in ginere, cele turbo sunt mai silentioase comparativ cu aspiratele, cu toate ca am mai intalnit si exceptii: ex 1.6mpi de pe skoda octavia facelift, 2.2, benzinarele de pe kia si or mai fi si altele; de ex noul opel corsa am inteles ca sta cel mai bine la insonorizare din segment, peste polo si asta avand sub capota preponderent aspirate de 1.4
nu cred sa fie diferente la insonorizare intre diferite masini ale grupului vag cu motoare tsi; orice ai alege nu ai cum sa dai gres la capitolul insonorizare fie ca vb de golf7, octavia 3, seat de care vrei tu, audi
pana si noile modele dacia au scapat de acest handicap, a mai ramas rugina
nu cred sa fie diferente la insonorizare intre diferite masini ale grupului vag cu motoare tsi; orice ai alege nu ai cum sa dai gres la capitolul insonorizare fie ca vb de golf7, octavia 3, seat de care vrei tu, audi
pana si noile modele dacia au scapat de acest handicap, a mai ramas rugina
Comment