Ford Focus 1.6 16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Racer cu logan?Haideti sa fim seriosi si sa ne trezim...nu de alta dar s a scris atat pe tema asta incat unii chiar au inceput sa creada ca au un bolid sub picioare si e pacat de ei- isi pun vietile in pericol. E mai degraba un hobby la categoria musca.
    Saab 9-5 Aero

    Comment


    • #47
      Originally posted by vitriol View Post

      L.E. Archangel80, era Golf-urilor 1.6 16v a inceput dupa 2011, adica atunci cand au inceput nemtii (cei care fac putini km) sa se plictiseasca de ele.
      Era vorba de Golf IV. In Galati era full de ele intre anii 2006-2008. Full. Erau si cu motorul de 1.4 multe. La mine la bloc vreo 3 baieti inca le mai iau. Un model e din 1999....

      Modelul asta:
      Last edited by Archangel80; 9 December 2014, 09:57.

      Comment


      • #48
        Originally posted by vitriol View Post
        Tomasetto?! De ce nu mai vrei BRC de la Vernesti? N-ai fost multumit de instalatia de pe Logan?

        Ai facut o alegere buna cu Focus-ul. Sa-l stapanesti sanatos!
        Nu am ce sa reprosez BRC ului a mers fara cusrur.
        Toti montatorii mi au recomandat Tomasetto Stg 4 ca se impaca mai bine cu Ford euro 5.
        Acum 2 ani aceiasi montatori spuneau ca BRC ul 24.11 nu merge la euro 5, acum spun ca merge.
        Oricum Vernesti ul mi a lasat un gust amar. O sa povestesc alta data.

        Gust amar mi-a lasar cu reprezentanta Ford BDT din Virtutii Crangasi.
        Niste mizerabili...10 ore sa faca un schimb de ulei si o geometrie.
        Orientare catre client zero barat.

        Cat despre Ford vs 16v vs raceri vs loganisti....

        De ce sunt necesare comentariile astea ? Ce castigam ?
        Atat vreau si eu sa stiu...cu ce ne imbogatim bagajul de cunostinte daca incepem astfel de discutii ?

        Comment


        • #49
          Sunt niste Grinch i pe forum care incearca din rasputeri sa te convinga ca mare greseala ai facut ca ti ai luat Ford si nu ai ramas la Logan. Ba ca suspensiile sunt tari, ba ca Logan e racheta fata de Ford, ba ca singurul avantaj al Fordului e scaunul )))))))))) asta in cel mai rau caz - dc Logan nu are reglaje la scaun ca altfel....
          Ce mi se pare mie super funny este ca majoritatea Grinch ilor nici macar nu au 16v ci au 1.4.
          Hai recunoaste ca fiecare comentariu de genul de mai sus iti inveseleste ziua- e ca si cum te ai uita la un filmulet funny!

          Orice om isi iubeste masina pe care o are si se foloseste de ea- ca e Logan sau Ford. Totusi nu inteleg aceasta atitudine a unora in a strica bucuria omului ca a trecut la o masina superioara Loganului.
          Atat Logan cat si Focus sunt masini corecte pentru banii pe care ii dai pe ele. Numai ca Loganul nou a costat 8,500 EUR iar Fordul nou a costat 16,000. Evident ca Fordul e superior!
          Saab 9-5 Aero

          Comment


          • #50
            Din cate stiu, are Logan 1.6, nu 1.4.
            Fiecare om se convinge singur de alegerea facuta.
            Last edited by mr.K; 9 December 2014, 11:19.

            Comment


            • #51
              Originally posted by alessandro View Post
              Gust amar mi-a lasar cu reprezentanta Ford BDT din Virtutii Crangasi.
              Niste mizerabili...10 ore sa faca un schimb de ulei si o geometrie.
              Orientare catre client zero barat.
              Chiar aşa de pafarişti sunt?

              Comment


              • #52
                BDT e in insolventa- ma rog acum ai fost obligat sa faci la ei revizia dar pe viitor exista si alti dealeri Ford.
                Saab 9-5 Aero

                Comment


                • #53
                  Oricat de mult mi as dori sa fac reviziile in reprezentanta...nu pot sa dau 500 lei pe un schimb de ulei care ma costa 150.
                  Distributia e 900 lei asa ma costa 300.
                  Sunt foarte mari diferentele.

