If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Tu ai concluzionat cu un videoclip postat de Gigel pe "iutub" ca nu e nimic revolutionar?
Spune-le asta si celor care au facut parte din juriu cand l-au votat in 2009 ca fiind motorul anului. Apoi a fost pe locul 2 timp de 3 ani la rand (2010, 2012, 2013), iar in 2014, locul 3.
P.S. Motorul anului in lume, nu pe un forum unde lumea moare de grija lu' Mumus ca si-a luat Toledo, desi plecase pe ideea ca isi ia Logan MCV.
Acel clip era pt a se vedea consumul.
Degeaba ai ton tendentios, pt ca in continuare "revolutia" a fost facuta de lancia si apoi de nissan micra.
Insa mumus zice bine: "masina o simt ok, nu am nevoie de mai mult"
Asa ca vw si-a atins targetul.
Last edited by Cezar; 24 July 2014, 23:47.
Reason: Automerged Doublepost
Ba este revolutionar. "REVOLUȚIONÁR, -Ă, revoluționari, -e, adj., s. m. și f. 1. Adj. Care ține de revoluție, care este în legătură cu revoluția, care aderă la revoluție sau propagă revoluția. ♦ Fig. Care produce o transformare radicală într-un anumit domeniu; înnoitor, transformator. 2. S. m. și f. Partizan, adept al revoluției (I); participant la o revoluție. [Pr.: -ți-o-] – Din fr. révolutionnaire."
Nu am niciun ton tendentios. Pur si simplu ma amuza faptul ca de cand baiatu' asta - pe care il cunosc personal si care este un om de nota 10 - si-a luat aceasta masina, nu mai faci nimic altceva pe forum decat sa intri aici si sa gasesti tot felul de chitibusuri de care sa te legi si sa-i arati ce masina de tot rasul are. Asta chiar si dupa ce ti-a dat ignore si nici macar nu mai vede ce scrii.
Asta e in capul tau ca eu vreau sa-i arata ce masina proasta si-a luat. Eu am fost contra comparatiei MCV - Toledo. Apoi am fost impotriva faptului ca "vai domne', e cu totul alta mancare de peste" (nu afirmatie musai sustinuta de el, pt ca n-a fost el vehement, ci altii).
Chiar nu inteleg problema ta...
Legat de revolutionar, degeaba imi citezi din dex, pt ca ce ai scris bolduit n-are legatura cu discutam noi. E vreo revolutie facuta de motorul asta si eu n-am stiut-o?
Vad ca in explicarea cuvantului, n-ai facut decat sa te opresti la prima parte, desi noi aduceam in discutie partea figurativa a cuvantului, adica :"Care produce o transformare radicală într-un anumit domeniu", ceea ce VW n-a facut-o.
Repet, eu nu am zis ca si-a luat o masina de tot rasul, ci doar comparatia MCV dotat cu Toledo entry level e de tot rasul. Si cum de tot rasul este sa adaugi optiuni doar ca sa iasa cifrele exacte. Cum iar de tot rasul este sa compari o oferta cu un pret de lista. Si tot asa...
PS: de tot rasul este ca revolutionar n-a fost VW, ci Lancia
Cel mai bine ar fi sa le scrii celor de la VW si sa-i intrebi ce anume au vrut sa spuna mai exact atunci cand au prezentat motorul asta, daca explicatia din dex nu-ti este de ajuns.
sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.
Pai asta este inovatia celor de la VAG care a revolutionat industria auto (ca nu le-a reusit lor din prima si au dat-o de gard cu lantul de distributie, e cu totul alta poveste). Au pus un compresor care pleaca de jos si o turbina care pleaca normal (cand face boost).
revolutionat o LAE, asta avea si lancia delta integrale acum 20 de ani.
Cel mai bine ar fi sa le scrii celor de la VW si sa-i intrebi ce anume au vrut sa spuna mai exact atunci cand au prezentat motorul asta, daca explicatia din dex nu-ti este de ajuns.
