Saab 9-5 Aero

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    E vorba de feeling si cum te simti in siguranta - la ce viteza. Ma simt mai safe in saab la viteza mare in curbe.
    Se rabateaza banchetele.
    Saab 9-5 Aero

    Comment


    • #62
      Hassero..stirile de la ora 5 te vor erou!
      Vrei sa te remarci ca fiind idiot?Atunci da quote la ultimul mesaj postat!!

      Comment


      • #63
        Originally posted by hasserro View Post
        E hai sa fim seriosi, daca am luat-o eu dinspre RM spre BZ cu 140 cu loganul care nu e chiar etalonul stabilitatii, sigur reuseai si tu cu kia
        Din cate am văzut tu ești zmeul ieșit din tipare în orice situație. Cred ca puteai lua curba și cu 200, din tastatura numai.

        Ori le înflorești ca-n basme, ori te vedem curând la TV

        Trimis de pe al meu SM-N9005 folosind Tapatalk
        My Ride ! B - 29 - TmT

        Comment


        • #64
          Am primit si oferte de CASCO - chiar nu stiu ce sa fac...
          Generalli 848 EUR valoare asigurata 8,181 EUR cu fransiza 902 RON per eveniment
          721 EUR cu fransiza 1,804 RON

          Credit Europe Asigurari valoare asigurata 10,044 EUR - 760 EUR cu fransiza 210 EUR per eveniment.

          Cei de la reprezentanta m-au amenintat ca e bine sa ii fac CASCO. Un parbriz original costa in jur de 1,000 EUR.
          Bine...asta la reprezentanta banuiesc ca AM e mai ok.
          Saab 9-5 Aero

          Comment


          • #65
            In general eu sunt adeptul CASCO.
            Dar, numai fransiza cea mai mica ajunge pentru un parbriz low cost sau pentru a repara si revopsi un element zgariat.

            Daca privesti cel mai rau scenariu in care ai face masina praf din vina ta, te consolezi ca ai dat relativ putini bani pe ea si iti cumperi alta de banii economisiti de la CASCO.

            Nu merita CASCO in conditiile in care platesti mai platesti odata masina in decurs de cativa ani.

            Comment


            • #66
              Le am cerut o oferta fara furt si mi au dat 660 (cine fura Saab?) de la Credit Europe. Cred ca o iau . Am zis macar in primul an pana ma obisnuiesc cu dimensiunile sa dorm linistit.
              Saab 9-5 Aero

              Comment


              • #67
                la fransizele alea de pe acolo casco va fi ceva folosibil doar pentru evenimente foarte serioase. adica sa vopsesti o bara sau o aripa te costa fransiza cat face dauna.

                personal nu cred ca i-as face(nu m-as putea obisnui cu ideea ca pe langa prima anuala la orice eveniment mai dau 30% din prima anuala, daca am 2-3 evenimente mici m-a terminat, nici nu simt ca am casco!) dar asta automat ar insemna sa mergi cu ceva grija, masina fiind una destul de scumpa la intretinere. si aici iti recomand sa iti gasesti ceva un service mai mic dar serios ca te omoara la cobalcescu nu neaparat la manopera dar sigur la piese. piesele ar fi cel mai ok sa le iei de la magazine de piese, dar si acolo sunt scumpe dar mai suportabile, un rulment vad ca este vreo 500 lei, tot vreo 500 lei si un amortizor. ambele aftermarket ca originale sunt preturi f mari, o pompa de apa vad ca este 670 lei.
                Last edited by bossake; 23 December 2015, 15:39.
                Dacia Logan Prestige 1.6 16v - B 21 xxx

                Comment


                • #68
                  Acuma stii cum e...masina e clasa mare concurent cu A6 (chiar dc nu ajunge la nivelul lui A6), motor mare. Nu pot avea 260 cai, spatiu de clasa mare si costuri de kia- mi am asumat asta.
                  Vestea buna e ca nu prea crapa nimic pana in 150,000 exceptie caseta aprindere care cica se cam duce pe la 100,000.
                  Barele le las asa zdrelite dc Doamne fereste.. aripile nu le am mai zgariat nici la kia de vreo 4 ani. Dar..iti sare un caine in fata si iti sparge un far, sau pietre in parbriz... acolo e baiul.
                  Cand am luat un caine pe Dn1 cu kia a costat vreo 2,000 reparatia si doar bara a fost afectata si spalatorul de parbriz
                  Saab 9-5 Aero

                  Comment


                  • #69
                    Da, dar preturile pe devizul casco nu s aceleasi cu preturile la care poti ajunge cumparand tu, piesa.
                    In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                    Comment


                    • #70
                      Ieri la intorcerea de la Buzau am mers mai potolit i.e. nu am mai folosit kick down si am mers cu 120-130 pe pilot automat cat mai mult.
                      Rezultatul- 7.5% consum.
                      Oricum in 2 saptamani am facut 1,200 km si e cam mare impactul emotional cand calculez cat am dat pe benzina vs cat cheltuiam pe gaz la Kia.
                      In ianuarie cred ca o 'botez' cu GPL
                      Masina e o placere la drum lung...dar ...acum am inteles si eu ce vroia sa spuna Cezar cand spunea'' efect subvirator ''
                      Datele problemei: in apropiere de Mizil drum pe 2 benzi ca la dus am luat o pe Ploiesti, am vrut sa depasesc un tir cat mai rapid iar drumul era destul de denivelat- viteza in jur de 120.
                      Ies in depasire, kick down ca sa termin treaba repede, coroborat cu denivelarile de pe drum destul de pronuntate ...nu a fost o senzatie foarte placuta si a trebuit sa fac o corectie de volan destul de brutala.
                      Masina nu e de vina saraca, dar sa ii pui la roata pe fata cuplu 380 dintr-o data la o directie care nu se intareste la viteza...hmmm- senzatii tari romanesti
                      Trebuie sa fiu foarte atent cel putin pana ma mai obisnuiesc cu masina ca Doamne fereste poti sa ti-o furi grav!
                      Saab 9-5 Aero

                      Comment


                      • #71
                        Te descurci...
                        Totusi, cati km faci pe an?
                        Sa te interesezi sa vezi ce tip de instalatie merge pe motorul acesta.

                        Comment


                        • #72
                          Cu Kia faceam cam 23,000. Cu Saab ul probabil tot pe acolo...
                          Din ce am citit pe club saab se preteaza bine Zenit Pro- sunt cativa care si au montat si sunt multumiti. O alternativa ar fi Prins dar e cam scumpa- cred ca se duce spre 7,000 lei. Plus ca vreau neaparat ca montatorul sa fi montat inainte Gpl pe motorul asta, nu sa bajbaie pe masina mea.
                          Saab 9-5 Aero

                          Comment


                          • #73
                            SI in oras ce consum are la o viteza medie de 18km/h sau pe acolo...
                            Mergi pe zenit pro daca prins n-a facut niciodata pt saab.
                            Oricum consumul este penibil de mic pt asa putere.

                            Comment


                            • #74
                              In oras ia mult- in jur de 15 la suta. Dar evit cat pot sa o folosesc in oras pentru ca o chinui.
                              Nu am gasit date oficiale pentru 260 cai, dar pentru 250 cai producatorul spune oficial 14.8 in oras si 6.8 afara.
                              Saab 9-5 Aero

                              Comment


                              • #75
                                un BRC de ce nu incerci?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google