If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
eu cred ca "ligheanu" si cu 0.9 si cu 1.2 "urla" cat il tin pistoanele.....de la 120 in sus....
Am mers destul de mult si cu 1.4 si cu 1.6 (ph1 si ph2) si urla....de zici ca esti in elicopter....fara casti.....
Dar asa sunt ele....."mai urlatoare".....
Ceea ce am observat eu: fiecare cioara isi lauda puii...cei care au 0.9 TCE sustin ca este o minune a tehnologiei si ca 1.2 este praf si pulbere si urla, caraie, paraie si nu merita si o ia retur la o panta mai abrupta si etc etc....
Cei cu motoare de 1.2 sustin ca merg si daca nu ai mari asteptari, vei merge multumit din pct a in pct b.
Initiatorul topicului cred ca poate trage singur concluziile....
Pai atunci toate sant carute. Unu cu un Chevrolet sau Dodge de 350-400 de cai cred ca se prapadeste de ras daca vede discutiile noastre.
In alta ordine, consider ca 1,2 a fost conceput pt oras. Trepte scurte, consum relativ mai mic pe plaja de viteze urbane.
0,9 e mai scump dar se pliaza si in afara la consumuri ok. Iar dieselul e pt cei care fac multi km.
Sotia are un Citroen C3 1,1 i si 61 CP, si inainte sa ne cumparam Hyundaiul mergeam anual in Grecia si Croatia cu el. Desi este clar o masina de oras, nu am fost deloc dezamagit de motor. La 140 km/h inca mai putea multe, la deal in schimb mai greu, dar per total foarte multumit daca urmaresti confortul inaintea cuplului.
De aceea, consider că, daca nu este buget, 1.2 este de luat in calcul in varianta Laureat. Nu mai sta pe ganduri, nu merită sa te împovărezi inutil din punct de vedere financiar pentru un moft (de parcă 0,9 e avion). La varsta ta, 1.100 de euro sunt multi bani si se castiga greu. Mai tine cont de anvelope de iarnă (eventual cu jante de tablă), asigurare Casco, rovignetă, etc. care sunt un cost suplimentar preţului de achiziţie. Succes în alegere.
Nirvana. Kurt Cobain a arătat fanilor că faima nu înseamnă doar strălucirea scenei, adoraţia mulţimilor şi grămezile de bani.
sigpic
tinand cont ca masina este o investitie pe termen lung, in sensul ca daca o iei noua o pastrezi un 7-8 ani, eu zic ca infuzia de monetar intr-un motor mai potent si nivel se dotari superior este justificata
Daca ne raportam la "alte masini", intradevar Logan-ul este o caruta.....din toate punctele de vedere...de la siguranta la motorizari, confort si altele....
Initiatorul topicului este novice in " ale' autoturismelor", are un buget restrans, merge 80% preponderent urban, este la prima masina si tot respectul ca o cumpara noua, etc....
Asa cum am mai zis, 1.2 il consider suficient ptr nevoile lui, bonus este si mai ieftin si asa cum spunea Gozmin, de diferenta mai platesti din CASCO-ul masinii, rovinieta, RCA.....
Daca maine m-as duce sa imi iau masina noua, tot 1.2 as lua.....
Daca exista persoane care cred ca am mers toata viata mea doar cu caruta de 1.4....le anunt ca se inseala....am avut ocazia sa merg cu multe tipuri de masini (unele chiar cu pretentii....gen Discovery 3, Q7, ML)
Important este sa te gandesti la ce vrei sa folosesti masina....ptr fitze, viteza, deplasare din a in b
La varsta si banii tai (am dedus ca nu esti miliardar...din moment ce singur ai argumentat ca ti-ar fi placut si 0.9 dar nu detii suficente fonduri) consider ptr a -7-a oara, CA AI FACUT O ALEGERE INTELEAPTA!!
Nu prea mai am de ales pentru ca nu dispun de banii necesari pentru ceva mai mult. Deci 1.2 Laureate. Mai am 400 EUR pe care i-as putea baga intr-o dotare sau i-as putea folosi pentru un mic concediu de weekend. Daca ar fi sa mai pun ceva, ar fi vopsea metalizata, MEDIA NAV sau security pack, acesta din urma fiind aproape 400 de EUR, mai scump ca celelalte. Ma gandesc daca chiar ar merita vreuna din dotari. Am inteles ca daca iau vopse normala, e mai ieftin de intretinut, MEDIA NAV imi place cum arata dar am si un smartphone care face cam acelasi lucru legat de navigatie si de pachetul de securitate nu stiu ce sa zic daca merita banii.
Mai tine cont de anvelope de iarnă (eventual cu jante de tablă), asigurare Casco, rovignetă, etc. care sunt un cost suplimentar preţului de achiziţie. Succes în alegere.
Daca iau masina noua sunt cumva obligat sa fac CASCO? Sau doar e recomandat? Ca din cate stiu e putin cam scump.
P.S.: Scuze daca intreb ceva prostii dar sunt putin mai prost informat in legatura cu CASCO.
eu mi-as indrepta atentia si spre alte masini, de ex vw up. e o masina foarte tare, am fost la vw zilele trecute si in ea m-am simtit cel mai bine dintre toate masinile expuse
din pct meu de vedere e o masina ideala: ruleaza ca o masina de clasa medie, foarte bine insonorizata, scaune f confortabile, motor fiabil pe benzina, mic, 1l, 75 de cai, masina usurica (sub 900 de kg), 5 stele siguranta, spatiu arhisuficient, taxe si impozite mici, preturi foarte ok (in perioada asta e o reducere de 1400 de euro pt up)
chiar daca s-a lansat deja versiunea facelift, am inteles de la tipa de vanzari ca nu o sa apara la noi decat la anul, trebuie sa scape mai intai de toate stocurile modelului actual si dupa aia aduc si versiunea cu facelift, care recunosc ca m-ar tenta f mult, arata minunat . in plus va avea si un motor absolut interesant, 1.0tsi 90 de cai
Welcome to AutoMotoTube!!! On our channel we upload every day , short, (2-5min) walkaround videos of Cars and Motorcycles. Our coverage is from Auto and Moto...
degeaba vor fi unii care vor lua peste picior up-u asta, dar tin sa-i asigur ca e mai masina decat multe altele, de logan nici nu vorbesc
Bugetul meu e cam de 8500 EUR. Nu stiu ce altceva se mai poate lua nou de banii astia si sa aibe si cat de cat dotari.
Interesant acest UP, ce conditii are acea reducere? Ca nu reusesc sa o gasesc pe site. Poate nu ma uit unde trebuie. Vad ca varianta cu 4 usi de 9500, e aplicata reducerea la acel pret?
A forum member of the www.vwupforum.com driving a lap on the world famous Nurburgring Nordschleife.
e capabil loganu de asa ceva??)
legat de reducere, eu am stat intr-un model de nivel mediu de echipare, move up, care initial era 10 mii si un pic dar era la reducere la 8900 de euro
avea strictul necesar: adica aer conditionat, toate sistemele de siguranta, servodirectie , geamuri electrice etc
daca tii musai la navigatie si acel ”trainer” care te invata si iti arata cum sa conduci economic, ala e 400 de euro si se poate comanda indiferent de nivelul de echipare al masinii
iti recomand sa faci o vizita la vw si sa te interesezi de acest model. mie mi-a placut tare tare mult
Hello!! and welcome to my channel!! In today's video is 2012 Volkswagen Up! (high up!).I'll introduce the exterior and interior. Please enjoy !! Thank you!!
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment