If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
StolniceanuLucian Opel Astra H Caravan 2009 1.4 Twinport
Timp de 7 ani si 110 000 de km am avut o masina de 1.4 de 75 de cp, asa ca pentru mine Opelul de 90 de cp e 'sageata'
Am facut test drive cu 4 persoane inainte de a o cumpara asa ca stiam dinainte exact cat de 'viteaza' e masina. Stelele la EuroNcap au cantarit mai greu decat caii putere ... la decizia de cumparare.
In legatura cu consumul, cel mai probabil va urma o instalatie de GPL cat de curand
Foarte buna alegere, las ca nu moare nimeni ca nu mergi cu 150 de cai sub capota.
Ce am ramas eu surprins la astra h, e foarte mare diferenta de manevrabilitate si acceleratie intre hathback, sedan si break, aceeasi motorizare 1.6 115 cai. Cel mai rau se misca breakul, simti efectiv ca ai fundul mare la orice manevra, sedanul e intre, iar hatchul e chiar fasnet.
E vreo 2 clase peste logan, orice-ar spune carcotasii.
Al meu frate are gpl stag qbox pe 1.6le twinport 115 cai euro5, e foarte ok.
S-o stapanesti sanatos! Am o nelamurire dar nu sunt sigur, asa ca te-as ruga s-o iei cu "semnul intrebarii": din cate stiu eu, eco flex este denumirea de la Opel pentru sistemul start/stop si este disponibil doar pentru motorizarile diesel. Deci pe 1.4 16v benzina e putin probabil sa existe asa ceva.
Pe Wikipedia am gasit urmatoarea chestie despre EcoFlex:
''Motorul EcoFlex este o versiune a TwinPort reglata pentru a oferi o mai bună economie de combustibil și reducerea emisiilor''. A mea nu are start stop, ci probabil doar mici reglaje ptr consum. Ecoflex este scris pe ornamentul cromat de pe hayon. Oricum cred ca cel mai bun reglaj pentru consum este montarea GPL ului
Momentan, consumul strict urban este 8.8 l/100 km conform CB. Nu pot zice ca este o valoare record. Masina are 1280 de Kg
Atunci nu mai zic nimic de motor
Vad doar ca, consumul urban e maricel ca la orice motor benzinar si caroserie break.
Urmeaza sa platesc taxa de poluare de 440 de EUR si sa o inmatriculez definitiv.
Dupa aceea ma voi interesa de GPL.
Pana una alta, am devenit mai lenes Imi tot caut motive sa circul cu masina chiar daca unele distante nu ar necesita neaparat masina. Probabil e faza de inceput de la fiecare masina nou achizitionata.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment