Seat Toledo

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cu a 3-a, am tastat gresit.

    Cutie foarte lunga, 1-a aproape 60, 2-a 110, 3-a 150.

    Stiu, cu a 5-a prinde 150 km/h, dar pe la km 30, A1. Pana atunci, se straduieste, mititica.
    If it ain't broke, don't fix it!

    Comment


    • Si eu stiam ca am doar turbo, si mai stiam ca e cu injectie directa, chiar daca nu se mai numeste tfsi ci doar tsi, sa am oare si kompressor pe ea...nu prea cred.

      Stiu doar ca e turbina cu geometrie variabila de aici elasticitatea in turatii si mers vioi cu cutie etajata lung.
      Last edited by mumus; 24 July 2014, 17:21. Reason: Automerged Doublepost
      Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

      Comment


      • Originally posted by Niki View Post
        Cu a 3-a, am tastat gresit.




        Stiu, cu a 5-a prinde 150 km/h, dar pe la km 30, A1. Pana atunci, se straduieste, mititica.
        Cu a 3-a, testat de mine, intra in limitare pe la 148 pe bord.
        Adevarat ce spui tu, asta daca pui pedala la fund de pe la 60 in a 5-a, unde nu trage absolut deloc.

        Vitriol, poti veni cu ceva informatii despre ce spui tu acolo?
        Eu stiu ca nici 1.4 tsi de 122 nu are compresor, doar de la 160 in sus au. Desi nu te contrazic pentru ca nu sunt convins de acest lucru.

        Comment


        • Originally posted by mumus View Post
          Si eu stiam ca am doar turbo, si mai stiam ca e cu injectie directa, chiar daca nu se mai numeste tfsi ci doar tsi, sa am oare si kompressor pe ea...nu prea cred.

          Stiu doar ca e turbina cu geometrie variabila de aici elasticitatea in turatii si mers vioi cu cutie etajata lung.
          Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

          Comment


          • Mda, am vorbit prostii, desi stiam principiul de functionare. Este vorba de un wastegate electric care tine turbina in presiune si face asta din ture joase. Astfel se explica cuplul constant pe o plaja de turatie care pleaca de jos.

            De aici puteti afla mai multe.
            sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

            Comment


            • ai vrea tu geometrie variabila pe benzinarul ala. din cate stiu motoare pe benzina cu turbo cu geometrie variabila sunt putine .... de tot.

              Comment


              • Pana la urma are toti caii sau nu?)))
                Daca ii are la legale cu ea sa rupa asfaltul toti 82 de cai ! Eventual sa isi lege si hassero loganul lui de seat, poate din doua iese una cu potential..
                Can't touch this !

                Comment


                • @vitriol: n-au revolutionat cei de la VW nimic. Primii ce au introdus sistemul de turbo + compresor, au fost cei de la Lancia prin 1985.

                  Last edited by Cezar; 24 July 2014, 19:06. Reason: Automerged Doublepost

                  Comment


                  • Da, este adevarat, dar acolo este vorba despre masini de raliu, unde nu se tinea cont de fiabilitate si consum. Cei de la VW zic ca au dezvoltat acest proiect, l-au implementat pe masini de serie cu motoare mici, tinta fiind un consum de combustibil scazut, comoditate in condus si fiabilitate.
                    sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                    Comment


                    • Deci n-au revolutionat nimic.
                      Iar un motor de 120 cai, consuma astfel:
                      Visit my blog: http://guitigefilmpjes.blogspot.comDoing a fuel consumption run in a 2010 Volkswagen Golf Variant 1.4 TSI (122hp) with an 6-speed manual trans...

                      Comment


                      • Originally posted by Ionut.11 View Post
                        Pana la urma are toti caii sau nu?)))
                        Daca ii are la legale cu ea sa rupa asfaltul toti 82 de cai ! Eventual sa isi lege si hassero loganul lui de seat, poate din doua iese una cu potential..
                        Cred ca e a 4a oara cand o spun )
                        Motorul lui mumus produce mai mult de 85 de cai, in jur de 94.

                        Comment


                        • Ba chiar 98. Eu asa am auzit.

                          Comment


                          • Uite, hai sa discutam frumos, fara ironii.
                            Daca un numar mare de oameni, au pus ale lor masini cu motoare de 1.2 tsi 85 pe dyno, si au rezultat in jur de 94 de cai putere, de ce spui ca nu este adevarat?
                            Sunt lucruri dovedite.
                            Ca puterea la roata este alta, asta e altceva. Nici producatorul nu iti da puterea la roata, niciodata.
                            Ca un exemplu, cei de la autobild daca tin bine minte, au luat un astra J opc care in specificatii are 280 de cai si 400 cuplu.
                            Surpriza, pe dyno masina de fapt dezvolta 254 de cai putere si 401 cuplu.
                            Puterea la roata era de 228 de cai putere.

                            Comment


                            • Originally posted by Cezar View Post
                              Deci n-au revolutionat nimic.
                              Iar un motor de 120 cai, consuma astfel:
                              http://www.youtube.com/watch?v=H5krAw90Ruc
                              Tu ai concluzionat cu un videoclip postat de Gigel pe "iutub" ca nu e nimic revolutionar?

                              Spune-le asta si celor care au facut parte din juriu cand l-au votat in 2009 ca fiind motorul anului. Apoi a fost pe locul 2 timp de 3 ani la rand (2010, 2012, 2013), iar in 2014, locul 3.

                              P.S. Motorul anului in lume, nu pe un forum unde lumea moare de grija lu' Mumus ca si-a luat Toledo, desi plecase pe ideea ca isi ia Logan MCV.
                              Last edited by vitriol; 24 July 2014, 21:25.
                              sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                              Comment


                              • Si chiar conteaza cati cai are ? Eu ma incred in ce zice producatorul, si daca este vorba de puterea la roata, poate sa fie si mai putin de 85, dar nu asta conteaza, conteaza cum se misca si cat consuma, ptr ca eu platesc benzina . Si am fost obisnuit cu o masina de 113 cp, si chiar nu voiam o masina mai slaba. Si nu simt nici o diferenta. (cei drept inca pe asta nu am turat-o la turatie maxima, am comparat-o doar pana in 4000 rpm, si pana acolo seatul este cel putin egal, dar e mai ok defapt.

                                Voi vedea cand incep serviciul si dimineata ma grabesc tare, atunci o sa vad cum sprinteaza si cat consuma.
                                Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google