Felix si Andrei... si eu sunt posesor de renault dupa cum tot LCB-ul stie... nici eu nu mai am loganul (nu mai merg eu cu el)... dar nu voi parasi clubul... lasati copilariile deoparte
Clio RS
Collapse
X
-
-
Problema nu e la top speed, problema e la accelerare. Iar formula nu prea te ajuta cu nimic, ca aici intra in calcul puterea si cuplul pe care-l dezvolta motorul la o anumita turatie
Comment
-
Originally posted by dsign View PostSunt 2 chestii cu care gresesti enorm, si stii ca nu vorbesc din balarii
V-ati contrazis cu mine pe S2000 : "The S2000 was introduced in 1999 for the 2000 model year and was given the chassis designation of AP1. It featured a front-mid-engine, rear wheel drive layout with power being delivered by a 1,997 cc (122 cu in) F20C inline 4 cylinder DOHC-VTEC engine producing from 237 hp (177 kW) to 250 PS (184 kW), and from 153 ft·lbf (207 N·m) to 22.2 kg·m (218 N·m) of torque depending on the target market.[5] The engine is mated to a six-speed manual transmission and Torsen limited slip differential. The S2000 achieved what Honda claimed as the "top level performance in the world" for a 2-liter naturally aspirated engine. "
sursa : http://en.wikipedia.org/wiki/Honda_S2000 Deci 2 litri ASPIRAT si aprox 240 CP
Nu prea ma contrazic fara sa ma documentez.
Deci :
Prima chestie : daca ai pus roti cu diametrul total mai mic, NU FUGI MAI TARE. Singura chestie e ca la 100km/h ai acum o turatie mai mare decit aveai inainte, cu rotile mari. Nu te contrazice inainte sa studiezi.
Eu nu consider micsrarea rotilor un avantaj din punct de vedere al timpilor de accelerare. Colegii de forum mai sus au si inceput sa vorbeasca din legende (colegul NPower uite ce zice: "demarari mai nervoase => acceleratie mai buna ..." - desi nici n-a condus masina si nici masuratori n-a facut)
S-a modificat intr-adevar timpul in care ajunge acul la 100km/h, insa masina nu mai are 100 km/h, ea de fapt are mai putin si iti da senzatia ca accelereaza mai repede.
A doua chestie : iti trebuie intaritura pe spate. Nu te juca cu viata, ca nu trebuie sa demonstrezi nimanui nimic. Masina e mai rigida decit un hatchback cu 5 usi, insa ii trebuie neaparat un element de intarire intre umerii spate. Recomand un strut-bar de Al.
Demonstratie? Ia o Supernova, mama zdranganelilor si a zgomotelor, nu avea nici o intaritura in zona de spate, se misca si se torsiona cu totul la orice gropita, hayonul se misca tot timpul din cauza asta. Cei care au montat o intaritura in spatele banchetei au facut-o sa taca. Nici pana in prezent nu s-a gasit o solutie mai buna pentru a inlatura miscarea laterala a hayonului de supernova. Stiu, tu ai Clio RS, n-ai supernova, dar sa nu crezi ca masina ta e sudata la NASA, este sudata si imbinata la fel.Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
sa fim seriosi.. pt 4kg diferenta.. la o tona pe care o are deja masina, nici nu se va simti diferenta la timp, nu castigi nici macar 0.1s .
parerea mea... strict personala, ramaneam cu jantele de 16, pt simplul fapt ca sunt negre(cum imi plac mie) si sunt mai mari(preferinta) .sigpic
Comment
-
Originally posted by Pigoo View Postsa fim seriosi.. pt 4kg diferenta.. la o tona pe care o are deja masina, nici nu se va simti diferenta la timp, nu castigi nici macar 0.1s .
parerea mea... strict personala, ramaneam cu jantele de 16, pt simplul fapt ca sunt negre(cum imi plac mie) si sunt mai mari(preferinta) .
alta aberatie...una e sa se invarta o roata de 5 kg,si alta cu 1-2 kg mai mult.1 kg la roata face cat cateva zeci de kg greutate la masina.Si 0.1 sec , la o viteza de 150-160 inseamna 4-5 m diferenta ... adica o masina in avans fata de configuratia initiala.
Originally posted by B-87-GBY View PostProbabil la legale va folosii slickuri.Deci nu cred ca o sa fie o "problema" aderenta.Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
Cateva modificari la RS...masina cu sofer si lichide are acum 950 kg cu 195 cp(admisie modificata-colectoru de aer si chiuloasa, evacuare radical modificata si un update de soft), cu un raport kg pe cal de 4,87kg/cp...urmeaza montaju la scune fixe pe negru...in locul fetelor de usi voi pune o folie de plastic de 2-3 mm.Last edited by felixb; 15 April 2009, 11:37.
Comment
Comment