Seat Toledo

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Am însumat vitezele prin prisma timpului de reacție. Intrebarea referitoare la impact a fost retorica. Da, consecintele depind de energia de impact, impuls, traiectorie, fortele aferente (mai ales in cazul curbelor), etc.
    Poti fi un supersofer cu o supermasina, dar in trafic depinzi si de ceilalti soferi si masinile lor. De aceea am spus ca si colegul sa fie mai atent in etalarea performantelor. Dar nu doresc sa poluez acest jurnal asa ca ma opresc aici cu tema asta.

    Comment


    • Nu poluezi site-ul niciodata. Tot ce scrii este ancorat in realitate si de bun simt.

      Comment


      • Nu am intrat in nici o curba fara sa vad cat am nevoie. Iar drumul asta incepe doar de unde am si filmat. Si tine pana unde am filmat. In general merg pe acolo tare doar cand iarba este cosita, acum era destul de ok, am taiat curbele doar unde am avut vizibilitate, eu cred ca va agitati prea mult ptr nimic. Se piate merge si mai tare, dar deja va fi riscant. Am totusi permis de 21 de ani, fara accident.
        Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

        Comment


        • Desi am spus ca inchei, totusi nu cred ca e chiar asa cum spui iar subiectul ar prezenta interes.
          Atasez un calcul al timpului de reactie al soferui la diferite viteze si distante. Asa cum a spus si colegul georgstelsib unele diferente sunt de milisecunde. De notat ca in 40m diferenta intre 130 si 70 km/h este de 1 secunda (care poate salva viata).
          Mai pun cateva screenshot-uri din filmulet. Inainte de Opel curba era larga si tot au fost emotii (si suportul s-a deplasat). Inainte de ultimul VW curba avea o vizibilitate de aprox 40 metrii (am bazat putin calculul pe distanta asta). Si VW circula cu viteza mare si pe axul drumului. Daca il intalneai in momentul screeshotului timpul de reactie era cu totul altul. Si in mod sigur la viteza pe care o avea VW traiectoria nu era una tocmai buna (la fel ca si a ta care se poate vedea limpede).
          Drumul este unul sinous si curbele nu au vizibilitatea chiar asa buna (am selectat cateva). Nu degeaba este linie continua. Sa circuli cu 130-140 km/h pe drumul asta nu este prea indicat. Plus sa sustii ca peste viteza asta devine riscant. Dar fiecare judeca lucrurile in felul sau.

          Referitor la ciptuning, 23-27 CP, un fel de Stage2, ar fi in limite functie de motor (presupun ca Meganul este 1.5 dci). Un respectabil coleg de forum care stie ce spune dar mai ales ce face, recomanda ca nu e bine sa fie dus mai mult si ar trebui evitata limita superioara.

          Si ca sa destind putin atmosfera, printre cei care fac ciptuning circula o gluma:
          I: Cum poti obtine mai mult de 30 si ceva de cai fata de maparea din fabrica a autovehicului tau?
          R: Cumparand alta masina.
          Attached Files
          Last edited by Gil26; 22 August 2019, 19:17.

          Comment


          • Ehei, de data asta "am comis-o", am spus timp de reactie al soferului. Complet gresit: este timpul de parcurgere a acelei distante la viteza data. Timpul de reactie al soferului si timpul de reactie al masinii e altceva.

            Filmuletul asta a fost urcat pentru a arata aderenta cauciucurilor (postul #1443)?
            Last edited by Gil26; 22 August 2019, 19:54.

            Comment


            • Exact.... da na, o dam in diverse ))) Sa nu mai vorbim de Megane, si mai ales dci cand eu am Seat 1.2 tsi... si am explicat cand am facut tuningul de ce este apsolut normala valoarea mare de putere capatata.... Sa nu mai vorbim ca am si fisa dyno, de la sa zicem firma concurenta...

              Hai sa revenim la toledo: Mers 60 afara 40 in oras, benzina Socar co98.
              Attached Files
              Last edited by mumus; 22 August 2019, 20:56.
              Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

              Comment


              • Daca am inteles bine, ai spus asta referitor la ciptuning:
                Nu am cum sa regret puterea, cei 131 de cp ma multumesc pe deplin. Si cei 85 de fabrica era suficienti, dar acum pot depasi mai din scurt.
                ..............
                Da, din cauza ca motorul este identic cu cel de 105 cp, si teoretic sa urcat de la 105 la 131, nu de la 85. Am avut bafta.
                Hmm, 46 CP sau chiar 26 CP in plus la un benzinar 1.2 chiar si tsi???

                Asa pot spune si eu ca tractorasul meu 1.5 dci cu 90 de caluti din fabrica are motorul "identic" cu cel de 110CP. Deci il pot duce pe la 136CP fara probleme?

                Comment


                • Sau altfel spus: cei din fabrica au dus motorul de 85CP la 105CP. Tu ai dus motorul de 85CP la 131CP.
                  Nu am gasit la Seat, dar la VW motorul 1.2tsi de 85CP e tunat stage2 la 115CP iar cel de 105CP este dus la 126CP (vezi atasat - nu fac reclama pentru ca oricum nu este nevoie, oamenii stiu ce fac). Chiar si diferenta de 5CP este semnificativa.
                  Dar e bine ca ai grija de motor, nu il duci rece in turatii ridicate si nu il urci frecvent la puterea maxima. Si totusi....
                  Attached Files

                  Comment


                  • Nu pot edita postul, dar am gasit (la altcineva) si pentru Seat Toledo 85CP si 105 CP ciptuning la 130CP si 215Nm ambele. Pare cam agresiv, asta e...

                    Comment


                    • Pare... De fapt este ok, exista si de 140 cp... Si ce sa mai zicem de 1.0 atunci... Si alta data documenteaza-te inainte este mai ok. Seara buna!
                      Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                      Comment


                      • Ieri am facut plinul din nou cu omv 100 dupa 2 plinuri de socar 98, sincer, parca Socar este mai ok, adica tragea mai bine, dar omv este mai silentios.
                        Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                        Comment


                        • Multumita firmei Quadripol, care a montat acum aproape 4 ani niste difuzoare prost in usile spate, azi a trebuit sa iau altele noi... Multumesc Quadripol Brasov ptr 2 failuri din 2 incercari... (Senzori parcare = fail, boxe = fail) Acum am mers pe JBL par a fi mai slabute fata de hertz, dar tot mai bine decat deloc...
                          Attached Files
                          Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                          Comment


                          • Luna asta merg la revizie, si daca tot am iesit din garantie, as pune Motul 5w30 x clean+ cu aprobarea VW 504 00 - 507 00

                            Ce ziceti? fac bine? In loc de castrol edge long life ?

                            Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                            Comment


                            • Este tsi-ul din generatia noua ? adica cel pe curea ? daca da , nu cred ca trebuie sa te stresezi prea mult cu o anumita marca de ulei pe care o foloseste reprezentanta, sa aiba aprobarile producatorului si aia e .
                              sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                              Comment


                              • Este cel pe lant, cu castrol edge 5w30 LL, lantul il aud doar la unele porniri, si doar spre finalul vietii uleiului. Dar cica Motul ar fi mai bun, si respecta si norma 504
                                Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google