9.5 nu imparte platforma cu Vectra C ci cu Vectra B. Motorul e intr-adevar conceptie Saab.
Saab 9-5 Aero
Collapse
X
-
Pai B nu era de acum 100 de ani? Aia din 2000? Sigur imparte cu aia platforma?
Mie mi-a placut cuplul si senzatia pe care ti-o da atunci cand o conduci.
Pana la urma asta conteaza... Insa mare atentie pe curbe pt ca e naravasa si se duce tot inainte, nu prea ia curbele.
Comment
-
Astazi i-am facut si revizia la Cobalcescu. Am stat langa mecanic, masina e 'boboc'dupa cum s-a exprimat el in schimb.... vreo 300 lei ii trec la pierderi , n am stiut, sunt un dobitoc
Am zis ca prima revizie macar sa fie cu totul de la ei ca sa ma 'imprietenesc'cu ei. Frate... 4 litri de ulei Mobil 10- 0 w 40 = 340 lei in conditiile in care la emag costa 160 lei.
2 stergatoare = 200 lei!!!
In rest i am schimbat lichid frana, lichid racire; lichid servo ziceau ca nu au pe stoc acel tip dar ca e ok lichidul. Probabil il voi cauta eu si il cumpar.
Slava celui de Sus ca nu a trebuie sa schimb si discuri placute ca altfel cred ca lasam minim 2,000 lei acolo!!!
Asa a costat 1,080 lei- enorm de mult dupa parerea mea dar a fost prima si ultima data.
Manopera 300 lei in rest- ulei (filtru l am avut eu), antigel si apa distilata, lichid frana, si cam atat. Si o verificare generala a masinii.
Adaug 2 poze de astazi.Saab 9-5 Aero
Comment
-
Sa vezi cat sunt stergatoarele la un Fluence , 400 lei la reprezentanta Renault! oricum ai dat foarte multi bani pe o revizie super banala.Last edited by prometheus; 18 December 2015, 17:52.sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?
Comment
-
B-Bz mers ca si cu Proceed ul adica 130 140 afara 70 localitati consum 7.6 la suta .Parca masina si a mai dat drumul..ori m am obisnuit eu cu ea . Sta f f bine pe curbe, chiar mai bine ca Pro ul.
Cezar ce ai condus tu era varianta aero sau normala?
Singura chestie enervanta este ca e volanul cam moale fata de proceed, dar in schimb e mai precisa.Saab 9-5 Aero
Comment
-
Varianta aero. Doar in aia poti sa dai ca nebunul. Restul sunt lente si n-are sens sa le intinzi corzile. Efectul subviratoriu este monumental.
Masina sta bine pe sosea pana cand pierde aderenta. Acolo se manifesta efectul.
Consumul este beton. N-are sens gazul la asa consum... mai ales daca faci sub 10.000 pe an.
Poate te dai cu ea si pe la intalnirile cu baietii sa o mirosim si noi putin
Comment
-
Ok o sa fiu atent sa nu pierd controlul . Ce am mers eu aseara, luam curbele cu viteza mult mai mare fata de Proceed dar s ar putea daca Doamne fereste pierzi controlul sa fie greu de redresat fiind si mare/mai grea. Acum vorba aia depinde si cu ce compari si ce masini ai in curte/ai condus mult...ca mai am eu un coleg care mi a zis ca fata de S Klasse nu e cine stie ce .
Eu pe distante lungi nu fataiala de cativa km nu am experienta vasta- am condus doar Proceed Logan Polo Astra si fata de astea 3 Avionu' e mult peste.
Asa la mica fataiala seria 3 xd mi s a parut cea mai masina la directie.
Ca o curiozitate la 145 la ora masina are 3,000 ture cu a 5 a . Kia avea peste 4,000 .
Eu de obicei fac cam 23,000 km pe an.Last edited by eugenmanea; 19 December 2015, 09:11.Saab 9-5 Aero
Comment
-
Asta cu 145 si 3000 de ture e perfect, te ajuta la consum, mai putin zgomot in interior, treptele lungi pe un motor turbo sunt super, am condus vreo 3 saptamani o Octavia III 1.2 tsi 110 cu cutie in 6 si la fel, la 140 in a 6-a avea exact 3000 de ture. Nu se auzea motorul aproape deloc.
Comment
-
Originally posted by mr.K View PostSi precum cei 3 muschetari, erau 4 in total.
Bordul e ala clasic?
I am cam facut de toate la drumul asta si nu mi s-a parut nimic in neregula decat volanul cam moale. Bine...nu am accelerat blana in plina curba pentru ca mi se pare cam periculos sa pui 260 cai la munca in plina curba- poate doar o tractiune integrala ar ajuta o sa nu faca urat.Saab 9-5 Aero
Comment
Comment