Care e treaba cu Andrei Gpl si nu stiu eu ?
Ford Focus 1.6 16v
Collapse
X
-
nu e saormar deloc, baiatul face bine ce face
e prima firma ce iti apare pe google la search instalatie gpl
apropos, ca fapt divers, la inceputul lui 2014 cand pelicanul a schimbat flota, andrei a castigat licitatia si a montat dintr-un foc pe 100 de loganuri 2 1.2 16v
e mit treaba cu stricatul motorului
cat depsre injectoare le-a montat pe astea in locul celor valtek pentru ca e motorul sensibil si cere setari mai fineDaca prostii ar zbura, ar fi intuneric.
Comment
-
Originally posted by alessandro View PostNu imi pasa ca se strica...chiar nu imi pasa.
Am prietenii si resursele necesare sa il fac ieftin, bine si repede.
Eu sunt curios daca se strica in 80-100 mii cat mi s-a spus. Cu Loganul am facut 80 mii pe gaz aproape si mergea ceas.
Acum daca Andrei GPL e la fel de bun in montaj ca la documentare, se poate strica si mai repede.
Comment
-
E vorba de arderea scaunelor de supapa ... Scaderi de compresie ! Macar sa mai fie masina asta la tine la 230.000km .... Eu zic ca o sa mearga dar nu asa de bine cum ar fi mers pe benzina!sigpic
Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html
Comment
-
Originally posted by eugenmanea View PostEu cred ca sunt povesti... e un coleg pe forumul Kia care are peste 120,000 km si merge ceas masina!
Dc rezista Logan 1.4 cu tacheti clasici- de ce nu ar rezista Ford ul?
Eventual la 100,000 trebuie sa ii faci un reglaj!
1,6 16v de Reno are taheti full hidraulici...nici nu simte gpl ul.
Comment
-
Originally posted by alessandro View Post1.4 de logan e mai fiabil ca motorul de kia sau ford...vorbim de functionarea pe gaz. La 1.4 se pot regla culbutorii foarte simplu...la kia sau ford se face mai dificil cu inlocuiri de poese etc...pt ca nu sunt full hidraulici...sunt semi.
1,6 16v de Reno are taheti full hidraulici...nici nu simte gpl ul.
Dar faptul ac se regleaza singur jocul la supape nu insemna ca nu are loc eroziunea scaunelor, doar ca nu o observi tu decat atunci cand e prea tarziu (joc0 la rece si suappe raman deschise la cald). Se intampla si la motoare Renault asta, nu sistematic dar nici nu e nemaiuzit la astea cu gpl.Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.
Comment
-
M-am exprimat nefericit.
La K4M mergi pana nu mai merge, pana reglajul nu mai poate compensa eroziunea scaunului.
La Ford am inteles ca se regleaza automat dar in niste limite.
Adica pe la 80-100 mii pe gaz ar trebui reglat, iar pentru asta se schimba pastilele. Atat stiu.
Toate astea nu inseamna ca eroziunea nu are loc. Doar ca la Logan are loc mai putin ca la Ford sau Kia (ca de ele discutam) si chiar o mai scalzi cu reglajul mecanic sau hidraulic.
Adica poti sa te bucuri lejer 200 mii de km pe gaz daca nu iti bati joc de el.
Asta cu schimbatul pieselor sa faci reglajul mi se pare f*cked up rau.
Comment
-
Si la motoreta mea e cu pastile. E motorul mai ieftin de produs si mai scump de reparat. la K9K schimbi tachetul cu totul.
Hint: eroziunea si-ar face de cap la sarcini si turatii mari (autostrada la 180). Amestecul bogat ajuta putin la prevenire.Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.
Comment
Comment