Clio RS

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Felix si Andrei... si eu sunt posesor de renault dupa cum tot LCB-ul stie... nici eu nu mai am loganul (nu mai merg eu cu el)... dar nu voi parasi clubul... lasati copilariile deoparte

    Comment


    • Vorba unui prieten : putem sa va atingem ?
      _
      B 48 C U P - Ligheanul Agitat

      sigpic

      Comment


      • O sa caut formula aia de calcul ,sa vedeti cat a pierdut la top speed.(oricum nu e mai mult de 2km\h).
        sigpic

        Comment


        • Problema nu e la top speed, problema e la accelerare. Iar formula nu prea te ajuta cu nimic, ca aici intra in calcul puterea si cuplul pe care-l dezvolta motorul la o anumita turatie
          _
          B 48 C U P - Ligheanul Agitat

          sigpic

          Comment


          • Originally posted by dsign View Post
            Sunt 2 chestii cu care gresesti enorm, si stii ca nu vorbesc din balarii

            V-ati contrazis cu mine pe S2000 : "The S2000 was introduced in 1999 for the 2000 model year and was given the chassis designation of AP1. It featured a front-mid-engine, rear wheel drive layout with power being delivered by a 1,997 cc (122 cu in) F20C inline 4 cylinder DOHC-VTEC engine producing from 237 hp (177 kW) to 250 PS (184 kW), and from 153 ft·lbf (207 N·m) to 22.2 kg·m (218 N·m) of torque depending on the target market.[5] The engine is mated to a six-speed manual transmission and Torsen limited slip differential. The S2000 achieved what Honda claimed as the "top level performance in the world" for a 2-liter naturally aspirated engine. "


            sursa : http://en.wikipedia.org/wiki/Honda_S2000 Deci 2 litri ASPIRAT si aprox 240 CP

            Nu prea ma contrazic fara sa ma documentez.


            Deci :
            Prima chestie : daca ai pus roti cu diametrul total mai mic, NU FUGI MAI TARE. Singura chestie e ca la 100km/h ai acum o turatie mai mare decit aveai inainte, cu rotile mari. Nu te contrazice inainte sa studiezi.
            Eu nu consider micsrarea rotilor un avantaj din punct de vedere al timpilor de accelerare. Colegii de forum mai sus au si inceput sa vorbeasca din legende (colegul NPower uite ce zice: "demarari mai nervoase => acceleratie mai buna ..." - desi nici n-a condus masina si nici masuratori n-a facut)

            S-a modificat intr-adevar timpul in care ajunge acul la 100km/h, insa masina nu mai are 100 km/h, ea de fapt are mai putin si iti da senzatia ca accelereaza mai repede.



            A doua chestie : iti trebuie intaritura pe spate. Nu te juca cu viata, ca nu trebuie sa demonstrezi nimanui nimic. Masina e mai rigida decit un hatchback cu 5 usi, insa ii trebuie neaparat un element de intarire intre umerii spate. Recomand un strut-bar de Al.

            Demonstratie? Ia o Supernova, mama zdranganelilor si a zgomotelor, nu avea nici o intaritura in zona de spate, se misca si se torsiona cu totul la orice gropita, hayonul se misca tot timpul din cauza asta. Cei care au montat o intaritura in spatele banchetei au facut-o sa taca. Nici pana in prezent nu s-a gasit o solutie mai buna pentru a inlatura miscarea laterala a hayonului de supernova. Stiu, tu ai Clio RS, n-ai supernova, dar sa nu crezi ca masina ta e sudata la NASA, este sudata si imbinata la fel.
            la roti pe 15 in loc de 16 banuiesc ca s-a trecut din alt motiv,motiv pentru care as trece si eu . Ultraleggera pe 16 are in jur de 6 kg , pe cand alea pe 15 au 4.9 kg,deci o accelerare mai buna.Acum daca roata este mai mica decat stock , fiind si mai usoara o sa rupa aderenta mai repede,de unde daca nu se dozeaza bine acceleratia se pierde pe plecare .Cu roti mai mici ,probabil o sa se piarda la viteze de top ,ceea ce nu prea conteaza la cursele de 402 m ,unde atingi un max de 160-170 maxim a 4a.
            Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

