Campionat-Cea Mai Tiganita Masina Editia 2012

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Campionat-Cea Mai Tiganita Masina Editia 2012

    Cititi cu atentie :

    Cea mai tiganita masina - modificari fara cap la motor care au dus la un rezultat bun.

    participantul trebuie sa aibe masina la my ride (daca nu ai inca thread acolo, poti face unul)

    in momentul in care faci poze ai grija ca masina sa fie curata, este o lipsa de respect sa pui o masina murdara la un campionat

    trofeele si diplomele sunt un avantaj si pot fi expuse

    maxim 12 poze si o prezentare cat mai ampla in text ca si descriere

    fara spam pe forum ... poti atrage votanti in orice alte locuri dar nu pe forum (facebook, messenger, hi5, matrimoniale, etc )... singura modalitate in care poti atrage votanti este la my ride

    minim 150 posturi pentru cei care voteaza sau ban o luna !

    durata campionat :

    inscrierile 10-08-2012 - 25-08-2012
    votul 25-26-08-2012 - 20-09-2012

    pentru discutii, sugestii si incurajari Discutii Campionat Editia 2012
    117
    cos_min_i
    56.41%
    66
    Alex_MIU
    43.59%
    51

    The poll is expired.

    Last edited by skandal; 10 August 2012, 16:45.

  • #2
    bafta tuturor participantilor !
    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

    Comment


    • #3
      Bee the best you can bee

      Toate configuratiile care le-a avut ALBINUTZA pana am gasit "reteta" perfecta pentru cel mai puternic 1.6 8v aspirat :

      Varianta initiala :

      -Axa CAT CAMS 255 Grade;
      - Serpisori 4-2-1 (40-40-40) (proiect personal);
      -Serpisori 4-1 (40-50) (proiect personal) ;
      -Admisie K7M Aluminiu cu corp clapeta 45 mm (proiect personal) ;

      Varianta finala:

      - Axa CAT CAMS 263 Grade;
      -Serpisori 4-2-1 (40-45-50) (proiect personal)
      -Admisie K7M Aluminiu portata si polishata cu corp clapeta 65mm adaptat (Jeep 4L);
      -Chiulasa cu porturile de admisie si evacuare portate si polishate (proiect personal);
      -Ambreiaj si Placa de Presiune Sachs ;
      -Volanta Usurata 2 kg ;
      -Bujii NGK Iridium;
      -Fise Magnecor Motorsport KV 8,5;
      -Soft DimSport ;
      -Jante ATS CUP Limited Edition Forjate echipate cu Toyo T1R pentru aderanta maxima;
      -Evacuare Full Inox cu finala Carub ;
      -Bara Rigidizare Fata (proiect personal) ;

      Premii :

      In special anul acesta la Regionala Arges Albinutza a adunat 3 premii :
      - Locul 3 la grupa 1.6 l ;
      - Cel mai bun timp al probei de accelerare ;

      ... toate acestea din pasiune ...

      Ride-ul Albinutzei
      Attached Files
      Last edited by cos_min_i; 11 August 2012, 21:47.

      Comment


      • #4
        Prezent si eu p-aici ca prea isi face dujmanu' de cap de unul singur pe topic.
        Nu am proiecte personale bla bla bla fiindca nu sunt inginer si nu ma apuc eu acum sa reinvetez roata.

        Pentru editia 2011 masina a fost in configuratia de mai jos:

        Motor:

        -Admisie directa Pipercross Viper cu carcasa de carbon
        -Corp clapeta marit (diametru 52mm)
        -Bujii NGK Iridium
        -Fise Magnecor Competition
        -Ax came CatCams 263gr
        -Chiulasa a fost si ea "aranjata" portat 0.7mm,polisat traseele de evacuare si admisie,rectificat scaune supape,supape noi rectificate,semeringuri supape noi(pentru a tine compresia mai bine),arcuri supape noi.
        -Galerie evacuare inox(serpisori) 4-2-1 (diametru 4x40mm,2x40mm,1x50mm) + traseul complet inox pe 50mm fara catalizator cu intermediara Borla ProXs si 2 finale Borla ProXs.

        Toate cele enumerate mai sus functionand cu un soft custom DimSport facut pe stand dynamometric.

