Incearca sa intri pe forumul Saab sa vezi care si-a mai pus gpl pe acest motor , de care tip/marca etc.
Saab 9-5 Aero
Collapse
X
-
De ce is evil? Ca mergi mult?
Da- am talonul in fata.
Capacitate cilindrica: 2,290
Kw: 191
Greutate: 1,610 kg.
Despre BRC- i-as pune cu mare drag, am fost multumit pe Kia.
Dar am discutat cu dl Laurentiu de la Vernesti si mi-a spus ca injectoarele de la BRC accepta maxim vreo 40 kw parca per injector, ori SAAB ul asta are 191/4= 47.75 kw per cilindru. Rezultatul este ca la o accelerare mai alerta sare de pe GPL si oricum nu m as baga sa fac improvizatii.
La fel si la Tomasetto- din ce am inteles din cauza puterii prea mari se pun 2 vaporizatoare sau cam asa ceva?
Baietii de pe club Saab si au pus Zenit Pro - dar pe 250 cai nu pe 260 si oricum nu sunt f multi. Din ce am inteles sunt multumiti.
Din ce am citit pe forumuri din UK si alte tari, majoritatea merg pe Prins numai ca Prins e cam slab reprezentat in Romania si repet- as vrea ca montatorul sa aiba expeienta de montaj pe acest motor.
Pe de alta parte la o cautare pe google am mai citit pe ici pe colo ca Super Gaz (cei din Chitila care monteaza Zenit Pro) sunt cam superficiali in reglaje- ca in unele cazuri nici macar nu au facut reglajul in mers ci doar pe loc.
Ei se lauda cu cel mai modern service de GPL...dar nu stiu ce sa zic- poti sa ii contrazici?
Ati auzit ceva de ei?Last edited by eugenmanea; 29 December 2015, 15:48.Saab 9-5 Aero
Comment
-
Sincer nu prea stiu. Dupa peste 2,000 km in ultimele 2 saptamani in care buzunarul a avut serios de suferit pentru costul benzinei, maine m am programat sa montez gpl la super gaz. Zenit pro injectoare hana vaporizator ceva frantuzesc. Costa 3,600 lei..cam piperat dar intr un an recuperez banii.
Ca update B- Sl Moldova- B 640 km la dus 4 persoane la intors 5 portbagaj full, am calcat o destul de tare cel putin la intors ca trebuia sa prindem un tren - gen 160 170 pe unde am putut. Plus dezghetat masina, drumuri scurte pe acolo..consum mediu 9.2 la suta.
Nu am simtit absolut deloc ca am 5 persoane in masina, rupe asfaltul.Saab 9-5 Aero
Comment
-
Azi m am fatait multisor prin oras dar destul de liber. Consum mediu strict azi pe vreo 70 km 11.2%.
Am fost la Super gaz si m am programat pentru maine ora 9- 3600 lei instalatia, cam scumpa parerea mea (pe club saab cei care si au montat anul trecut ziceau ca a costat 3,400 lei... plus ca Super gaz nu a auzit de reducerea TVA?), dar intr un an isi scoate banii. Mi am facut si ITP u tot acolo desi mai era valabil pana in nov, pentru ca din cate am citit nu pot sa ma duc eu la RAR sa trec instalatia in carte pana nu e proprietatea mea...sa vad dc reusesc sa rezolv cu procura.
Apoi am fost in Vitan si am luat o baterie noua Rombat Premier 70 A curent pornire 680 A.
Cea veche ZAP era cam mica 600 A si 520 curent pornire, si desi la revizie mi-au zis ca e OK- la munte cand am pornit-o pe -15 grade a pornit, dar mi-a afisat pe bord 'battery discharged, replace battery'.
Ca o paranteza, la primul magazin aveau Rombat Premier culoarea verde cu 2 ani garantie 330 lei- problema e ca era produsa in Ianuarie 2015!! si vanzatorul incerca sa ma convinga ca e chiar noua ca si data de fabricatie .
La alt magazin am gasit Premier tip nou cu 3 ani garantie la 375 RON produsa in Nov 2015. Mi au montat o si asta e- acum stau linistit.
Ar trebui sa fiu atent la ceva in mod special cand monteaza instalatia? MultumescSaab 9-5 Aero
Comment
-
Si am facut -o si pe asta- sunt écologist'iar .
Primele impresii: nu simt diferente fata de benzina la mers normal (la Kia se simtea), totusi parca are o mica fluctuatie la ralanti plus ca am setat instalatia sa treaca pe benzina la 4,000 de ture si la trecerea pe benzina are o smucitura.
Am vorbit cu Catalin de la Super Gaz si mi- a zis sa vin cu masina sa mai umble la reglaje.
Ma voi duce la 1,000 km cand trebuie oricum sa verifice instalatia.
Ca si impresie despre service: ok numai ca nu aveau incalzire si am tremurat de frig de la 9 dimi la 16 dupa- amiaza.
Plus ca au folosit spuma ca sa detecteze pierderi de gaz (cei de la Vernesti aveau un aparat de detectie).
Mi -a zis un lucru interesant despre kia- m am plans eu ca am avut cateodata mici probleme in sensul ca nu o lua la prima cheie; la a 2 a o lua perfect.
Si mi-a zis ca daca mergi cu gpl putin in rezervor - aproape sa se termine- scade presiunea combustibilului; calculatorul simte ca nu mai are combustibil suficient si imbogateste amestecul. Interesanta teorie si plauzibila oarecum.Last edited by eugenmanea; 7 January 2016, 00:29.Saab 9-5 Aero
Comment
-
Butelia e de 54 l incap 43 l. Asta inseamna cam 400 km afara- mai mult decat la Kia deci e ok.Last edited by eugenmanea; 7 January 2016, 15:00.Saab 9-5 Aero
Comment
Comment