            Comment


            • sa fim seriosi.. pt 4kg diferenta.. la o tona pe care o are deja masina, nici nu se va simti diferenta la timp, nu castigi nici macar 0.1s .
              parerea mea... strict personala, ramaneam cu jantele de 16, pt simplul fapt ca sunt negre(cum imi plac mie) si sunt mai mari(preferinta) .
              sigpic

              Comment


              • Probabil la legale va folosii slickuri.Deci nu cred ca o sa fie o "problema" aderenta.
                sigpic

                Comment


                • Originally posted by Pigoo View Post
                  sa fim seriosi.. pt 4kg diferenta.. la o tona pe care o are deja masina, nici nu se va simti diferenta la timp, nu castigi nici macar 0.1s .
                  parerea mea... strict personala, ramaneam cu jantele de 16, pt simplul fapt ca sunt negre(cum imi plac mie) si sunt mai mari(preferinta) .
                  ))))))))
                  alta aberatie...una e sa se invarta o roata de 5 kg,si alta cu 1-2 kg mai mult.1 kg la roata face cat cateva zeci de kg greutate la masina.Si 0.1 sec , la o viteza de 150-160 inseamna 4-5 m diferenta ... adica o masina in avans fata de configuratia initiala.

                  Originally posted by B-87-GBY View Post
                  Probabil la legale va folosii slickuri.Deci nu cred ca o sa fie o "problema" aderenta.
                  conform regulamentului, nu este permisa folosirea de slickuri ,pentru ca te baga la grupa profi .Doar semislickurile sunt permise pentru a ramane la grupa ta.
                  Last edited by Cristi_Xp; 31 March 2009, 11:15. Reason: Automerged Doublepost
                  Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                  Comment


                  • Cateva modificari la RS...masina cu sofer si lichide are acum 950 kg cu 195 cp(admisie modificata-colectoru de aer si chiuloasa, evacuare radical modificata si un update de soft), cu un raport kg pe cal de 4,87kg/cp...urmeaza montaju la scune fixe pe negru...in locul fetelor de usi voi pune o folie de plastic de 2-3 mm.
                    Attached Files
                    Last edited by felixb; 15 April 2009, 11:37.
                    http://www.youtube.com/watch?v=Tp58aNdH-ks

                    Comment


                    • ai reusit sa-i faci dyno, ne arati si noua felix??? e schiloada rau acum :P !!!!! fuge gargarita rau acum !!!
                      sigpic
                      The MVP

                      Comment


                      • pfuu frumoase modificari felix ;) arata bine masina , ce vrei sa-i mai faci dupa modificarile astea ?
                        Its just a car ...

                        Comment


                        • FFF frumos.....felicitari pt ce ati reusit sa faceti cu buburuza!!! Dar am o mica problema......am vazut poza cu scaunul dreapta lipsa... ... si in situatia asta ce faci cu andrei? :P

                          Va pregatiti cumva pt 1 Mai?

                          sigpic

                          Comment


                          • Fratilor sunteti cei mai tari. Ma intreb pana unde o sa mergeti cu aceasta masina ?

                            Oricum spor la modificari ca merita aceasta masina. Arata super.
                            sigpic1.6 16v Euro 5 + GPL

                            Comment


                            • Iti zic eu pana unde. O duce intr-un loc unde o cupleaza cu Domnul Flex si o sa iasa Coupe Cabrio ... Daca face-ti asa ceva, chiar intrece-ti orice limita . Bafta in continuare.

                              Comment


                              • Vedeti sa nu decoleze ... Stiu ca va plac lucrurile dezbracate dar buburuza nu e asa sexy dezbracata ... incercati sa ii puneti niste cartoane sa o faceti sa arate mai frumos inauntru ...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google