Lasa motorul ala asa cum e si schimba-l cu altul mai puternic. Nu-ti complica soarta aiurea cu 1.2-ul.
Renault Twingo
Collapse
X
-
-
Părerea mea este simplă. Motor și cutie schimbate. Clar ca bună ziua. Dacă pui un 1.6 16v faci o mică bombă din el. Cu frânele nu trebuie să îți complici viața inutil, intră frânele de Clio, 259 mm, ventilate, cu DSPF sau DS2500.
Dacă te apuci să modifici motorul de 1.2, pierzi timp și bani . . .sigpic
Comment
-
Si eu i-am zis sa mearga pe k4m , e fiabil si ramane intr-o grupa unde poate sa ia la tavaleala cu masini mai puternice ....
Vin si franele doctore ...259 mm neventilat ,etriere de logan, fdb 845 ...pune si noi ce avem momentan !
Personal as monta un singur motor pe twingo c1J (1.4 turbo motor de renult 5 gtt) motorul ala face 200cp la 1,6 bari ...se potriveste bolt onsigpic
Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html
Comment
-
Cine naiba omologheaza asa cea pe Twingo...poate un C1J treaca mearga...insa 1.6 16v niciodata.
Cutia de viteze e ok...este un JB1 cum s au pus si pe Clio 2...un fel JH3 cu timonerie pe jos.
Problema cu k4m este ca trebuie sa inghita multi bani ca sa traga cum trebuie.
Sent from my GT-I9105P using Forum Runner
Comment
-
este un topic pe cliosport (pe care l-am citit din scoarta-n scoarta de cel putin 2 ori), unde un tip a pus 2.0 16v de RS bolt-on pe twingo cu piese de la diverse renouri (un fel de Alessandro al nostru cu dyalogisul in brate). Nu a putut utiliza decat coilover pe fata ca nu e bolt-on cu clio, cred ca mai degraba seamana cu Logan. Arata 100% stock, o tradeaza doar garda (nu extrem de mica) la sol. Un 16v de pe un logan rasturnat mergea ca uns, o buburuza de-asta cu 1.2 16v (deci75 de cai) zboara efectiv comparativ cu loganul, are cam 700-800kg.
Comment
-
Originally posted by dr_mke View PostNu trebuie. Motorul asta trage excelent asa cum este, daca-i pui alte bujii.
Ideea mea este sa faci totul cu piese stock, masa redusa a masinii se ocupa de restul.
O sa merg pe mana lui de data asta.
Sent from my GT-I9105P using Forum Runner
Comment
-
Originally posted by razvanamza View Posteste un topic pe cliosport (pe care l-am citit din scoarta-n scoarta de cel putin 2 ori), unde un tip a pus 2.0 16v de RS bolt-on pe twingo cu piese de la diverse renouri (un fel de Alessandro al nostru cu dyalogisul in brate). Nu a putut utiliza decat coilover pe fata ca nu e bolt-on cu clio, cred ca mai degraba seamana cu Logan. Arata 100% stock, o tradeaza doar garda (nu extrem de mica) la sol. Un 16v de pe un logan rasturnat mergea ca uns, o buburuza de-asta cu 1.2 16v (deci75 de cai) zboara efectiv comparativ cu loganul, are cam 700-800kg.
Nu e bolt on f4r si nici k4m ,iti garantez ca sunt o gramada de modificari !
Se gaseste reglabila de twingo ... Daca ai prefeinte poti modifica o alta suspensie !
Originally posted by einstein1984 View PostMotorul de clio RS are bloc de fonta.... deci e foarte greu si dezechilibreaza masinuta,
Originally posted by razvanamza View Postlasa ca nu cade in botOriginally posted by alessandro View PostLau cu 1.8 dadea vreo 10 masini unui k4m (1/4 mile). E diferenta foarte mare.
O sa merg pe mana lui de data asta.
Sent from my GT-I9105P using Forum Runnersigpic
Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html
Comment
-
O sa fie o buburuza foarte interesanta, spor la modificari!
Intre K4M si F4R sunt 30 kg diferenta. Prin analogie tot asa e si intre K4M si F4P, blocul motor e comun cu F4R:Attached Files
Comment
Comment