Dar senzorii nu-i schimbi ?
Poveste Cu Valvetronic
Collapse
X
-
Detaliu, de ce plăcuțele aftermarket au nevoie de ajustare la cea care se montează pe exterior ? Pentru că este cu 5 mm mai mică, unde anume se observă ușor, din poze, trebuind să fie luate puțin la flex, 2.5 mm în fiecare parte. Ate Ceramic cumpărate ulterior au suferit de exact aceiasi problemă.
Prețul de 450 de lei fără senzor de uzură nu le recomandă deloc. Pedala se simte bine, dar tare mă tem că sunt abia la nivelul gamei Premier, dar la preț de DS -uri. Ferodo Premier vor fi păstrate pentru următorul schimb.
În pozele comparative, aveți plăcuțele OEM, ștanțate BMW Ate, față în față cu Ferodo Premier.Last edited by dr_mke; 20 January 2015, 00:58.sigpic
Comment
-
111.000 km. Ne-am ales cu parbrizul spart, o ciobitură de pietricică care s-a extins deja pe vre-o 20 cm. Traiască Casco
Sâmbătă controlăm senzorii motorului pe motiv de consum cam ridicat pe drumul de navetă, drept este că-i similar cu circulația în oraș, dar și-n alte condiții a fost cam măricelsigpic
Comment
-
Nu tre să schimb nimica de genul. Consumul de ulei este în limite normale (adică mic raportat la stilul meu de condus). Trebuie să schimb garnitura de la capacul chiulasei, care curge sănătos deja. Am cumpărat una marca ELRING și o voi monta săptămâna viitoare.
Evident am cumpărat și bujii NGK
De la benzenul de 98 de la Rompetrol și OMV, ne-am ales cu erori pe senzorul de NOX, bec în bord aprins, consum de 330isigpic
Comment
-
Pentru amuzamentul cititorilor fideliAttached Filessigpic
Comment
Comment