        Suspensie:

        -Amortizoare sport Bilstein B8 pe gaz
        -Arcuri H&R

        Frane:

        -Etrieri Van
        -Discuri Zimmermann 259mm ventilate si perforate
        -Placute Ferodo Premier
        -Lichid de frana Motul

        Pentru editia 2012 masina se prezinta intr-o configuratie putin imbunatatita/schimbata la unele capitole:

        Motor:

        -Ax came CatCams 263gr
        -Galerie evacuare (serpisori) 4-2-1 4x40mm,2x45mm,1x50mm
        -Traseu evacuare inox cu diametrul de 50mm
        -Intermediara Borla ProXS de 8'
        -2 finale Borla ProXS de 10'
        -Luat 0,7mm din chiulasa
        -Polisat traseele de admisie si evacuare din chiulasa
        -Scaune supape rectificate
        -Supape noi rectificate
        -Semeringuri supape noi
        -Arcuri supape noi
        -Bujii NGK Iridium
        -Fise siliconice Tesla 7mm
        -Soft custom marca DimSport facut pe stand dynamometric pentru toate modificarile mecanice enumerate mai sus.

        Suspensie:

        -KW v1 reglabila pe inaltime prevazuta cu suruburi pentru reglarea unghiul de cadere la rotile fata

        Frane:

        Fata:
        -Etrieri Van
        -Discuri Zimmermann 259mm ventilate si perforate
        -Placute Ferodo Premier
        -Lichid frana Motul

        Spate
        -Discuri OEM 240mm de provenienta Renault
        -Placute OEM Renault

        Roti:

        -Jante ATS DTC liquid yellow edition (culoarea este proiect personal )
        -Diametrul:15'
        -ET:35
        -Greutate: 5,4kg/buc
        -Anvelope Toyo Proxes T1r 195/50
        -Sistem de prindere prezon - piulita H&R folosit in motorsport

        Palmares:

        -Locul 3 proba de indemanare auto din cadrul Sarbatorilor Municipiului Slobozia in 2011
        -Locul 2 proba de indemanare auto din cadrul regionalei de la Brasov in 2012

        Mai multe detalii se pot vedea in link-ul de la semnatura.

        Multumesc pentru timpul acordat!
        Succes tuturor participantilor!
        Attached Files
        Last edited by skandal; 21 August 2012, 17:36.
        sigpic

        IL 1 3 MIU

        Comment


        • #5
          NU votati daca nu aveti minim 150 de posturi, perioada de ban pentru un vot va fi de 1 luna.

          Justificati votul in cateva cuvinte ( am votat pentru ca ... )

          Incercati sa votati pe merit, nu pe prietenie...

          Comment


          • #6
            Votat Alex_MIU deoarece imi plac modificarile care au fost aduse masinii, jantele, puterea motorului, sistemul de franare etc. Bafta Alex!
            sigpic
            Ca sa stii incotro te indrepti trebuie sa stii de unde ai venit. Richard Burns

            Comment


            • #7
              Votat MIU ... FairPlay

              Comment


              • #8
                Votat "cos_min_i"...pentru eforturile depuse la modificarea motorului si pentru rezultatele obtinute in urma acestor modificari. ambii concurenti merita toate aprecierile dar balanta, din punctul meu de vedere, se inclina usor catre userul "cos_min_i".
                Felicitari ambilor participanti pentru proiectele lor.
                My ride

                Comment


                • #9
                  Daca tiganeala implica facut, stricat, facut iar, teste, calcule, facut, stricat, facut iar, calcule, piese, nervi, jeg pana la gat, ulei, antigel si alte alea, atunci votez cosmin!
                  Fara partea cu stricatul mi-ar fi mult mai greu sa aleg
                  sigpic
                  ^Logan turbat (WIP)^

                  Comment


                  • #10
                    Votat MIU , merita din plin si jantele alea is cool
                    sigpic
                    Nu există întrebări proaste, doar oameni proşti.

                    Comment


                    • #11
                      votat cos_min_i pt masina si efortul depus la dansa

                      Comment


                      • #12
                        Am urmartit evolutia ambilor participanti , desi amandoi merita primul loc votul merge spre cos_min_i.
                        Drive safe

                        Comment


                        • #13
                          Votez MIU pentru ca a copiat )). Am votat cu el pentru ca in mare, modificarile sunt la fel, insa suspensia si franele au facut diferenta.
                          sigpic

                          Comment


                          • #14
                            votat cos_min_i...Amandoi au depus foarte mult suflet in aceste 2 masini, dar nu pot da 2 voturi Felicitari baieti!
                            MY CLA

                            Comment


                            • #15
                              votat cosmin pentru masina si efortul depus
                              sigpic

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google