Am vazut o golanca de-a ta azi dimineata pe Bd. Magheru, mai exact MCV-ul. Frumoase jantele.
Golancele Mele
Collapse
X
-
Acum mi-am dat seama ce am facut, poate omul tau avea si el o treaba si eu l-am dat de gol cu locatia si ora. Sticker-ul ala nu e numai pentru reclama, e si un gps destul de bun.
Stiu tati ca sunt Oz Hydra. E modelul meu preferat de la Oz.Last edited by vitriol; 24 July 2009, 11:46.sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.
Comment
-
In vreme de criza maxima, am reusit sa "tunez" pe casco parbrizele la 2 golance (erau crapate) si am montat parbrize cu parasolar integrat fumuriu. Arata foarte bine si mai protejeaza de soare.
Van-ul a trecut intre timp de ITP chiar daca are 50% portocaliu peste alb, dupa o gluma a celui de la ITP care a propus sa-i schimbam CI si certificatul de inmatriculare. I-am spus ca o colez cu alb peste portocaliu pana a doua zi, si a lasat-o balta contra unei atentii.
Pentru alte planuri astept vremuri mai bune.
Comment
-
Originally posted by detail View PostAm atins de vreo 3-4 ori in 500 de km, si repet, la viteza foarte mare, pe denivelari foarte pronuntate. Doar am atins, se vedea o urma pe talon langa banda de rulare, gumele le folosesc si acum dupa mai bine de un an, iar urmele nu se mai vad.
Iar ca recomandare pune gume de 205/55/16, asigura raportul optim intre performante/comfort/capacitate de incarcare.
LE: diametrul este 1,8% peste stock, adica abaterea kilometrajului este mai mica, indicatiile sunt aproape de real.
Comment
-
Originally posted by GGI78 View PostAbaterea este de -1,7... dimensiunea ideala fiind 195/55 R16 diferenta fiind de doar 0,1
Comment
-
Golanca mijlocie a schimbat saptamana trecuta prima distributie, putin dupa termen, la 64500km.
Echipata cu rotile stock de la Van, a facut in acest weekend o tura pe Transalpina, unde s-a comportat admirabil.
Comment
-
Dupa un an in care am cam neglijat golancele din lipsa de timp si existenta altor prioritati, a venit randul pickup-ului sa fie upgradat.
Dupa ce a primit acum vreo doua luni lupe cu xenon 5000K/35W, azi a venit randul mecanicii cu ocazia reviziei de 60000km.
Am schimbat discurile cu Brembo Sport perforate de 260 mm - din pacate placutele Ferodo DS2500 racing comandate impreuna cu discurile in luna iunie intarzie sa soseasca- deci am montat tot Ferodo Premier pana vin cele bune...
Am schimbat suspensia cu arcuri Eibach si amortizoare Bilstein B8.
Rezultatul total este spectaculos, cu toate ca franele inca nu au apucat sa se rodeze in cei cca. 20 de km pe care i-am facut in oras.
Impresii de drum lung o sa va spun peste doua saptamani cand ma intorc cu ea dupa un drum pana in Franta.
Comment
-
foarte frumos ca ai umblat la mecanica masinii si la stabilitate.
zi`mi te rog si mie un pret pentru discuri , trebuie sa le schimb si eu in primavara si sunt in dubii. sunt luate de la noi sau din afara ?
pe la noi cand iti mai faci aparitia ?
drum bun iti urez!
Comment
-
Drum bun, cred ca e super sa mergi la un drum asa lung, si sa pui cateva poze cu ea acum mai joasa, cred ca e primul Pick-up cu suspensie sport de la noi.
Comment
-
nu e primul, cred ca sunt cel putin doua, unul este super-coborat si pus pe roti de 17-18, si are kit spoiler fata si praguri ... etc
Dar nu e in targetul meu de tuning...
Eu vreau doar o masina puternica, stabila si functionala...
@cata discurile au fost cam piperate - 1100 lei cu noul TVA de 24%, dar deja dupa 20 de km simt ca fac toti banii... Sunt de la Racing Nick si am asteptat dupa ele din iunie pana in septembrie cand au venit broscarii din concediu.
Cu aparitia poate dupa ce ma intorc (plec cu treaba in Franta- nu la distractie), am de lucru ca la balamuc, si nu vreau inca sa angajez alti oameni, ca sa mai scot din gaura care am avut-o anul trecut...Last edited by detail; 25 November 2010, 23:52.
Comment
-
V-am promis impresii de drum din scurta deplasare pana la Paris.
In primul rand masina:
Rezultatul suspensiei si a franelor schimbate este spectaculos.
La plecare am fost cam incarcati pentru ca transportatorul clientului meu nu a reusit sa incarce toata marfa, ca atare am luat noi circa 400 de kg si sculele, per total am fost incarcati cam la limita noilor arcuri, dar nu au fost probleme.
In plus am iesit din tara pe 1 decembrie, zi in care Austria si Germania au fost "luate prin surprindere" de iarna...cica ei se asteptau sa vina ceva mai tarziu, toate posturile de radio spuneau ca nu a mai nins asa devreme de x ani.
M-am simtit exact ca la noi: In Austria autostrada A21 era blocata de un accident si de utilajele care asigurau deszapezirea, am fost inspirati si am ocolit pe A1 prin nord, dar si asa am pierdut cca. 3 ore in Viena cu ocolul si masa la un Imbiss simpatic...vezi poza 1.
Mai nasol a fost la nemti, unde am stat in "Stau" vreo 3 ore pentru nu stiu ce camion iesit de pe drum pe care au vrut musai sa il scoata. La ora aia radiourile din Bayern anuntau in zona 10 autostrazi blocate, dar culmea, nu am vazut pe 300 de km de drum decat 2 utilaje de deszapezire, si alea pe sensul celalalt.
Una peste alta: cel putin la fel de idioti ca si ai nostri (poate chiar mai mult dupa mine), rezultatul fiind ca am facut 1200 de km de la Arad la Hockenheim in 21 de ore...Am mers si cu 30 km/h in unele portiuni , deoarece nemtii erau foate prudenti si mergeau ff. incet pe banda de mijloc. Concluzia: o porcarie nemteasca... care se poate vedea si in poza 2.
Poza 3 este cu golanca in fata hotelului Motodrom de pe celebrul circuit, unde am luat micul dejun cu vedere la linia boxelor ...
In compensare intoarcerea a fost fabuloasa. Masina golala, am plecat seara din Paris la ora 20, la 23.30 eram in granita la nemti, dupa 4 ore treceam in Austria, dimineata la 7 eram la Viena, iar la ora 12 mancam pranzul la Arad...
Tinuta de drum pe Autobahn este spectaculoasa, la 160-170 km/h nu simti curentii de aer de la tiruri, iar curbele se pot negocia la orice viteza fara nici o emotie. Total: 25 de ore Paris-Bucuresti (2300 km) cu 3 pauze de cafea si alimentare si 2 ore pauza de pranz la Arad.
Comment
Comment