Mai omule, tu intelegi ca astia n-au revolutionat nimic? Ce dracului ai? Ai facut insolatie? Ai baut bere calda?
Uite echipe ce au revolutionat lucruri: Citroen - faruri adaptative, suspensia lui peste, prima idee de cutie semi-automata.
Mercedes - motorul cu injectie. Citroen a fost cel ce l-a prezentat maselor. Insa, n-a revolutionat nimic in ceea ce priveste tehnologia motorului cu injectie.
Hai sa discutam si despre Toledo aista. Ce-mi place si mi se pare interesant tare: puterea maxima dezvoltata foarte rapid si plaja foarte generoasa a cuplului.
De ce e buna puterea dezolvatata rapid pentru un utilizator casnic? "Si chiar conteaza cati cai are ? Eu ma incred in ce zice producatorul, si daca este vorba de puterea la roata, poate sa fie si mai putin de 85, dar nu asta conteaza, conteaza cum se misca si cat consuma, ptr ca eu platesc benzina . Si am fost obisnuit cu o masina de 113 cp, si chiar nu voiam o masina mai slaba. Si nu simt nici o diferenta. (cei drept inca pe asta nu am turat-o la turatie maxima, am comparat-o doar pana in 4000 rpm, si pana acolo seatul este cel putin egal, dar e mai ok defapt."
Last edited by Cezar; 25 July 2014, 09:26.
Reason: Automerged Doublepost
Repet, eu nu am zis ca si-a luat o masina de tot rasul, ci doar comparatia MCV dotat cu Toledo entry level e de tot rasul. Si cum de tot rasul este sa adaugi optiuni doar ca sa iasa cifrele exacte. Cum iar de tot rasul este sa compari o oferta cu un pret de lista. Si tot asa...
Cu asta pot fi de acord.
Puterea max dezvoltata rapid= turbina se sufoca si nu mai poate asigura debitul peste turatia aia. Proiectat intentionat asa se pare
Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.
Si cu toate astea e misto, caci pana la urma caci din utilizatorii casnici folosesc masina la turatii ridicate? 6500 rpm? Dracu.
Insa, 3000 - 3500, pe alocuri 4500, mai toata lumea.
Repet, eu nu am zis ca si-a luat o masina de tot rasul, ci doar comparatia MCV dotat cu Toledo entry level e de tot rasul. Si cum de tot rasul este sa adaugi optiuni doar ca sa iasa cifrele exacte. Cum iar de tot rasul este sa compari o oferta cu un pret de lista. Si tot asa...
einstein1984
Cu asta pot fi de acord.
Puterea max dezvoltata rapid= turbina se sufoca si nu mai poate asigura debitul peste turatia aia. Proiectat intentionat asa se pare
__________________
O spun ptr ultima oara ca m-am SATURAT !
Initial am vrut mcv, si mi-am pus toate optiunile posibile pe care mi le permiteam... adica mcv laureate cu pachet de securitate si culoare metalizata. Pachetul continea senzori de parcare(pe astia ii doream eu) tempomat (asta nu il doream da venea la pachet cu senzorii) si costa pachetul 400 euro, iar vopseaua metalizata 300Euro, dar vopseaua mi-au facuto ei 'cadou' (avand in vedere ca dacia ofera discount de 300 euro, fix cat costa vopseaua metalizata. Negociind cu dacia, (dealerul) nici macar o cotiera nu a vrut sa imi dea... pana la urma a spus ca imi da o alarma(300ron valoarea ei...) dar sa platesc eu montajul(100ron) Tragand linie cu tichet rabla cu tot, aveam de plata 10300 euro pentru logan.
Cand am aflat de seat, pretul initial cu tot cu reduceri era 11ooo euro ptr un seat metalizat cu 6 trepte de 105 cp si destule dotari,(printre care si proiectoare cu cornering, tempomat, etc.)
