"Problema e directia aia electrohidraulica fiindca pe pietris vibreaza volanu' de numa."
La x52(in cazul tau B52) pompa electrica a servodirectiei sta in stand by, atunci cand volanul e drept, si se trezeste in 0,6 - 0.3 secunde in functie de viteza de deplasare, unghiul volanului si alti parametrii (inclusiv butonul ECO).
La x90(Logan I) pompa electrica (mecanica) a servodirectiei mergea (era antrenata de motor) permanent, de unde si impresia de "tarie" la mers pe pietris/macadam.
La x52(in cazul tau B52) pompa electrica a servodirectiei sta in stand by, atunci cand volanul e drept, si se trezeste in 0,6 - 0.3 secunde in functie de viteza de deplasare, unghiul volanului si alti parametrii (inclusiv butonul ECO).
La x90(Logan I) pompa electrica (mecanica) a servodirectiei mergea (era antrenata de motor) permanent, de unde si impresia de "tarie" la mers pe pietris/macadam.
Comment