Campionat-Cea Mai Tare Evacuare

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Campionat-Cea Mai Tare Evacuare

    Cititi cu atentie :

    cea mai tare evacuare - obligat video. fara un video amplu, nu ai de unde sa stii cat de galagioasa sau cat de bine suna o evacuare.

    participantul trebuie sa aibe masina la my ride (daca nu ai inca thread acolo, poti face unul)

    in momentul in care faci poze ai grija ca masina sa fie curata, este o lipsa de respect sa pui o masina murdara la un campionat

    trofeele si diplomele sunt un avantaj si pot fi expuse

    maxim 12 poze si o prezentare cat mai ampla in text ca si descriere

    fara spam pe forum ... poti atrage votanti in orice alte locuri dar nu pe forum (facebook, messenger, hi5, matrimoniale, etc )... singura modalitate in care poti atrage votanti este la my ride

    minim 150 posturi pentru cei care voteaza sau ban o luna !

    durata campionat :

    inscrierile 10-08-2012 - 25-08-2012
    votul 25-26-08-2012 - 20-09-2012

    pentru discutii, sugestii si incurajari Discutii Campionat Editia 2012
    110
    Dany_DNY
    22.73%
    25
    al!n
    77.27%
    85

    The poll is expired.

    Last edited by skandal; 10 August 2012, 16:45.

  • #2
    bafta tuturor participantilor !
    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

    Comment


    • #3
      Sa fiu primu care "sparge" gheata aici

      Va prezint evacuarea mea :

      -Galerie evacuare tip serpisori 4-2-1, diametrul tevii pe cilindru fiind de 40 mm;
      -Portiune de traseu de 40 mm;
      -Racord flexibil cu diametrul de 55 mm;
      -Traseu de evacuare din teava aluminizata de la Stelco cu diametrul de 50 mm;
      -Catalizator eliminat;
      -Toba intermediara Stelco;
      -Toba sport Carub cu silencer, cu tipsu tesit si diametrul acestuia de 100 mm
      -Banda termoizolatoare (pentru izolarea caldurii excesive emanate de inox spre cutia filtrului de aer).
      - Soft stage 1;

      Pe parcursul ambelor filmulete s-a mers numai pe GPL, tocmai ca pe gpl da niste detonatii foarte frumoase . Cand este foarte incinsa evacuarea si se schimba in blana pocneste pe fiecare treapta si pe decelerare, pe benzina nu se aude asa tare . De la evacuarea aceasta am obtinut exact ce imi doream functionalitate, un sunet frumos si sa nu atrag atentia la toti politistii, daca merg cu treapta a5a la 2200rpm este foarte silentioasa si fara slincer !

      Evacuare 1 : http://www.youtube.com/watch?v=WFdv-...ature=youtu.be
      Evacuare 2 : http://www.youtube.com/watch?v=lgDewstoGrc&
      feature=plcp

      Evacuare 3 : http://www.youtube.com/watch?v=hprXl...ature=youtu.be

      Multa bafta tuturor participantiilor !!!


      ... si cateva poze


      Attached Files
      Last edited by skandal; 26 August 2012, 21:09.
      Logan TAXI http://www.loganclub.ro/forum/logan_...4.html?t=27374

