Best Logan Club Car ( cititi primul post - se da BAN .NU VOTATI cei fara 150 posturi

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Lasand gluma la o parte,votul merge catre masina a carui posesor m-a indurat cu brio.
    Am vazut masina aceasta in toate felurile,expusa,desfacuta,stricata..etc.
    A fost o placere sa muncesc la ea si pot spune ca este singura masina care dupa atatia ani de prezenta pe acest forum, inca atrage priviri,iar posesorul este respectat pentru munca depusa si pasiunea care o are.

    Este un om de nota 1000 si merita sa castige.


    Votul meu merge la "Agitat".

    Imi place vopsea lui Bik,masina ingrijita a lui Florin si Fast si apreciez ce a facut Vyp-ul din loganul sau PH2.


    Succes va doresc
    Last edited by matheo66c; 12 September 2011, 23:19.
    sigpic
    "BRABUS" STYLE

    Comment


    • #17
      Pentru cel mai , cel mai membru al forumului,pentru cea mai low masina, pentru pantelimon etc.
      Votat "manutza" alias matheo.
      Fara Semnatura.

      Comment


      • #18
        Votul meu va merge la matheo. E singura masina de aici care imi place.

        Comment


        • #19
          matheo. am vazut masina si apreciez munca proprietarului. totul la ea este facut sa il reprezinte
          Zilele petrecute la pescuit nu se pun la anii vietii

          Comment


          • #20
            Stiu masina inca de pe vremea cand mergeam cu bicicleta si visam la permis, avea roti mari si albe, capota incruntata, lasata mai jos, Dacia Rally Team pe parbriz, stick-ere pe usi ca la Fast & Furious + o evacuare zgomotoasa. Nu era saptamana sa nu fi trecut prin cartier la mine, ma atragea, cativa spuneau ca vor sa-l bata pentru halul in care mergea.

            Timpul a trecut, am apucat sa conduc odata masina, pentru mine era senzatie, de la 1.4 gaz standard la 1.6 cu traseu, remapare, fara A/C, fara gaz, scaune sport etc..., eram high. Mereu mi-au placut investitiile utile, iar pentru mine conteaza sa simti in ce investesti, performante mai bune. Este un model pentru mine.

            Un vot agitat!
            4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

            Comment


            • #21
              Votat Dsign ....masina atinge toate punctele din cerintele concursului
              In viaţă risipim ani, iar la moarte cerşim clipe...
              sigpic

              Comment


              • #22
                Greu. As vota low-ul doar pt cata munca a depus in stopuri dar votul meu merge la dsign deoarece are imbunatatiri la cam toate capitolele. Bafta tuturor

                Comment


                • #23
                  eu am votat cu loganul de turda.. parerea mea.. e lucrata cam peste tot, suspensii,frane, interior, exterior,motor, ice si .... per ansamblu e una din loganurile cele mai complete.cunosc si proprietarul si stiu ce pasionat e de acest logan si cu cata daruire lucreaza la el (si STRES)... respect celelalte lucrari si bafta la toti

                  P.S. sa fie toata lumea corecta!!!!
                  Team CSR[/FONT]

                  execut sisteme audio profesionale,body kit-uri custom tel:0757709912

                  Comment


                  • #24
                    votat PFL pentru singurul motiv ca masina a trecut printr-o transformare radicala reusita
                    din punctul meu de vedere asta este un tuning "ca la carte".
                    mult succes in continuare!
                    Stock is boring...
                    My ride: http://www.loganclub.ro/forum/b_20_riw-t35953.html

                    Comment


                    • #25
                      greu de decis.. toate masinile din concurs sunt frumoase dar care ma atras cel mai tare este PFL bafta pe mai departe masina arata de nota 10....
                      sigpic http://www.loganclub.ro/forum/sm_01_uli-t17461p16.html

                      Comment


                      • #26
                        Votat vyp75 este pe gustul meu.
                        sigpic #

                        Comment


                        • #27
                          Salut, am facut o mica comparatie intre cele 3 masini care din punctul meu de vedere se-apropie de indeplinirea tuturor cerintelor pentru titulatura de Best Logan Club Car.

                          Asadar eu am ales, Loganul BIK, Loganul LOW si Loganul CUP.

                          1. Capitolul suspensie – consider ca Loganul CUP castiga prin plusul barilor stabilizatoare si totodata plus pentru amortizoare.
                          2. Capitolul exterior – vad castigator aici Loganul LOW. Este lucrat bine, unde trebuie, cat trebuie, fara a face ceva extrem. Vine in plus cu eliminarea elementelor de plastic ale caroseriei, pragurile foarte bine ajustate, nota 10 pentru realizarea barii spate.
                          3. Capitolul interior – este castigator la aceasta sectiune de 2 sau 3 ani, nu cred ca mai are sens aici -> castigator Loganul CUP.
                          4. Capitolul jante – este castigator in 2009 am impresia la concursul de jante, castiga si acum -> Loganul CUP. De tinut cont ce jante si dimensiuni ale cauciucurilor poate folosi iarna.
                          5. Capitolul frane – la acest capitol ii vad egali pe toti 3. Discurile si etrierii de VAN se pare ca sunt la ei acasa pe toate masinile.
                          6. Capitolul motor – Loganul LOW are de suferit in detrimentul celor 2. Consider ca modificarile asupra performantelor sunt cat de cat egale intre cele doua logane, BIK si CUP.
                          7. Capitolul muzica – Din punctul meu de vedere castiga Loganul BIK.

                          Dupa un mic calcul, votul meu merge catre Loganul CUP agitat, felicitari Dani.
                          Il felicit si pe Matheo si pe BIK, aveti masini faine, cu imbunatatiri pe cinste, multa munca depusa si pasiune.

                          Bafta tuturor!
                          Last edited by Eu4yas; 13 September 2011, 11:17.
                          9! 9! 9!
                          sigpic

                          Comment


                          • #28
                            Votul meu merge la Matheo . Destul de grea alegerea..la toate masinile s-au strans ore de munca,pasiune si scarificii.

                            Bravo baieti !

                            PS: dupa un an vad ca in sfarsit s-a facut un asemenea concurs,idee care o exprimasem la timpul respectiv.Felicitari !

                            Comment


                            • #29
                              votat vyp75. a depus multa munca si multa pasiune pentru aceasta masina. un ph2 unic in romania

                              Comment


                              • #30
                                Greu de ales intre Dani si Matheo, dar votu meu merge catre Dani.
                                Pentru ca a adoptat un stil de raliu, un stil care mie imi place si cred ca este masina care poate reprezenta acest club.
                                Are de toate pe scurt!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google