- nu stiu cum e cu rugina (inca nu am )), dar usile nu mai suna a gol cand le inchizi.
- becul din torpedou nu l-am avut in prima masina si nici nu ii simt lipsa
- la vechiul logan singurul greieras era din pricina bucsilor de inchidere a usilor. banda adeziva pe ele a rezolvat problema sunetelor
- butonul pt geam pt sofer e pus perfect, ca doar ridici destul de pe schimbator si ai deschis geamul. Pentru pasager e mai incomoda pozitionarea, dar cum nu sunt pasager nu ma intereseaza
- diselel 1.5 dci 90 cp - motor perfect, cuplu mare, consum infim, fuge foarte bine
- la vehciul logan - tren de rulare perfect - fara sensibilitati la gropi.
ce sa mai ceri?
- majoritatea strainezelor nu rezista gropilor si macadamelor din rromanik => tot timpu va bate ceva la ele.
- ai vazut ca nu am zis niciodata nimic de seat si nu am contestat alegerea facuta de tine. Dar am vazut si eu toledo-ul ala si e ok, dar nu e diferenta aia de 1000 de clase. E tot un low cost la fel ca Dacia. Doar de aia tot trambiteaza VAG de ani buni ca va avea masini pe segmentul asta. Interiorul e tot un low cost, ca doar aia e clasa din care face parte masina, oricat ati da-o unii cotita. Ramane de vazut daca ii rezista bucsaria si cat ii e de fiabil motoru'. In rest, prestigiul VAG face tot acolo. Sincer.
- vrei confort si clase peste, dai minim 15 000 (pe benzinare! - nicidecum diesel ca sunt mai scumpe). Iei focus, iei mondeo, iei passat, iei A3, iei octavia - astea sunt masini care au clase peste intr-adevar. De'astea. Restu' sunt petarde polisate, oricat nu pot unii de aici sa creada. Pana in 15 000 sunt low coaste, facute prin compromisuri.
- becul din torpedou nu l-am avut in prima masina si nici nu ii simt lipsa
- la vechiul logan singurul greieras era din pricina bucsilor de inchidere a usilor. banda adeziva pe ele a rezolvat problema sunetelor
- butonul pt geam pt sofer e pus perfect, ca doar ridici destul de pe schimbator si ai deschis geamul. Pentru pasager e mai incomoda pozitionarea, dar cum nu sunt pasager nu ma intereseaza
- diselel 1.5 dci 90 cp - motor perfect, cuplu mare, consum infim, fuge foarte bine
- la vehciul logan - tren de rulare perfect - fara sensibilitati la gropi.
ce sa mai ceri?
- majoritatea strainezelor nu rezista gropilor si macadamelor din rromanik => tot timpu va bate ceva la ele.
- ai vazut ca nu am zis niciodata nimic de seat si nu am contestat alegerea facuta de tine. Dar am vazut si eu toledo-ul ala si e ok, dar nu e diferenta aia de 1000 de clase. E tot un low cost la fel ca Dacia. Doar de aia tot trambiteaza VAG de ani buni ca va avea masini pe segmentul asta. Interiorul e tot un low cost, ca doar aia e clasa din care face parte masina, oricat ati da-o unii cotita. Ramane de vazut daca ii rezista bucsaria si cat ii e de fiabil motoru'. In rest, prestigiul VAG face tot acolo. Sincer.
- vrei confort si clase peste, dai minim 15 000 (pe benzinare! - nicidecum diesel ca sunt mai scumpe). Iei focus, iei mondeo, iei passat, iei A3, iei octavia - astea sunt masini care au clase peste intr-adevar. De'astea. Restu' sunt petarde polisate, oricat nu pot unii de aici sa creada. Pana in 15 000 sunt low coaste, facute prin compromisuri.
Comment