Poveste Cu Valvetronic

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Avand privilegiul unui test drive cu docmobilul, dau si eu o parere:
    fantastic de liniste in masinuta si la 160, insa la reprize parca lasa de dorit. Nu e melc dar de la UN BMW as fi vrut mai mult (bine, eu il compar si cu 320d ed pe care l-am probat, dar in ciuda cutiei lungi ala are de doua ori mai mult cuplu). Compenseaza insa cu un consum foarte bun insa.
    Directie precisa, suspensia comoda (fara runflaturi, in config de iarna), gama reglmaje scaun imensa (de 2 ori mai larga decat la un logan). Bordul insa... ursulet style. perfect lizibil insa lipsa de imaginatie.
    Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

    Comment


    • #77
      Benzina vs diesel.
      unul are putere la 6000, altul la 4000.
      Cu unul faci reprize 2500-3000 (adica mai mult de 50% din putere)
      Cu altul faci reprize de la mai putin de 50% din putere.
      Rezultatul va fi evident!

      Comment


      • #78
        Chiar si asa, de la 320d si-o ia in freza la orice viteza / turatie.
        sigpic

        Comment


        • #79
          318i http://www.autoevolution.com/cars/bm...-e91-2008-318i
          318d http://www.autoevolution.com/cars/bm...-e91-2008-318d

          Comment


          • #80
            Eu am zis ca sunt partinitor, daca as fi probat un 330i in loc de 320d deja ziceam ca e lesinatura. Nu cred ca are rost sa dezvoltam vs aici.
            Masina e suficienta pentru ce face doctorul cu ea, nu se duce cu breakul la concursuri de indemanare sau vtm. Se duce in schimb la Munchen la BMW Welt sper....
            Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

            Comment


            • #81
              Originally posted by mr.K View Post
              Nu trebuie sa te superi pe mine, nu era o critica la adresa ta, referitor la jante.
              Departe de mine gandul asta, am luat-o ca pe o sugestie, nicidecum critica. Jantele cu care a venit masina din fabrica sunt cele double spoke, sunt in regula, chiar dau bine pe masina. In cautarea unui rand de jante din tabla pentru gumele de iarna a dat peste jantele gen elice, care sunt pentru modelele facelift. Mi-au placut mai mult si le-am montat imediat pe gumele de vara. Ambele seturi sunt frumusele zic, iar in cazul meu ceva pe 17 iesea automat din discutie.
              Schimburi ... in primul rand nu prea sunt variante care sa te dea pe spate, plus deranjul, plus ca nu stii peste ce dai.

              Originally posted by einstein1984 View Post
              la reprize parca lasa de dorit. Nu e melc dar de la UN BMW as fi vrut mai mult (bine, eu il compar si cu 320d ed pe care l-am probat, dar in ciuda cutiei lungi ala are de doua ori mai mult cuplu)
              Pai mno, dizelul e dizel. Sau daca vrei sa generalizam, motoarele cu turbina sunt grozave, clar si categoric. Dar 318-le asta e o varianta cat se poate de domesticita, e strans din soft, treptele sunt lungi, nu urla, nu te bruscheaza. Tinand cont de aspectele astea, poate fi acuzat de lipsa de nerv. Dizelul ala are si 35 de cai in plus, care nu-s de colea.

              Comment


              • #82
                Complet de acord. Cum ziceam, compenseaza cu consumul foarte bun. Mi-a placut ca poti merge cu a 4 a la 60 la ora si 2000 de ture , exact ca la loganul personal. Ce-i drept, merge si cu a 5a mai bine ca la logan.
                Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                Comment


                • #83
                  Originally posted by einstein1984 View Post
                  Ce-i drept, merge si cu a 5a mai bine ca la logan.
                  Cilindreea şi cai putere în plus întotdeauna fac diferenţa.

                  Comment


                  • #84
                    La 60 cb-ul cere a 5-a si poti sa mergi linistit dupa indicatiile lui in traficul de oras. Turatia cade la 1500 si accelereaza de acolo fara probleme. Practic motorul raspunde lejer si nu tremura in nici o situatie, poti sa rulezi si cu a 6-a la 1200 linistit.
                    Eu zic ca elasticitatea surprinzator de buna vine de la valvetronic.

                    Comment


                    • #85
                      Nu atata caii cat cuplul, dar un multisupapa are nevoie de Vanos ca sa scoata cuplu bun la ture mici.Motoru e foarte linistit cand conduci la 1500 de ture in a 6a la 80 (la WOT nu facea nimic in materie de acceleratie, dar nici nu tremura sau sa faca galagie).
                      Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                      Comment


                      • #86
                        Originally posted by dan20c View Post
                        Eu zic ca elasticitatea surprinzator de buna vine de la valvetronic.
                        Ştiu japonezii de ce, vezi aspiratul de 1,8 litri de la Honda.

                        Comment


                        • #87
                          Vtecul a fost un motor interesant la vremea lui, dar strict dpdv tehnic pe tema distributiei variabile, e rudimentar in comparatie cu valvetronicul. Diferenta dintre o cutie de viteze in doua trepte si un cvt, daca vrei.

                          Comment


                          • #88
                            Daca este sa comparam cele 2 sisteme, Valvetronic este i n inferioritate pentru ca la ture mari este ineficient si nu rupe gura targului asa de rau la consum. Adica nu scoate consumuri sesizabil mai mici ca un motor Honda cu V-tec.

                            V-tec ajunge fara probleme la 9.000 rpm ! Pe langa asta fiabilitatea se pare ca este superioara.

                            Inainte de asta ar trebui sa conduci un 1.8 V-tec, ca sa nu zic cel de 2.4 sau 2.0 de pe S2000. 1800-le trage lejer in a 6-a la 1500 rpm. Sa nu uitam ca am chinuit un Civic 1.8 iVtec la Honda Green Challenge si am scos 2.8 % cu el, rulat inclusiv in a 6-a la 1250 rpm !

                            Probabil ca la ture mici Valvetronic este superior, dar de la 4000 rpm in sus nu-i tine nici macar lumanarea la iVtec. Parere personala dupa ce am condus d-amandoua.
                            Attached Files
                            Last edited by dr_mke; 26 November 2014, 23:09.
                            sigpic

                            Comment


                            • #89
                              Noua achizitie beneficiaza de Casco?

                              Comment


                              • #90
                                Evident, doar nu era sa nu aiba !
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google