                  Comment


                  • #54
                    Loganul 1.6 16v este mai racheta decat Focusul cu 100 cp. Desi nu m-am crezut, s-au convins singuri ca pana in 160 kmh, daca nu este cu plecare de pe loc, 318 -le meu este cot la cot cu 16v-ul, domnii ''raceri'', cu care m-am intalnit acum 2-3 saptamani pe chei la o liniuta.

                    Lucrurile pot fi privite din 2 unghiuri: Loganul 16v este racheta sau 318 -le este impotent. Depinde perceptia asupra marcii / modelului respectiv, nu ?

                    Suspensia este mai confortabila decat la Logan, Focusul este etalonul clasei in materie de sasiu inca de la prima generatie

                    Tinuta de drum este foarte echilibrata, neutra, daca stii ce sa-i faci poti corecta tinuta in viraj prin supravirare, plus ca masina tinde sa revina pe trasa singura si nu are nici o data reactii intempestive, cum are, de exemplu, Megane 2 hatch sau Honda Civic hatch.

                    Nivelul sonor este in media clasei in cel mai bun caz, masina este destul de zgomotoasa dupa 140 kmh, doar echiparile Titanium stau ceva mai bine. Mondeo din aceiasi perioada este si el la fel de zgomotos. Evident, in comparatie cu Loganul este foarte silentios.

                    Interiorul mie mi-a placut doar la Focus 1. La Focus 2 mi se pare anost si cam la fel de ieftin ca-n Logan (valabil si pentru Mondeo) iar la generatia a 3-a este kitsch. Degustibus, nu ?

                    Spatiul interior este mare, la volan iti gasesti o pozitie buna aproape indiferent de talie, pentru ca volanul nu are suficient de mult reglaj in profunzime, lucru pe care nu-l are nici seria 3 . . . . . . .

                    Franele sunt bune, dar daca dai pe la mine prin parohie iarna asta iti arat cum in 3 minute nu le mai ai, cu placutele stock.

                    Pe un drum virajat si tehnic, un Focus nu are nici o problema sa tina pasul cu un serie 3 cu motor echivalent ca impotenta, intr-atat de bun este sasiul.
                    Last edited by dr_mke; 9 December 2014, 13:12.
                    sigpic

                    Comment


                    • #55
                      Ti-a placut interiorul la Focus 1 ?? Ala vechi din 99-00 ?

                      Vin in parohie la tine sigur. Azi verific ce si cate placute mai am

                      Comment


                      • #56
                        Mie imi place si acum.

                        P.S. Focus 1 s-a fabricat cu acelasi interior din 1998 pana in 2004.
                        sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                        Comment


                        • #57
                          Evita BDT! Eu am fost la Neste in Chitila si pe la Colina Motors! Mai sunt unii, Axevo pe Valea Lunga...au magazin de piese, consumabile, sunt axati pe Ford si Mazda. Au si service...uleiul il poti face acolo...mai mult nu recomand! Eu cu Neste m-am inteles ok, bine, masina nu a avut nevoie decat de revizii simple...nu stiu cum sunt la chestii mai complicate!

                          Comment


                          • #58
                            Focus 1 a fost o masina cu design revolutionar, fiabilitate de top, tinuta de drum super-mega-extra. Focus 2 arata plicticos pe langa el dpv al designului.

                            Mi-ar place un Focus 1 RS, dar sunt atat de rare si al niste preturi . . . . . . . . La un moment dat ma uitam serios dupa Focus 2, in 4 usi, ST cu motorul de 2.5 litri, 5 in linie, turbo, de la Volvo.
                            sigpic

                            Comment


                            • #59
                              Interiorul ala de Focus 1 iti lasa impresia ca stai aplecat intr-o parte. Asta de Focus 2 e mai plicticos, dar e corect. Focus 3 are un interior cam incarcat, dar peste Focus 1 si 2.
                              Pentru cine apreciaza simplitatea, interiorul de Focus 2 e ce trebuie.

                              Comment


                              • #60
                                Originally posted by mr.K View Post
                                Focus 3 are un interior cam incarcat...
                                Au scos acum facelift-ul pentru Focus 3 şi interiorul este mult mai "aerisit".

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google