      Comment


      • #4
        Ma inscriu si eu.Sper sa nu va ia somnu ):
        De la campionatul trecut am umblat la galeria de evacuare, componenta principala a unei evacuari reusite.
        O sa incep sa povestesc cum a pornit totul si la ce s-a ajuns.
        In vara anului 2008 am cumparat o finala sport din inox, Carub.In vremea aceea doream doar sa faca zgomot, nu ma interesau performantele.Eram foarte incantat de cum se auzea mai ales ca imi doream de mult o toba sport.
        Peste un an de zile de cand montasem finala Carub am reusit sa imi fac traseu de inox pe 45 fara catalizator, cu intermediara tip Stadion Borla ProXS.
        Emotiile erau mari pana am pornit masina si am ramas masca.Se auzea foarte incet, aproape ca nu era diferenta fata de una stock in relanti si in turatie mica.Intermediara era de vina.La nici o luna de cand facusem noul traseu am dat intermediara jos si am pus teava.In sfarsit era sunetul dorit de mine, tare, gen wrc.
        Dupa 6luni de mers fara catalizator si fara intermediara, finala Carub dadea semne de oboseala accentuata, incepuse sa faca rezonante in frana de motor si se auzea extrem de tare.
        Cum nu erau bani de o alta finala, am ales o solutie de moment si ieftina:intermediara de la Sturimex Cluj, rotunda, din aluminiu.Dupa montaj se auzea acceptabil, sunetul diminuanduse cu mult.Asta a durat doua luni, apoi au revenit rezonantele si paraielile, semn ca finala chiar nu mai putea.
        Am lasat traseul asa o scurta perioada de timp deoarece eram axat pe alta componenta a evacuarii:Galeria de evacuare.
        Dupa cateva discutii cu Cosmin de la Pilot am decis sa ne apucam de treaba intr-o dimineata.Ca model am avut galeria lui MCD, fiind cam singurul atunci care avea o galerie reusita pe logan.Eram oarecum incantat de cum iesise, masina se comporta mult mai bine pe turatie mica si medie dar intervenise o alta problema: traseul pe 45+tobele obosite.
        La scurt timp dupa ce am facut galeria de evacuare am mers la Pilot cu gandul la teava de 50 din galerie, racord flexibil, fara catalizator, fara intermediara si cea mai silentioasa finala rotunda Borla cu interior de 50mm.Zis si facut.Dabia acum eram 100% incantat de cum misca masina si cum se auzea.
        Evacuarea a ramas in configuratia asta mai bine de un an, apoi am zis sa incerc o alta galerie, evitand greselile facute prima data.
        Am vandut galeria facuta la Pilot iar dupa aproximativ 5luni de documentatii, discutii peste discutii cu Alessandro, CGK si niste baieti de fac evacuari am decis sa raman tot la 4-2-1 dar sa umblam la imbinari si sectiunea secundara.Galeria de la Pilot era 40-40-50 iar ce urma 40-45-50.Si lungimile erau diferite.
        Intre timp mai avusasem o galerie 4-1 in probe care era supradimensionata pentru 1.4mpi.
        S-a pus CGK cu baiatu respectiv pe treaba, galeria a fost gata in cateva zile.Am primit galeria, am imbracat-o in banda termoizolanta si am montat-o.
        Au fost doua diferente semnificative dupa schimbare:
        1.O imbunatatire la top speed.
        2.In treapta a4a cu fosta galerie nu puteam depasi 6600rpm, acu ajung in limitare la 7000rpm.
        La noua galerie lungimile si diametrele sunt calculate sa lucreze la turatie mare, pe aceeasi plaja cu axa cu came.
        Totul este full inox inclusiv suportii de prindere ai traseului+un tips rotund Borla de 100mm.
        Dupa parerea mea am obtinut un sunet mai diferit fata de alte Logane si asta ma incanta cel mai mult.
        Cam asta e povestea evacuarii mele.Sper ca nu v-am plictisit dar am incercat sa fac o descriere cat mai complexa la niste tevi care mi-au mancat nervii. )

        http://www.youtube.com/watch?v=VyLogWp-U3k&feature=plcp -mers lejer cu schimbari 3200-3500rpm.
        http://www.youtube.com/watch?v=yAe9AjNP9Rc&feature=plcp -cu start de pe loc.Pacat ca eram 3insi in masina si tragea cam greu..
        http://www.youtube.com/watch?v=0qEZIwNAtIU&feature=plcp -exterior
        http://www.youtube.com/watch?v=qiHyaC853rY&feature=plcp -exterior
        http://www.youtube.com/watch?v=9ae82Hno7fY&feature=plcp -exterior
        Attached Files
        Last edited by al!n; 22 August 2012, 02:35.
        AG 16 Y M A

        Comment


        • #5
          NU votati daca nu aveti minim 150 de posturi, perioada de ban pentru un vot va fi de 1 luna.

          Justificati votul in cateva cuvinte ( am votat pentru ca ... )

          Incercati sa votati pe merit, nu pe prietenie...

          Comment


          • #6
            Nici nu puteam sa votez altceva ... mi-am votat ucenicul ..Alin

            Comment


            • #7
              Votat Dany_DNY
              sigpic

              Comment


              • #8
                Votat ALIN ... fara prea multe detalii !

                Comment


                • #9
                  Votat Al!n ca suna mai bine !
                  sigpic
                  Nu există întrebări proaste, doar oameni proşti.

                  Comment


                  • #10
                    votat al!n, imi place foarte mult sunetul!
                    MY CLA

                    Comment


                    • #11
                      Am votat pentru Al!n. Suna mai frumos. E o placere sa il asculti
                      sigpic
                      Sa inebuneasca nebunele cand vin cu DACIA

                      Comment


                      • #12
                        Votat pe asta micu cu yma o stiu cum suna e bestial....
                        sigpic!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

                        Comment


                        • #13
                          votat dny....
                          sigpic

                          Comment


                          • #14
                            Votat Alin. Sunetul inoxului de pe masina lui este ceva aparte...
                            Urcarea e grea...dar panorama e fantastica!

                            Comment


                            • #15
                              votat alin, parca suna mai bine, in realitate poate e altfel..
                              " Nevastamea conduce atat de rau, incat GPS-ul i-a spus: in 50 metri trage pe dreapta ca vreau sa cobor "

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google