De ce sa ma supar ?
Motorul masinii asteia este o porcarie din toate punctele de vedere.
Prefer la orice ora un 1.6 8v de Logan dpdv intretinere exploatare consum etc.
Problema majora a motorului de Ford este ca e depasit tehnic cu vreo 20 ani.
Renault a facut ultimele motoare cu tacheti mecanici fara reglaj prin '90 si alea aveu macar 140-150 cai.
Sa nu mai zic de cutia de viteze al carei zdrang la plecarea de pe loc este tehnologic.
Da...cand dai drumu la ambreiaj se aude un zbang...eh...ala este jocul tehnologic al pieselor din cutia de viteze.
Toate Ford urile cu cutie de viteze IB5 au problema asta....asa fac toate asa merg....zbang ( Fiesta Fusion Focus )
Ma gandesc ca maestrii ingineri de la Ford ar fi putut apela pe ne ve la Dacia sa le imprumute un motor si o cutie sa le copieze...macar sa le tina niste cursuri despre cum sa faci un motor si o cutie....ca suntem in 2014.
Cand nu stii...nu e rusinos sa intrebi inca o data...nu va suparati...noi inca nu am inteles cum se fac motoarele si cutiile. Macar intra blana in viteze fata de Logan...macar atat.
Din nou ma repet...punctele forte cu care le compenseaza pe toate sunt sasiul cu suspensia care sunt de a dreptul crazy si comfortul interior.
Masina mi se pare din ce mai ok pe masura ce merg cu ea, in sfarsit poate si nevasta mea sa o conduca (zice ca merge mult mai usor decat Loganu).
Pt restul exista Twingo F7P.
Motorul masinii asteia este o porcarie din toate punctele de vedere.
Prefer la orice ora un 1.6 8v de Logan dpdv intretinere exploatare consum etc.
Problema majora a motorului de Ford este ca e depasit tehnic cu vreo 20 ani.
Renault a facut ultimele motoare cu tacheti mecanici fara reglaj prin '90 si alea aveu macar 140-150 cai.
Sa nu mai zic de cutia de viteze al carei zdrang la plecarea de pe loc este tehnologic.
Da...cand dai drumu la ambreiaj se aude un zbang...eh...ala este jocul tehnologic al pieselor din cutia de viteze.
Toate Ford urile cu cutie de viteze IB5 au problema asta....asa fac toate asa merg....zbang ( Fiesta Fusion Focus )
Ma gandesc ca maestrii ingineri de la Ford ar fi putut apela pe ne ve la Dacia sa le imprumute un motor si o cutie sa le copieze...macar sa le tina niste cursuri despre cum sa faci un motor si o cutie....ca suntem in 2014.
Cand nu stii...nu e rusinos sa intrebi inca o data...nu va suparati...noi inca nu am inteles cum se fac motoarele si cutiile. Macar intra blana in viteze fata de Logan...macar atat.
Din nou ma repet...punctele forte cu care le compenseaza pe toate sunt sasiul cu suspensia care sunt de a dreptul crazy si comfortul interior.
Masina mi se pare din ce mai ok pe masura ce merg cu ea, in sfarsit poate si nevasta mea sa o conduca (zice ca merge mult mai usor decat Loganu).
Pt restul exista Twingo F7P.
Comment