Neavand decat maxim 10400 Euro sau conformat si mi-au oferit una alba de 85 cp, fara tempomat si senzori de parcare si fara proiectoare cu cornering la 10050 euro + cat ma costa un tichet rabla. Asa am iesit la 10400 euro per total cu seatul
Loganul a avut pret de lista ptr ca ei nu negociaza !!
ps tot rahatul de comparatie cu mcv, era ptr ca aveam nevoie de portbagaj mare, ceea ce seat chiar are!!!
@ marius, cum de altfel se intampla si la alte marci, imi aduc aminte ca citeam mai demult de kia cu motor de 1.6 parca si 130 de cai, de hyundai veloster tot 1.6 cu 140 de cai, care sunt anemice pentru caii din fisa tehnica.
In viata reala acei cai nu ii simti, asta pentru ca ii obtin foarte sus in ture.
De exemplu, velosterul cu 140 de cai din 1.6, ii obtine la 6300 de ture, iar la 6500 iti intra in limitare, de asemenea, cuplul de 170 vine la 4850 de ture, iar nu te ajuta.
Poi eu zic sa nu mai citesti din carti si sa te duci in viata reala- eu in locul tau sa am 18 ani permis si timp as face test drive cu tot ce misca.
Eu am Kia 1.6 126 cai si iti spun ca nu e anemica deloc- intr adevar daca schimbi in 2,000 ture ca taximetristii e anemica. Dar este un motor CVVT ce iti ofera un cuplu foarte bun incepand cu 2,500 ture, de la 2,500 pana in 6,500 trage f f bine. Plus ca mai e un aspect: kia urca foarte foarte repede in ture spre deosebire de alte motoare aspirate 1.6 (cel putin ce am condus eu: Ford, Opel, Logan, VW nici nu mai zic)- dovada ca e singura masina de 1.6 aspirat care bate 1.6 16 v de la Logan pe 400 m.(Logan fiind cu aproape 200 kg mai usoara).-turatia e peste 2,500 ture numai daca ii dai un sprit.De la 2,500 ture ai cuplu peste 140 .
Motorul de 130/140 cai de la Kia/Hyundai 1.6 GDI este un motor aspirat cu injectie directa mult mai performant decat 1.6 GSL ul meu.(si cai si cuplu)
A..si inca ceva: masina are 1,296 kg nu 1,100 - deci iti inchipui ce profi erau cei care au scris articolul.
Motoarele turbo sunt net superioare aspiratelor ca si performante, dar ..cel putin deocamdata sunt departe ca si fiabilitate- vezi Loganuri cu peste 500,000 km la bord ; la aspiratul meu nu i am schimbat un arc si are 103,000 km.(nu mai pun ca e si pe GPL).
La mine motorul asta trebuie sa tina doar 120 000 km. Fac pe an pana in 10 000km, planul este sa o tin 7-8 ani... dar in functie de posibilitatea financiara si ce ne rezerva viitorul pot fi 5 ani, sau 10
Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.
In 2014 sincer nu cred ca mai exista masini noi/marci care sa iti faca probleme majore cel putin 100,000 km.
Hai ca mai e cate un rebut la cateva mii de masini- asta e ghinion- dar in general daca ii bagi ulei la timp, nu o fortezi cat e motorul rece, nu mergi tot timpul cu peste 5,000 ture...ca se numeste Seat VW Opel Chevy Kia Logan- in primii 100,000 KM nu are voie sa aiba cine stie ce probleme.
Eu cunosc persoane cu 1.2 TSI si nu i am auzit sa li se rupa lantul sau chestii de-astea nasoale.
Buna ideea cu test drive-urile. Multumesc de sfat
Cat despre greutatea masinii, era 1185 de kg parca trecut acolo.
Nu cred ca au gresit valoarea, am verificat si la alte masinii de care stiam sigur de greutatea lor si era cea corecta.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment