Seat Toledo

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • You're funny ! In clip zici sweep sau swap, nu te uiti la ce postezi? Am zis ca nu am nevoie de raspuns la întrebarea repectiva.Dar te-ai incapatanat sa imi raspunzi , vrei sa dregi busuiocu sau nu ti-ai dat seama de greseala?

    Comment


    • mumus: Am mai gasit unde sa pun niste capace de protectie garnitura era acolo, eu am pus si un plastic peste balama, sa fie lucru bine facut
      Consum in oras 6.8 la SUTA, CONSUM MEDIU PE VREO 350KM! Sa mai lasat motorul.
      Attached Files
      Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

      Comment


      • mumus: remapare!
        Deci: masina mere fain   din ce teste am facut ieri fara remap si azi cu, pe acelas drum, am castigat o secunda in tr3 de la 70 la 90 si de la 70-100 in 6 secunde in tr3 acu in 6 secunde fac 70-110   Eu zic ca a meritat, e alta masina, parca am primit un motor usor mai mare, e foarte elestic, la mers normal zici ca e diesel daca te uiti la turometru ) si consumul pare ca a ramas la fel. dar am testat doar vreo 30 minute

        Sa nu mai zic ca un doi urca la 150-160

        Ca minusuri, cand bagi picioru in acceleratie motorul e mai zgomotos, dar e un minus insignifiant.

        Daca vrei poti pune si pe forum la threadul meu. Masina are 125 cp si 215nm
        Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

        Comment


        • Ceva nu-mi iese.
          Avea 86CP. Din fabrica exista si varianta de 105CP la 1.2 TSI.
          Dar dintr-o simpla remapare, sa sari la 125 CP, pare prea mare castigul.

          Comment


          • Eu am facut inainte si dupa un dyno.Masina e un diesel AXR.Au iesit 30 cp in plus la final.
            Vrei sa te remarci ca fiind idiot?Atunci da quote la ultimul mesaj postat!!

            Comment


            • 1,2 TSI euro6 are 90CP, deci 100 și ceva nu e imposibil.
              Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

              Comment


              • 100, 125... tot aia...
                sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                Comment


                • stage 2...!?
                  Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                  Comment


                  • mie mi se pare un pic nerealist


                    la o crestere de aprox 50% a puterii mai ai nevoie si de altceva in afara de un banal soft, adica sa umbli pe la interne, injectoare, pistoane, turbo, intercooler etc

                    1.2 tsi e oricum f elastic si asa stock cum iese din fabrica

                    cel putin versiunea de 110 cai poate fi condusa lejer cu schimbari pana in 2 mii de ture
                    Last edited by cristi....; 14 December 2016, 17:10. Reason: Automerged Doublepost

                    Comment


                    • de la 90 la 120 e o crestere de 33%, asta merge cel putin teoretic si fara modificari la motor, doar din soft si crescuta un pic presiunea in turbo. jegul ala de tsi are palier du cuplu, deci o crestere cu 10-15% a cuplului te scoate la capatul scalei de turatie cu aia 30 de cai in plus. daca te gandesti la 1.6mpi si 1.6_16v, diferenta e de 18% la putere si doar 15% la cuplu, care cuplu nu e constant pe o plaja mare de turatie (bun vorbim de aspirate, dar cu aceleasi interne, unul cu 8 supape, altul cu 16 si foarte vag mai comprimat). dci-ul de 85 il duci la 110 cu o simpla remapare, asa ca eu vad posibila cresterea de la 90cp la 120cp la 1.2tsi.
                      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                      Comment


                      • Originally posted by mr.K View Post
                        Ceva nu-mi iese.
                        Avea 86CP. Din fabrica exista si varianta de 105CP la 1.2 TSI.
                        Dar dintr-o simpla remapare, sa sari la 125 CP, pare prea mare castigul.
                        am impresia ca motorul de 86cp este 100% identic cu cel de 105cp. Daca se confirma ca e asa (eu asa stiu, dar e posibil sa ma insel) nu este deloc ceva waw cresterea de 20cp.
                        Dacia Logan Prestige 1.6 16v - B 21 xxx

                        Comment


                        • Stiti bine cu totii ca mumus exagereaza si ca din 86 de cai n-ai cum sa zici ca ajungi la 120 din remapare, dar ca de fiecare data mumuselu agita apele in lipsa...
                          Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                          Comment


                          • in primu rand ca nu are varianta cu 90 de cai. aceia e euro 6, el are euro 5 de 85 de cai

                            in al doilea rand a zis ca a ajuns la 125 de cai, nu 120, deci e o diferenta de 40 de cai, 50% fiind 42.5 cai. de asta am zis ca e o crestere de aproape 50% a puterii

                            Comment


                            • in cazul asta, ai dreptate. 50% dintr-o remapare "ordinara" nu iese. poate are stage2, sau poate doar exagereaza
                              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                              Comment


                              • mumus: Salut baieti!
                                Motorul meu are codul CBZA si are 85 cai, euro 5, este identic cu cel de 105 cai, din acest motiv in loc de +20 cai am primit direct + 40. Revo si alte firme ofera soft si mai agresiv.
                                Exista cineva care a ajuns la 140 cai si desi masina merge bine, el se teme ca ar fi prea mult, eu zic ca 125 cai si 2015nm am eu, ptr ca tunerul mi-a aratat o harta facuta de ei in 2011 si aia avea 125 cai si 215nm, el zice ca intre timp sa mai inbunatatit usor, si posibil sa fie usor mai multi.
                                Cu benzina de co95 mi-a garantat in jur de 120 cai, cu benzol de 98 peste 125.
                                Intr-adevar masina este muuuult mai ok, un simplu exemplu ar fi ca pana acum eu schimbam la mers economic undeva la 3-500 rpm mai sus decat arata indicatorul(mi se parea foarte subturat motorul daca schimbam cum zicea el), iar azi l-am sunat pe tip sa ii zic ca mi-a sters din greseala sau ca e un bug la acel indicator, ca nu il mai am...
                                Era motorul rece si asa de mult sa schimbat motorul ca eu schimb dupa feeling ca si pana acum, dar daca ma uit la turometru e fooooarte jos... si deabea dupa ce schimb eu, dupa vreo 500rpm zice si indicatorul sa schimb, daca schimb acum cum vrea el, depasesc tot ) ideea e ca si ieri si azi a fost foarte frig, si la drumuri scurte masina se incalzeste greu(motorul) si l-am menajat si pana acum, il voi menaja si de acum inainte. Mai ales acum.
                                Am pomenit tunerului ca merg sa fac dyno, sa vad ce spune, si spune asa: du-te, dar te rog nu le zi ca ai masina remapata. Eventual le zici dupa ))
                                Si a mai zis ca pune pariu pe 100E ca are minim 125 cai cu benzol de 98. si 120 cu co95. Daca el minte, mint si eu...
                                Masina trage bine, ca trage ca una de 105 sau una de 125 nu stiu... voi face teste cand prind un tsi de 1.4 stock, ar trebui sa fiu cam ca el, poate chiar peste.
                                Va doresc o seara faina, si dezbateri placute incontinuare...
                                Harta mea este una de la Heintz performance, Belgia.
                                Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google