Si cred ca foarte bune ptr o singura persona, dar nu pricep de ce a fost aa de scumpa?
Peugeot 107 1.0 Facelift
Collapse
X
-
Originally posted by hasserro View PostAm uitat sa mentionez, motorul este de toyota, ei spun ca are 68 de cp insa in certificat scrie 54 de kw, asta inseamna 72 de cai. In orice caz trage foarte foarte bine.
Ca fapt divers, motorul are 60 de kg )))
Comment
-
Trage muuuult mai bine ca loganul de 1.2.
Eu cred ca se apropie de 0.9, cel putin pana pe la 110.
Eu m-am dat cu ea acum 2 zile cu un prieten cu un hyundai accent 1.4 97 de cai din mers de la 20 la ora, am luat avans pe 1 jumatate de masina si abia la 110 incepea sa ma ajunga. Cu loganul cand ne am dat, am avut eu start mult mai bun si la 80 deja se ducea tare pe langa mine.
Cum a zis si drogas, masina low cost, ai uitat sa mentionezi ca torpedoul nu este chiar torpedou pt ca nu are capac, e ca o fanta mare in bord, are 1 singur telescop la portbagaj, nu am comanda la geamul electric pe partea soferului pt pasager, nu are manere de sustinere in plafon.
Nici eu nu inteleg de ce a fost asa scumpa, dar sincer sa fiu parca nu a fost o suma atat de mare tinand cont de fiabilitatea de care da dovada. Nu a picat absolut nimic la ea, motorul trage ca in prima zi, suspensia inca este f dura, sta lipita de asfalt, directia e foarte usoara, volanul este gros.
Am uitay sa fac poze la interior, cand ma duc jos voi face.
Comment
-
Masina low cost dar a costat 10,300 EUR- mai scumpa decat un Logan full si aproape cat o Kia Ceed sau Hyundai I30. Hai sa fim seriosi...masina asta merita daca dai pe ea maxim 2,500 EUR SH sa te fatai prin oras pentru ca afara daca ai accident...
La Logan exista varianta GPL si iesi mai ieftin la costuri combustibil.
In rest- e buna ca e super manevrabila si o parchezi oriunde- ideala ptr oras. Dar doar atat- oras si pana in 60 la ora.
La partea cu motorul in brate si materialele din interior care te fac sa fii mandru ca ai Logan subscriu si eu.Saab 9-5 Aero
Comment
-
Apropo de Logan versus acest Pejo: cand mergeam pe la cate un gratar se imparteau sarcinile si bagajele...eu trebuia sa iau cu Loganu grataru, masa & scaunere pliante, berea, apa, carnea, carbunii, etc...iar prietenului cu 107 ii spuneam mereu razand sa aduca si el...MUSTARUL!
Alte impresii...in fata motorul se mai aude cumva dar in spate e si mai rau, auzi zgomotul si simti trepidatia tobei fix sub scaun. Si aveam mereu teama de o eventuala lovitura din spate. La o masina cu porbagaj se mai indoaie ala si absoarbe din energia impactului, la 107...e direct in pasageri.
Comment
-
Nu a facut nimeni un versus,fiecare isi cumpara masina in functie de necesitati,gusturi, erau doar simple pareri ale unora dintre noi care am condus-o.Referitor la pret presupun ca a fost full in acesti bani,cred ca era super sa fi avut un motor diesel pe ea hdi ,motorizarea e de Peugeot psa adica insa intre cele 3,107,C1 si aygo de departe 107 este cel mai frumos ca aspect nici nu mai discut de vw up sau skoda citigo,oricum pct forte sunt motorul excelent si designul misto ceea ce si cred ca a facut-o pe mama ta sa opteze pt 107 ,iar pana la urma asta conteaza la o masinaLast edited by Allyn_y; 4 September 2014, 13:26.
Comment
-
I a placut mult moaca la masina. C1 atunci avea o bara anosta, asemanatoare 107-lui model 2005. Da a fost full, ma rog ce intelege peugeot full la 107. Ca multe asa nu are, dar are tot ce puteai pune atunci pe masina.
Ziceti voi de izolare proasta, asa e, dar la 120 aud motorul pe jumatate fata de logan, asta din cauza cutiei de viteze.
Facusem un mic test alaltaieri, plecasem cu loganul de pe loc si pana in rondul dinspre centura spre ploiesti prinsesem aproape 150 singur in masina, am facut acest lucru si cu peugeotul si cu ala am prins 165 si a trb sa franez din cauza unui tir dar pana la rond mai aveam vreo 3 400 de m.
Originally posted by Allyn_y View PostNu a facut nimeni un versus,fiecare isi cumpara masina in functie de necesitati,gusturi, erau doar simple pareri ale unora dintre noi care am condus-o.Referitor la pret presupun ca a fost full in acesti bani,cred ca era super sa fi avut un motor diesel pe ea hdi ,motorizarea e de Peugeot psa adica insa intre cele 3,107,C1 si aygo de departe 107 este cel mai frumos ca aspect nici nu mai discut de vw up sau skoda citigo,oricum pct forte sunt motorul excelent si designul misto ceea ce si cred ca a facut-o pe mama ta sa opteze pt 107 ,iar pana la urma asta conteaza la o masina
Comment
-
Originally posted by micutzu666 View PostLa cum descrii ca trage în tr.1,2,3 mă face să regret că am luat caleasca de skoda pe motorina...
- oricum acum cativa ani avea buburuza asta un pret de te dadea pe spate. Si ea e ca un concept auto facut pentru oras. Nu inteleg de ce sarea de 10000 de euro )) - economiseai la parcare bani probabil ca altfel nu inteleg. Confort .... plm, viteza .... plm, bagaje ... plm. E masina de mers acasa - lucru - si un shopping (da nu de sarbatoare ca atunci nu iti ajunge spatiul)Last edited by pilifida; 4 September 2014, 14:14.sigpic
Comment
Comment