Am condus L200 incarcat, in spate nu stau oricum, ideea de baza era ca apreciez L200le ptr fiabilitate. Seatul ptr minimotorul de sub capota iarna consuma mult, mai mult ca 1.4 de la logan, vara e pe acolo. Ca 1.4 meu... Ca altii si cu ala scot consumuri mari... Eu ma refer la comparatie exacta, ca drum ca anotimp cu acelasi sofer, adica eu
Oricum, nu am bani de l200 nou, cu greu am renuntat si asa la sh in favoarea auto nou.
Seatul probabil din cauza ca e turbo, pana se incalzeste iarna, consuma mult, si se incalzeste greu.
Azi in trafic nasol de tot, cum nu am prins niciodata, pe la 5 grade afara, din sacele pana la INA si inapoi in bv, cu tot cu curatat injectoare adica mers vreo 3 km numai in tr3, intre 120-150 facut si filmuletul de mai sus am scos 7.7,
Pe acelasi traseu, neaglomerat scoteam sub 7 cu gumele de iarna...
Oricum, nu am bani de l200 nou, cu greu am renuntat si asa la sh in favoarea auto nou.
Seatul probabil din cauza ca e turbo, pana se incalzeste iarna, consuma mult, si se incalzeste greu.
Azi in trafic nasol de tot, cum nu am prins niciodata, pe la 5 grade afara, din sacele pana la INA si inapoi in bv, cu tot cu curatat injectoare adica mers vreo 3 km numai in tr3, intre 120-150 facut si filmuletul de mai sus am scos 7.7,
Pe acelasi traseu, neaglomerat scoteam sub 7 cu gumele de iarna...
Comment