imi place cel mai mult.
Si nu am hill asist, am fost azi la ei sa imi dea actele ptr mersul la RAR, si mi-au pus testerul pe masina, nu am asa ceva, cica la ei doar alhambra are asa ceva si aia are frana de mana la buton.
Si inca ceva, m-au servit cu o cafea cat timp asteptam si priveam ce face mecanicul pe laptop.
Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.
E vorba in primul rand de cuplu sau, mai bine spus, de distributia puterii in plaja de turatie. Benzinarele aspirate nu au fost niciodata prea bune la capitolul asta, mi se pare destul de irelevanta cifra puterii maxime la un motor folosit pe o masina de familie. Degeaba ai avea, sa zicem, 90-100 cp dintr-un motor de 1,2 aspirat, puterea aia e obtinuta foarte sus in ture, iar pana la 3-4000 rpm acceleratia e letargica. Cu o mica turbina, chiar daca puterea nu creste prea mult, cuplul este mai bun de la turatii scazute si permite instalarea motorului pe caroserii mai grele.
1.2 TSI e un motor echilibrat, are 4 cilindri, l-am condus pe GolfVI (varianta 105cp) si trage foarte bine masina dupa el, am condus si fabia cu varianta de 85 cp si e potrivit. Acum sa speram ca VW au rezolvat problemele de fiabilitate.
Motoarele de 1.2 cu 75 de cai sunt de vreo 15 ani, faptul ca 1.2 tsi de 85 are doar 85 de cai este datorat softului, aceiasi varianta de motor fiind disponibila si cu 105 cai. Deci turbina chiar isi face treaba, pe langa cuplul jos de care mentiona colegul nostru si un aport considerabil de putere (75vs105).
Tocmai d-asta cutia aia lunga pe care o blamati poate pune pe asfalt cei 85cp, iar pana la 150km/h (3500rpm) motorul este pe cuplu maxim si consumul este foarte bun.
sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment