Bine v-am regasit!
Incep un jurnal de bord al noii mele achizitii de care sunt foarte mandru: Saab 9-5 Aero motor 2.3 benzina turbo, 260 cai cuplu 350, in kick down se duce in 380 cuplu. Masina e din Octombrie 2006 cumparata de la Augusta Motors.
Ca si dotari - e cam full ce se punea pe vremea aia pe Saab mai putin trapa (nu ma deranjeaza), navigatie (prietenul de la care am luat-o mi-a zis ca nu avea si hartile pentru Romania si nu merita sa dea 4,000 USD in plus) si ce imi lipseste foarte mult - cutie automata .
Dintre dotarile principale: xenon, piele bej (naturala), scaune fata incalzite si ventilate+ electrice cu memorie si tot felul de reglaje, scaune spate incalzite, pilot automat, senzori parcare spate, sistem audio Harman Kardon cu 9 incinte acustice si magazie de 6 CD uri, night panel, oglinzi pliabile electric + se intuneca noaptea ca sa nu te orbeasca, tunel pentru schiuri si multe alte nimicuri care iti fac viata mai usoara.
Masina are 55,960 km, carte service cu toate reviziile la reprezentanta, din pacate in ultimii ani a cam stat in garaj ce-i drept parcurgand din 2012 pana acum cam 2,000 km.
Anvelopele de iarna sunt ceva suedez 205/55 R16 (nu stiu de ce...in carte scrie ca trebuia sa fie 215) dar desi se prezinta foarte bine pentru ca au stat in garaj la temperatura constanta am hotarat sa le schimb.
Cele de vara la fel sunt impecabile 235/45/R17 cu 6 mm carne, din pacate tot cam vechi din 2008 dar parerea mea e ca mai merg cel putin o vara pentru ca la fel- au fost tinute f bine!
In interior masina se prezinta impecabil fiind intretinuta exemplar.
La exterior la fel arata foarte bine, are doar 2 zgarieturi/infundaturi usoare pe aripa dreapta spate de la o scara cazuta pe masina (nu au ajuns la grund, cred ca ies la polish dar nu ma stresez).
La drum intins masina e o bestie, atunci cand o calci pur si simplu ti se face frica de cum urca in viteza, in schimb daca nu apesi prea tare acceleratia e foarte docila si cred si cu un consum destul de bun pentru puterea masinii.
Ca si minus mi se pare ca directia, desi e f precisa, e un pic cam moale cel putin fata de fosta mea masina Kia Proceed.
In oras se conduce ceva mai greu decat fosta Kia, dar probabil ca e si chestie de obisnuinta masina fiind destul de mare- 4,810 mm parca are lungime si 1,790 latime. E destul de joasa fiind aero,amortizeaza foarte bine la gropi, dar in acelasi timp e foarte stabila la viteza mare (Kia mea iti cam rupea rinichii in schimb statea bine pe drum).
Planuri pe termen scurt: o revizie generala cu schimbatul tuturor fluidelor si cred si a placutelor, anvelope iarna si GPL in ianuarie (am inteles ca Zenit Pro se impaca foarte bine cu Saab ul ).
Numai bine,
Eugen
Incep un jurnal de bord al noii mele achizitii de care sunt foarte mandru: Saab 9-5 Aero motor 2.3 benzina turbo, 260 cai cuplu 350, in kick down se duce in 380 cuplu. Masina e din Octombrie 2006 cumparata de la Augusta Motors.
Ca si dotari - e cam full ce se punea pe vremea aia pe Saab mai putin trapa (nu ma deranjeaza), navigatie (prietenul de la care am luat-o mi-a zis ca nu avea si hartile pentru Romania si nu merita sa dea 4,000 USD in plus) si ce imi lipseste foarte mult - cutie automata .
Dintre dotarile principale: xenon, piele bej (naturala), scaune fata incalzite si ventilate+ electrice cu memorie si tot felul de reglaje, scaune spate incalzite, pilot automat, senzori parcare spate, sistem audio Harman Kardon cu 9 incinte acustice si magazie de 6 CD uri, night panel, oglinzi pliabile electric + se intuneca noaptea ca sa nu te orbeasca, tunel pentru schiuri si multe alte nimicuri care iti fac viata mai usoara.
Masina are 55,960 km, carte service cu toate reviziile la reprezentanta, din pacate in ultimii ani a cam stat in garaj ce-i drept parcurgand din 2012 pana acum cam 2,000 km.
Anvelopele de iarna sunt ceva suedez 205/55 R16 (nu stiu de ce...in carte scrie ca trebuia sa fie 215) dar desi se prezinta foarte bine pentru ca au stat in garaj la temperatura constanta am hotarat sa le schimb.
Cele de vara la fel sunt impecabile 235/45/R17 cu 6 mm carne, din pacate tot cam vechi din 2008 dar parerea mea e ca mai merg cel putin o vara pentru ca la fel- au fost tinute f bine!
In interior masina se prezinta impecabil fiind intretinuta exemplar.
La exterior la fel arata foarte bine, are doar 2 zgarieturi/infundaturi usoare pe aripa dreapta spate de la o scara cazuta pe masina (nu au ajuns la grund, cred ca ies la polish dar nu ma stresez).
La drum intins masina e o bestie, atunci cand o calci pur si simplu ti se face frica de cum urca in viteza, in schimb daca nu apesi prea tare acceleratia e foarte docila si cred si cu un consum destul de bun pentru puterea masinii.
Ca si minus mi se pare ca directia, desi e f precisa, e un pic cam moale cel putin fata de fosta mea masina Kia Proceed.
In oras se conduce ceva mai greu decat fosta Kia, dar probabil ca e si chestie de obisnuinta masina fiind destul de mare- 4,810 mm parca are lungime si 1,790 latime. E destul de joasa fiind aero,amortizeaza foarte bine la gropi, dar in acelasi timp e foarte stabila la viteza mare (Kia mea iti cam rupea rinichii in schimb statea bine pe drum).
Planuri pe termen scurt: o revizie generala cu schimbatul tuturor fluidelor si cred si a placutelor, anvelope iarna si GPL in ianuarie (am inteles ca Zenit Pro se impaca foarte bine cu Saab ul ).
Numai bine,
Eugen
Comment