Salutare. Revin cu o problema asupra careia cer in sfat de la cunoscatori: eu am pe masina instalatie Zenit Pro cu injectoare Hana.
Masina are app. 37,000 km de cand i-am pus GPL
Putere masina: 260 cai cuplu 350 , iar in boost se duce in 380 cuplu. (motor turbo 2.3).
De cand a dat frigul, masina se oprea cand trecea pe gaz (daca o treceam manual, pe la 60 grade se balbaia destul de tare, pe la 90 grade se simtea dar nu asa grav).
Am fost la revizie la gaz (din pacate intre timp mi-a expirat si garantia) si mi-au spus ca a fost din reglaje.
In prima zi a trecut OK (cred ca era si cald motorul), a doua zi a trecut cu ceva balbaieli, a treia zi iar s-a oprit motorul.
M am consultat cu Marx si mi-a zis ca mai mult ca sigur e de la injectoare.
I am sunat pe cei del a Supergaz si mi-au zis sa trec pe la ei sa punem o rampa provizorie Valtek, sa vedem daca mai face.
Cu rampa Valtek, masina trece normal pe GPL fara nicio poticnire.
Acum cei de la Supergaz imi propun sa lasam aceasta rampa Valtek pentru ca ..spun ei... Hana se strica de unde pun eu gaz (ca o paranteza, eu pun gaz app 40% de la Petrom, app.40% de la Mol si app.20% de la Lukoil doar cand nu am alternativa).
Din cate stiu eu ...Valtek duce pana la app. 160 cai , in niciun caz 260. Dar cei de la Super gaz mi-au comunicat ca cu duza de 3 , duc fara probleme.
Acum nu stiu ce sa fac..eu am gasit ca Valtek ul duce maxim 45 cai pe cilindru la presiunea de 1 bar., adica vreo 180 cai. Hai cu presiune marita...sa se duca in ....220. Dar pana la 260 (sau chiar 280 pe boost ) e cale lunga.
Vad ca si Hana astea noi Gold duc abia pana in 200 cai
la presiune pana in 1.2 bari.
Sa ii las sa imi puna Valtek? Sa mai incerc odata cu Hana? (nu inteleg de ce s-au dus asa repede...pai asta e gazul din Ro , daca se duc asa repede nici nu ar mai trebui comercializate).
Multumesc mult pentru orice sfat, e binevenit.
Masina are app. 37,000 km de cand i-am pus GPL
Putere masina: 260 cai cuplu 350 , iar in boost se duce in 380 cuplu. (motor turbo 2.3).
De cand a dat frigul, masina se oprea cand trecea pe gaz (daca o treceam manual, pe la 60 grade se balbaia destul de tare, pe la 90 grade se simtea dar nu asa grav).
Am fost la revizie la gaz (din pacate intre timp mi-a expirat si garantia) si mi-au spus ca a fost din reglaje.
In prima zi a trecut OK (cred ca era si cald motorul), a doua zi a trecut cu ceva balbaieli, a treia zi iar s-a oprit motorul.
M am consultat cu Marx si mi-a zis ca mai mult ca sigur e de la injectoare.
I am sunat pe cei del a Supergaz si mi-au zis sa trec pe la ei sa punem o rampa provizorie Valtek, sa vedem daca mai face.
Cu rampa Valtek, masina trece normal pe GPL fara nicio poticnire.
Acum cei de la Supergaz imi propun sa lasam aceasta rampa Valtek pentru ca ..spun ei... Hana se strica de unde pun eu gaz (ca o paranteza, eu pun gaz app 40% de la Petrom, app.40% de la Mol si app.20% de la Lukoil doar cand nu am alternativa).
Din cate stiu eu ...Valtek duce pana la app. 160 cai , in niciun caz 260. Dar cei de la Super gaz mi-au comunicat ca cu duza de 3 , duc fara probleme.
Acum nu stiu ce sa fac..eu am gasit ca Valtek ul duce maxim 45 cai pe cilindru la presiunea de 1 bar., adica vreo 180 cai. Hai cu presiune marita...sa se duca in ....220. Dar pana la 260 (sau chiar 280 pe boost ) e cale lunga.
Vad ca si Hana astea noi Gold duc abia pana in 200 cai
la presiune pana in 1.2 bari.
Sa ii las sa imi puna Valtek? Sa mai incerc odata cu Hana? (nu inteleg de ce s-au dus asa repede...pai asta e gazul din Ro , daca se duc asa repede nici nu ar mai trebui comercializate).
Multumesc mult pentru orice sfat, e binevenit.
Comment