Campionat-Cea Mai Tiganita Masina Editia 2012

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    votat MIU.

    Comment


    • #32
      Votat nenea Cosmin pentru pasiune si pricepere la mesterit!
      sigpic

      Comment


      • #33
        votat cos_min_i
        Diverse accesorii Logan-oglinzi logan(orice model)
        Pasla fonomin pentru antifonare 6ron mp
        Piese/consumabile/accesorii-orice logan/dacia

        Comment


        • #34
          Votat Alex_Miu, pentru modificarile motorului, suspensiile, dar mai ales jantele imi plac la nebunie. Bravo, tine-o tot asa, arata super.

          Comment


          • #35
            Votat Cosmin CGK ...... apreciez un om care lucreaza la masina ,care mereu are mana murdara de ulei , lucrand la ceva nou ... bafta
            sigpic
            Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
            http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html

            Comment


            • #36
              Cosmin a avut o doza de nebunie si a crezut in ceea ce face, chiar daca a avut si un moment de ratacire (cand a vrut sa renunte datorita unui surub). A realizat ceva la care multi dintre noi nici macar nu ne-am fi gandit. Sau ne-am gandit dar am zis ca nu se poate.
              Ii dau votul meu.
              sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

              Comment


              • #37
                Am votat Cosmin dar sincer amandoi ar fi trebuit sa fie pe locul 1. Decizie grea
                Facebook: https://www.facebook.com/CrisGarage

                Comment


                • #38
                  Cosmin a cazut si s-a ridicat
                  I changed her oil , she changed my life
                  sigpic

                  Comment


                  • #39
                    amandoi aveti masini tiganite bine, dar din pacate se poate un singur vot si acela e pentru Cosmin

                    Comment


                    • #40
                      Nici nu stiu cum sa incep, a intrat in club ca oricine, cu cateva modificari la motor, pana si-a luat bataie de la MCD 1.4 iar de atunci n-a mai avut liniste. Din ziua aia a tot studiat, cercetat, testat, inventat, calculat fel de fel de posibilitati de a face MPI-ul mai sprinten decat era. Cu ocazia asta a invatat tot motorul pana la ultima piulita iar cand era vorba de vreo problema tehnica aparuta cuiva din club, era primul care sarea sa ajute...pana a facut afacere (sa fiu mai rau). I-am lasat masina sa-mi puna serpisori pe ea cat timp eram plecat din oras iar el s-a dus cu Dsign si i-au rupt rotile la Sibiu, au facut teste cu alta capota, am facut traseu de evacuare, am luat toba, mi-a invelit serpii, s-a bagat pe sub ea, imi cerea o cheie sau vre-un crichet de-mi lua 5 minute pana gaseam ce trebuie in trusele sale de scule... in garajul ala are fel de fel de piese de Logan pe care le tinea ca sa le foloseasca pe Loganul sau drept cobai... a taiat arcuri sport, a repozitionat bucse, a aerisit frane.. omul asta nu se da' batut de la nimic, afara erau -5 grade iar noi montam axa cu came de 263 pe Loganul meu iar afara incepuse sa ninga, inventasem un celofan intre capota masinii si garaj pe care sa stea zapada rece care cadea dupa gat sau c*r, ii ziceam sa o dam dracu', el nu si nu pana nu o pornim, schimbat distributie, reglat tachetii pe ger.. . Omuletul asta este fericit cand vede ca cel pe care l-a ajutat sa modifice ceva este cu zambetul cu buze si este aproape de tine atunci cand ai o problema. De felul sau este optimist, uneori mai optimist decat ar trebui dar il aduc repede cu picioarele pe pamant, e consilierul meu in modificari, sfatuitorul, mecanicul de casa al Distrigazului, ce mai... Fuego in MPI-uri!

                      Masina lui, cuvinte de lauda, desi a bagat o galagie de bani in ea de l-au secat, vorba lui Gogaie, i-au mancat banii si viata, dar satisfactiile sunt mari, chiar daca a ratat a 2-a la Mioveni si a luat locul 3, mai sunt si in anii viitori liniute, a schimbat doua perechi de serpi din cate stiu, i-am zis ca e nebun mai ales la ce calcule facea pe computer, a pus admisie de Megane I 1.6 care doar ii da cuplu pe ture medii si teoretic pierde sus, iar un nebun, a vrut sa-mi "fure" de sub nas axa de 263 si sa ma prosteasca cu aia de 255, a pus-o pe cea de 255, am dat-o eu jos pe-aia de 263, iar pentru 8 grade in plus, alte milioane, iar i-am zis ca e nebun, a facut chiulasa aia blana pentru a avea compresie ca noua, cate inventii avea pentru a aduce aer rece la filtrul de aer, inclusiv gaura de la tubul de subwoofer din grila de jos, roti foarte usoare, si-a dat jos aerul-conditionat... aici dejaa, tot asa, nebun. Masina per' final a iesit nebunie, trage dement pentru un 1.6, bagi piciorul in ea si nu este lesinata absolut deloc. Sunetul la fel. Sunt curios ce nebunii ii mai face ca sa ii faca softul ala final odata.

                      Oricum, masina trage in mare fel si de-asta are votul meu, chiar daca i-am carait a 2-a in mare stil la Constitutiei de radea toata lumea, las' ca trece, unde mai pui ca a mers cu mine cu taxiul de cateva ori, da' spaga, mi-a salvat viata de muream ca prostu' la 3.5M adancime, unde pui ca mi-e si prieten si tot timpul cand voi vrea sa tiganesc ceva la motor stiu ca imi pot pune baza in el pentru ca are o pasiune de fier pentru ceea ce face si ca pentru el, liniutele n-au murit. Unde pui ca a avut puterea de a risca alti bani in eventualitatea de a reface tot motorul dupa episodul cu surubul gasit deasupra unei supape de pe cilindrul 1...

                      Azi l-am dus la aeroport sperand intr-o viitoare colaborare si sper sa aiba o surpriza cand se va intoarce, sa mai fie adversari de-astia de ocazie ca toti sunt cu low and slow, mai bine high and fast.

                      Vot Albinuta. Sper ca am argumentat destul votul! Shaormaa.

                      edit: Apropo, baga la modificari si contactor pentru decuplat alternatorul... 0.2 cp in plus. Ai uitat de el.
                      Last edited by aleXpeed; 28 August 2012, 01:08.
                      4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                      Comment


                      • #41
                        Cosmin votat
                        "light up the darkness" Bob Marley

                        Comment


                        • #42
                          Votat Cosmin, pentru ca....e foarte tiganita si...cred ca se mai face.
                          LOGAN AMBITION 1.6 MPI ... putin nervozat ...sigpic

                          Comment


                          • #43
                            Votat cosmini...bafta.....
                            sigpic http://www.loganclub.ro/forum/sm_01_uli-t17461p16.html

                            Comment


                            • #44
                              Votat Cosmin pentru ca nu a renuntat dupa acel incident!
                              My Ride - Prestige 1.6 16v

                              Comment


                              • #45
                                votat Miu, imi place ca a ''tiganit'' si franele.
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google