Sandero 1.4

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Stock nu va ramane indferent daca va fi 8v sau 16v numai ca daca ma apuc sa fac evacuarea si schimb axa pe actualul motor si apoi imi pun 16v, iar trebuie sa o iau de la capat..alti bani alta distractie
    P.s. O sa incerc treaba cu testatul 1.4 stock vs 1.4 al meu
    Last edited by Dani G; 17 February 2016, 20:10.

    Comment


    • #47
      Originally posted by Octavian View Post
      Cand persista prea tare senzatia asta, roaga-te de un amic cu 1.4 stock sa-ti dea o tura (si cu el in dreapta) si ai sa revii la sentimente mai placute.
      Asa am patit de cateva ori (ca nu mai trage cum trebuie, ca-i dau foc) si am avut ocazia sa mai talpesc cateva 1.4 stock. La fiecare am perceput imediat ca nu trage la fel de bine ca utilaju meu si m-a incercat un sentiment placut )

      Cu un 1.6 mpi (stock) nu faci mare branza...eu zic ca o sa-ti dea la un moment dat senzatia ca nu trage ok pt 87 cp...
      Cu 1.4MPI cu soft modificat si galerii schimbate ajungi la puterea unui 1.6MPI nemodificat.

      Asadar, nu poti spune ca nu este nici o imbunatatire daca treci de la 1.4 la 1.6, mai ales ca modificarea respectiva nu implica niste costuri mari si nici nu ai probleme la RAR mai apoi.

      Ba chiar, daca esti ambitios, se poate trece pe la RAR pt omologare, costurile de asemenea vor fi minime

      Pt 16v pe Sandero va fi dificil de omologat, pt ca fabrica nu a vandut asa ceva in Romania (adica Sandero 1.6 16v a fost disponibil doar pe alte piete, la noi n-a fost omologat)
      Last edited by dsign; 18 February 2016, 11:40.
      _
      B 48 C U P - Ligheanul Agitat

      sigpic

      Comment


      • #48
        Sustin ce zice desing. Oricum nici nu ma complic sa omologhez 1.6 16v ca e prea mare bataia de cap si costuri f. mari. Ori il pun si stau pe barba mea ori pun 1.6 mpi si ii sterg seria si ramane de vz daca trec in talon fara serie.

        Comment


        • #49
          Sandero 1.4

          Am configurat pe Dacia.ro , Sandero 1 cu 1.6 16V. Era cam la sfârsit de viata pt Sandero 1 dar era in oferta Dacia , nu cred ca s-a vândut pt ca era cam scump. Daca era in oferta , nu trebuia sa fie omologat? Sau a fost o greseala pe site-ul Dacia.


          Sent using Tapatalk
          Last edited by alexsr; 18 February 2016, 16:32.

          Comment


          • #50
            Originally posted by alexsr View Post
            Am configurat pe Dacia.ro , Sandero 1 cu 1.6 16V. Era cam la sfârsit de viata pt Sandero 1 dar era in oferta Dacia , nu cred ca s-a vândut pt ca era cam scump. Daca era in oferta , nu trebuia sa fie omologat? Sau a fost o greseala pe site-ul Dacia.


            Sent using Tapatalk
            Eu stiu ca Sandero 1 nu s-a vandut cu motorizarea 1.6 16v si sincer nici nu am vazut prin trafic vreuna.

            Comment


            • #51
              Nici eu nu am vzut in trafic , dar pe site puteai sa îi configurezi un Sandero 1 cu 1.6 16V , într-adevr era cam la sfârit de cariera pt Sandero 1 plus era cam scump.


              Sent using Tapatalk

              Comment


              • #52
                Este veche postarea..., la respectiva vreme era printre cele mai puternice 1.4mpi "stoarse" .. https://www.youtube.com/watch?v=OZQnYaorIT4..
                Sa-ti faci o parere
                My turbo lag, give your MPI, a chance

                Comment


                • #53
                  Pune admisia standard la loc, sterge seria motor, mergi la RAR si o treci fara serie motor. Apoi ii salti' un 1.6 8v cu galeria aceasta pe care o ai, serpi, axa, evacuare, soft...
                  4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                  Comment


                  • #54
                    Originally posted by Dani G View Post
                    Stock nu va ramane indferent daca va fi 8v sau 16v numai ca daca ma apuc sa fac evacuarea si schimb axa pe actualul motor si apoi imi pun 16v, iar trebuie sa o iau de la capat..alti bani alta distractie
                    P.s. O sa incerc treaba cu testatul 1.4 stock vs 1.4 al meu
                    Nu vrei tu un 2.0 de 160 cai ?

                    Sincer, axe evacuari admisii softuri...sunt fix pix. In maxim 10 minute te ai obisnuit cu ea si nu mai trage.

                    Comment


                    • #55
                      Punem un 16v (1.6 1.8 2.0) frumos merge ca in vis
                      sigpic
                      Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
                      http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html

                      Comment


                      • #56
                        Da alessandro&lau, stiti ca imi doresc si eu ceea ce va doriti si voi dar finantele sunt si ele limitate. Nu e o decizie de luat asa pe loc, sunt mai multe de luat in calcul, nu doar banii.

                        Comment


                        • #57
                          Pana una alta azi am montat bara stabilizatoare cu bucsile si bieletele antirului. Din pacate pe laureate nu s-a pus bara din fabrica, doar pe prestige s-a pus la Sandero.

                          Comment


                          • #58
                            Vineri ajung prin Buzau, facem o intalire mica ca intre forumisti? Cred ca doar noi doi ca restu Buzoienilor au disparut de pe aici
                            http://www.loganclub.ro/forum/loganu..._4-t46535.html

                            Comment


                            • #59
                              As face dar nu cred ca o sa ajung vinerea viitoare la Buzau. Cand vin te anunt cumva. Iti dau un pm.

                              Comment


                              • #60
                                Tinem legatura
                                http://www.loganclub.ro/forum/loganu..._4-t46535.html

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google