Anul trecut pe 30 decembrie (un ger de crapau pietrele) am cumparat un Renault 5 Van pt un proiect pe care il aveam de mult in cap , achizitia nu s-a dovedit a fi una foarte buna ,la exterior era ok dar era ruginita la interior ,intr-un final a ajuns unde trebuie.
In una din zile cand venea acasa am vazut parcat un Reno 5 Campus in capatul strazi ,pe geam scria mare un nr de telefon si am zis sa sun dupa ce m-am invartit pe langa el vreo 10 minute ,a 2 a zi masina era a mea
, macar acesta era functionala
Si asa am ajuns la al doilea renault 5 in mai putin de 6 luni ...
vorba aia *Din greseli invatam*
El este Maxi
Renault 5 Campus
1989 septembrie
motor :1.4 l cod:c3j injectie monopunct 60 cp
Initial am crezut ca e carburatie , apoi mi-a deschis un prieten ochii si am vazut ca are un injector in "carburator", ecu etc
Masina se prezinta bine pentru varsta ei , are si parti ruginite dar nu e ceva de speriat ... am invatat multe despre Renault 5 in ultimul an ,dupa nopti pierdute si cautand ca un inecat toate porcariile despre aceste masinute numite prin afara "The Original Pockert Roket ".
Cand a iesit pe poarta fabrici nici nu cred ca visa ea sa ajunga in mainile unuia ca mine , din prima azi cand a ajuns la mine a inceput sa primeasca cate ceva, enumerand :
-Discuri fata 240mm ventilat cu etriere de GT Turbo + ferodo 845
-Punte spate de GT Turbo cu discuri ,bara de torsiune mutata 3 dinit mai jos
-Lichid Ate Blue RACING
-Amortizorare de clio Rs
-Arcuri de clio Rs
-flanse amortizor noi monroe
-rulmenti amortizor noi febi
-fuzete si rulmenti noi
-pivoti noi
-bielete bucsi bara stabilizatoare -(urmeaza unele din powerflex astea sunt pilaf )
-am achizitionat 8 jante de tabla renault clio willams ,16v pt a le dubla
-un set de ATS DTC R15
-volan de GTT
-prezon piulita
NU am apuca sa montez tot ce am strans pe parcurs ,am acasa o gramada de piese si tot cere jegosul .
M-am apucat sa curat motorul care se prezinata impecabil pt varsata lui, i-am luat o galerie de evacuare Supersprint 4-2-1 , cutia de viteze desfacuta si revizuita , ranforsata la grup sa nu ma trezesc cu sataliti la grup ca alearga prin cutie
.
Sper ca noul an sa vina cu si mai multe piese si pe 2015 sa am si eu o masina destul de competitiva
In una din zile cand venea acasa am vazut parcat un Reno 5 Campus in capatul strazi ,pe geam scria mare un nr de telefon si am zis sa sun dupa ce m-am invartit pe langa el vreo 10 minute ,a 2 a zi masina era a mea

Si asa am ajuns la al doilea renault 5 in mai putin de 6 luni ...


El este Maxi
Renault 5 Campus
1989 septembrie
motor :1.4 l cod:c3j injectie monopunct 60 cp
Initial am crezut ca e carburatie , apoi mi-a deschis un prieten ochii si am vazut ca are un injector in "carburator", ecu etc
Masina se prezinta bine pentru varsta ei , are si parti ruginite dar nu e ceva de speriat ... am invatat multe despre Renault 5 in ultimul an ,dupa nopti pierdute si cautand ca un inecat toate porcariile despre aceste masinute numite prin afara "The Original Pockert Roket ".
Cand a iesit pe poarta fabrici nici nu cred ca visa ea sa ajunga in mainile unuia ca mine , din prima azi cand a ajuns la mine a inceput sa primeasca cate ceva, enumerand :
-Discuri fata 240mm ventilat cu etriere de GT Turbo + ferodo 845
-Punte spate de GT Turbo cu discuri ,bara de torsiune mutata 3 dinit mai jos

-Lichid Ate Blue RACING
-Amortizorare de clio Rs
-Arcuri de clio Rs
-flanse amortizor noi monroe
-rulmenti amortizor noi febi
-fuzete si rulmenti noi
-pivoti noi
-bielete bucsi bara stabilizatoare -(urmeaza unele din powerflex astea sunt pilaf )
-am achizitionat 8 jante de tabla renault clio willams ,16v pt a le dubla

-un set de ATS DTC R15
-volan de GTT
-prezon piulita
NU am apuca sa montez tot ce am strans pe parcurs ,am acasa o gramada de piese si tot cere jegosul .
M-am apucat sa curat motorul care se prezinata impecabil pt varsata lui, i-am luat o galerie de evacuare Supersprint 4-2-1 , cutia de viteze desfacuta si revizuita , ranforsata la grup sa nu ma trezesc cu sataliti la grup ca alearga prin cutie

Sper ca noul an sa vina cu si mai multe piese si pe 2015 sa am si eu o masina destul de competitiva

Comment