Anul trecut pe 30 decembrie (un ger de crapau pietrele) am cumparat un Renault 5 Van pt un proiect pe care il aveam de mult in cap , achizitia nu s-a dovedit a fi una foarte buna ,la exterior era ok dar era ruginita la interior ,intr-un final a ajuns unde trebuie.
In una din zile cand venea acasa am vazut parcat un Reno 5 Campus in capatul strazi ,pe geam scria mare un nr de telefon si am zis sa sun dupa ce m-am invartit pe langa el vreo 10 minute ,a 2 a zi masina era a mea , macar acesta era functionala
Si asa am ajuns la al doilea renault 5 in mai putin de 6 luni ... vorba aia *Din greseli invatam*
El este Maxi
Renault 5 Campus
1989 septembrie
motor :1.4 l cod:c3j injectie monopunct 60 cp
Initial am crezut ca e carburatie , apoi mi-a deschis un prieten ochii si am vazut ca are un injector in "carburator", ecu etc
Masina se prezinta bine pentru varsta ei , are si parti ruginite dar nu e ceva de speriat ... am invatat multe despre Renault 5 in ultimul an ,dupa nopti pierdute si cautand ca un inecat toate porcariile despre aceste masinute numite prin afara "The Original Pockert Roket ".
Cand a iesit pe poarta fabrici nici nu cred ca visa ea sa ajunga in mainile unuia ca mine , din prima azi cand a ajuns la mine a inceput sa primeasca cate ceva, enumerand :
-Discuri fata 240mm ventilat cu etriere de GT Turbo + ferodo 845
-Punte spate de GT Turbo cu discuri ,bara de torsiune mutata 3 dinit mai jos
-Lichid Ate Blue RACING
-Amortizorare de clio Rs
-Arcuri de clio Rs
-flanse amortizor noi monroe
-rulmenti amortizor noi febi
-fuzete si rulmenti noi
-pivoti noi
-bielete bucsi bara stabilizatoare -(urmeaza unele din powerflex astea sunt pilaf )
-am achizitionat 8 jante de tabla renault clio willams ,16v pt a le dubla
-un set de ATS DTC R15
-volan de GTT
-prezon piulita
NU am apuca sa montez tot ce am strans pe parcurs ,am acasa o gramada de piese si tot cere jegosul .
M-am apucat sa curat motorul care se prezinata impecabil pt varsata lui, i-am luat o galerie de evacuare Supersprint 4-2-1 , cutia de viteze desfacuta si revizuita , ranforsata la grup sa nu ma trezesc cu sataliti la grup ca alearga prin cutie .
Sper ca noul an sa vina cu si mai multe piese si pe 2015 sa am si eu o masina destul de competitiva
In una din zile cand venea acasa am vazut parcat un Reno 5 Campus in capatul strazi ,pe geam scria mare un nr de telefon si am zis sa sun dupa ce m-am invartit pe langa el vreo 10 minute ,a 2 a zi masina era a mea , macar acesta era functionala
Si asa am ajuns la al doilea renault 5 in mai putin de 6 luni ... vorba aia *Din greseli invatam*
El este Maxi
Renault 5 Campus
1989 septembrie
motor :1.4 l cod:c3j injectie monopunct 60 cp
Initial am crezut ca e carburatie , apoi mi-a deschis un prieten ochii si am vazut ca are un injector in "carburator", ecu etc
Masina se prezinta bine pentru varsta ei , are si parti ruginite dar nu e ceva de speriat ... am invatat multe despre Renault 5 in ultimul an ,dupa nopti pierdute si cautand ca un inecat toate porcariile despre aceste masinute numite prin afara "The Original Pockert Roket ".
Cand a iesit pe poarta fabrici nici nu cred ca visa ea sa ajunga in mainile unuia ca mine , din prima azi cand a ajuns la mine a inceput sa primeasca cate ceva, enumerand :
-Discuri fata 240mm ventilat cu etriere de GT Turbo + ferodo 845
-Punte spate de GT Turbo cu discuri ,bara de torsiune mutata 3 dinit mai jos
-Lichid Ate Blue RACING
-Amortizorare de clio Rs
-Arcuri de clio Rs
-flanse amortizor noi monroe
-rulmenti amortizor noi febi
-fuzete si rulmenti noi
-pivoti noi
-bielete bucsi bara stabilizatoare -(urmeaza unele din powerflex astea sunt pilaf )
-am achizitionat 8 jante de tabla renault clio willams ,16v pt a le dubla
-un set de ATS DTC R15
-volan de GTT
-prezon piulita
NU am apuca sa montez tot ce am strans pe parcurs ,am acasa o gramada de piese si tot cere jegosul .
M-am apucat sa curat motorul care se prezinata impecabil pt varsata lui, i-am luat o galerie de evacuare Supersprint 4-2-1 , cutia de viteze desfacuta si revizuita , ranforsata la grup sa nu ma trezesc cu sataliti la grup ca alearga prin cutie .
Sper ca noul an sa vina cu si mai multe piese si pe 2015 sa am si eu o masina destul de competitiva
Comment