Renault Twingo

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Lasa motorul ala asa cum e si schimba-l cu altul mai puternic. Nu-ti complica soarta aiurea cu 1.2-ul.
    4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

    Comment


    • #47
      Părerea mea este simplă. Motor și cutie schimbate. Clar ca bună ziua. Dacă pui un 1.6 16v faci o mică bombă din el. Cu frânele nu trebuie să îți complici viața inutil, intră frânele de Clio, 259 mm, ventilate, cu DSPF sau DS2500.

      Dacă te apuci să modifici motorul de 1.2, pierzi timp și bani . . .
      sigpic

      Comment


      • #48
        Si eu i-am zis sa mearga pe k4m , e fiabil si ramane intr-o grupa unde poate sa ia la tavaleala cu masini mai puternice ....
        Vin si franele doctore ...259 mm neventilat ,etriere de logan, fdb 845 ...pune si noi ce avem momentan !

        Personal as monta un singur motor pe twingo c1J (1.4 turbo motor de renult 5 gtt) motorul ala face 200cp la 1,6 bari ...se potriveste bolt on
        sigpic
        Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
        http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html

        Comment


        • #49
          Intra si omologarea in plan sau ............................. nu ?
          sigpic

          Comment


          • #50
            Cine naiba omologheaza asa cea pe Twingo...poate un C1J treaca mearga...insa 1.6 16v niciodata.

            Cutia de viteze e ok...este un JB1 cum s au pus si pe Clio 2...un fel JH3 cu timonerie pe jos.

            Problema cu k4m este ca trebuie sa inghita multi bani ca sa traga cum trebuie.

            Sent from my GT-I9105P using Forum Runner

            Comment


            • #51
              Nu trebuie. Motorul asta trage excelent asa cum este, daca-i pui alte bujii.

              Ideea mea este sa faci totul cu piese stock, masa redusa a masinii se ocupa de restul.
              sigpic

              Comment


              • #52
                este un topic pe cliosport (pe care l-am citit din scoarta-n scoarta de cel putin 2 ori), unde un tip a pus 2.0 16v de RS bolt-on pe twingo cu piese de la diverse renouri (un fel de Alessandro al nostru cu dyalogisul in brate). Nu a putut utiliza decat coilover pe fata ca nu e bolt-on cu clio, cred ca mai degraba seamana cu Logan. Arata 100% stock, o tradeaza doar garda (nu extrem de mica) la sol. Un 16v de pe un logan rasturnat mergea ca uns, o buburuza de-asta cu 1.2 16v (deci75 de cai) zboara efectiv comparativ cu loganul, are cam 700-800kg.

                Comment


                • #53
                  Motorul de clio RS are bloc de fonta.... deci e foarte greu si dezechilibreaza masinuta,
                  Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                  Comment


                  • #54
                    lasa ca nu cade in bot

                    Comment


                    • #55
                      Originally posted by dr_mke View Post
                      Nu trebuie. Motorul asta trage excelent asa cum este, daca-i pui alte bujii.

                      Ideea mea este sa faci totul cu piese stock, masa redusa a masinii se ocupa de restul.
                      Lau cu 1.8 dadea vreo 10 masini unui k4m (1/4 mile). E diferenta foarte mare.

                      O sa merg pe mana lui de data asta.

                      Sent from my GT-I9105P using Forum Runner

                      Comment


                      • #56
                        Originally posted by razvanamza View Post
                        este un topic pe cliosport (pe care l-am citit din scoarta-n scoarta de cel putin 2 ori), unde un tip a pus 2.0 16v de RS bolt-on pe twingo cu piese de la diverse renouri (un fel de Alessandro al nostru cu dyalogisul in brate). Nu a putut utiliza decat coilover pe fata ca nu e bolt-on cu clio, cred ca mai degraba seamana cu Logan. Arata 100% stock, o tradeaza doar garda (nu extrem de mica) la sol. Un 16v de pe un logan rasturnat mergea ca uns, o buburuza de-asta cu 1.2 16v (deci75 de cai) zboara efectiv comparativ cu loganul, are cam 700-800kg.
                        .

                        Nu e bolt on f4r si nici k4m ,iti garantez ca sunt o gramada de modificari !
                        Se gaseste reglabila de twingo ... Daca ai prefeinte poti modifica o alta suspensie !
                        Originally posted by einstein1984 View Post
                        Motorul de clio RS are bloc de fonta.... deci e foarte greu si dezechilibreaza masinuta,
                        Corect .. O sa subvireze ca dracu !

                        Originally posted by razvanamza View Post
                        lasa ca nu cade in bot
                        Originally posted by alessandro View Post
                        Lau cu 1.8 dadea vreo 10 masini unui k4m (1/4 mile). E diferenta foarte mare.

                        O sa merg pe mana lui de data asta.

                        Sent from my GT-I9105P using Forum Runner
                        sigpic
                        Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
                        http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html

                        Comment


                        • #57
                          1.8ul e bloc motor F, adica tot fonta.
                          Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                          Comment


                          • #58
                            O sa fie o buburuza foarte interesanta, spor la modificari!

                            Intre K4M si F4R sunt 30 kg diferenta. Prin analogie tot asa e si intre K4M si F4P, blocul motor e comun cu F4R:
                            Attached Files

                            Comment


                            • #59
                              Nu cade in bot, doar subvireaza ca porcu' !
                              Asa mai bine isi lua Audi, ala subvireaza fara modificari suplimentare
                              sigpic

                              Comment


                              • #60
                                O sa nearga doar in linie dreapta

                                Azi am luat bascule noi. Avem si discuri, planetare si fuzete cu rulmenti.
                                Urmeaza amortizoare fatza spate si bucsi punte.

                                Sent from my GT-I9105P using Forum Runner
                                Attached Files

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google