Valvetronicul face bine, deși sondele lambda și-au dat duhul. Adevărat este că-n manualul de service zice așa: BMW recomandă înlocuirea sondelor lambda la fiecare 100.000 km
Am cumpărat reperele pe cod OEM, Bosch (altceva oricum nu se găsește), 1020 lei fără adaos comercial și le-am înlocuit. Sonda de amonte m-am trezit că are cablul cu 1 cm mai scurt, așa că nu s-a montat perfect corect și am fost nevoit să improvizez un scut termic pentru că mi s-a părut prea aproape de eșapament.
Am cumpărat și termostat nou, MAHLE, pentru că s-a bulit partea electrică iar ECU nu poate să-l deschidă mai devreme sau mai mult, după caz. Distracția cu tot cu 4,5 litri de antigel HEPU, 310 lei.
În rest avem parbrizul crăpat, o serie de ciobituri pe capotă, bara față, laterala stângă. Dosar CASCO, iar pentru restul mașinii voi suporta diferența pentru revopsire integrală, undeva prin toamnă.
Am pus jantele de vară (style 282 care mie nu îmi plac) și papucei noi, Michelin Primacy 3 GNRX. Jantele de iarnă, style 156, vor fi recondiționate și puse pe post de jante de vară în locul celor 282. Mie personal îmi plac mult mai mult !
Plăcuțele de frână Ate Ceramic sunt o mare porcărie pentru că praful este prezent în continuare, mult mai lipicios decât cel ”standard”, după cum se vede, iar la rece prind modest, dar cel puțin la cald sunt ceva mai bune decât cele normale.
Anvelopele de iarnă NOKIAN WRD3 au pierdut cca 2 mm în cei aprox. 15.000 km cât au rulat în acest sezon.
Kilometraj: 117.000 & counting
Am cumpărat reperele pe cod OEM, Bosch (altceva oricum nu se găsește), 1020 lei fără adaos comercial și le-am înlocuit. Sonda de amonte m-am trezit că are cablul cu 1 cm mai scurt, așa că nu s-a montat perfect corect și am fost nevoit să improvizez un scut termic pentru că mi s-a părut prea aproape de eșapament.
Am cumpărat și termostat nou, MAHLE, pentru că s-a bulit partea electrică iar ECU nu poate să-l deschidă mai devreme sau mai mult, după caz. Distracția cu tot cu 4,5 litri de antigel HEPU, 310 lei.
În rest avem parbrizul crăpat, o serie de ciobituri pe capotă, bara față, laterala stângă. Dosar CASCO, iar pentru restul mașinii voi suporta diferența pentru revopsire integrală, undeva prin toamnă.
Am pus jantele de vară (style 282 care mie nu îmi plac) și papucei noi, Michelin Primacy 3 GNRX. Jantele de iarnă, style 156, vor fi recondiționate și puse pe post de jante de vară în locul celor 282. Mie personal îmi plac mult mai mult !
Plăcuțele de frână Ate Ceramic sunt o mare porcărie pentru că praful este prezent în continuare, mult mai lipicios decât cel ”standard”, după cum se vede, iar la rece prind modest, dar cel puțin la cald sunt ceva mai bune decât cele normale.
Anvelopele de iarnă NOKIAN WRD3 au pierdut cca 2 mm în cei aprox. 15.000 km cât au rulat în acest sezon.
Kilometraj: 117.000 & counting
Comment