Golancele Mele

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Multumesc, aia "cabrio" e si preferata mea, poate va vizitez mai la vara, deocamdata mai am de lucru la ea in weekend-uri...Mai urmeaza si altele la ea..., dar timpul si resursele sunt relativ limitate.

    Comment


    • #77
      mi-a trebuit lampa. am lampa. mi s-a descarcat bateria futui ceapa mamii ei de treaba asta se intampla cand esti tampit si te mai mananca si in fund. mai urmeaza sa dau foc la masina
      Dacia Logan Abs Plus 1.4 2008 / Dacia Duster Black Touch 1.6 16v 2017 -- BV 83 RMJ / BV 84 RMJ --

      Comment


      • #78
        N-ai cum sa descarci bateria cu o lampa de 5W in cateva ore! Ce ..... masii ai facut?

        Comment


        • #79
          Originally posted by detail View Post
          Multumesc, aia "cabrio" e si preferata mea, poate va vizitez mai la vara, deocamdata mai am de lucru la ea in weekend-uri...Mai urmeaza si altele la ea..., dar timpul si resursele sunt relativ limitate.
          Pai stai asa , nu trebuie sa vi la intalniri cand ai masina gata facuta..
          sunt multi care vin stock..fara un bradut mirositor schimbat...sau cu masina in lucru , nu asta conteaza...ci prezenta.

          Comment


          • #80
            Am spus ca mai lucrez sambata la ea, nu ca nu vin ca nu-i gata. In cursul saptamanii nu prea am timp de prostioare...

            Comment


            • #81
              nu stiu ce naiba are....la pranz am luat borna si am pus-o de mai multe ori...dar dupa aia i-am dat o cheie si a luat-o
              acum la 10 am iesit sa pun lampa si la 10:30 am schimbat o siguranta ca sarise(nu stiu cum, ca nu facuse masa, nu am vazut sa faca undeva, si a scazut intensitatea luminilor. daca dau pe avarie, palpaie si plafoniera, daca dau aeroterma pe 3 se opreste cd playerul...nu stiu cum de s-a descarcat. de la 10 la 10:30 a stat cu proiectoare si pozitie aprinse si cd player
              Dacia Logan Abs Plus 1.4 2008 / Dacia Duster Black Touch 1.6 16v 2017 -- BV 83 RMJ / BV 84 RMJ --

              Comment


              • #82
                Lasa masina sa mearga turata, sa se incarce bateria, si vezi maine pe lumina care e chestia. Ai scos bornele cum se face, intai masa apoi plusul, iar la montare invers? Le-ai strans bine? Nu aveai ce sa faci gresit, daca ai respectat ce am scris eu. masina mea merge OK, si a stat parcata de sambata pana marti...

                Comment


                • #83
                  am scos doar masa de fiecare data. dar dupa aia i-am dat chieie si a luat-o. si acum la 10 cand am iesit se comporta normal ca se vede asta la cand descui masina ca palpaie avaria. nu am cum sa o las pornita turata pentru ca nu mai porneste
                  Dacia Logan Abs Plus 1.4 2008 / Dacia Duster Black Touch 1.6 16v 2017 -- BV 83 RMJ / BV 84 RMJ --

                  Comment


                  • #84
                    ``nene`` detail , vad ca ai 2golance cu jenti pe 16 si ceva mai late decat standard... cari mafa cu pickup-ul sau cu mcv-ul ? cum se comporta la greutate mare , ceva probleme? ating undeva , mie sincer imi este frica de bucsaraie sau doamne fereste punte stramba , na fiind balonu mai mic la anvelopa , articulatia masinii va prelua inca o parte din soc...
                    de ce te intreb , vreau si eu sa-mi pun jenti pe al meu MCV , si nu vreau sa pun la marimea standard , vreau si eu mai mari mai late... dar in acelasi timp masina trebuie sa ramana practica , sa-si scoata banii , si eu car greutate cu ea... adica sa zicem 300 , rar 350kg marfa doar in portbagaj fara bancheta rabatata

                    sigpic

                    Comment


                    • #85
                      MCV-ul este incaltat pe 16' de doi ani, pickup-ul de aproape un an, intr-adevar mai si car cu ele.
                      Jantele sunt pe amandoua masinile de 7J16 cu ET38, anvelope de 205/55/16.
                      O singura data am avut "probleme" la MCV, am plecat incarcati 5 oameni cu bagaje si ceva scule de la Bucuresti la Arad si am atins cu exteriorul benzii de rulare la imbinarea cu talonul, de surubul care fixeaza bara spate de aripa, dar nu in mers normal, ci la viteza foarte mare pe niste "saritori" de genul celor de pe podurile de pe A2.
                      La Pickup, cu care nu am plecat niciodata supraincarcat la drum lung, nu am avut niciodata probleme.
                      In orice caz ai grija la ET sa fie circa 38-42 pentru 205 pe janta de 7j, nu mai mic.
                      Insa diferenta la tinuta de drum merita aceasta grija in plus...

                      Comment


                      • #86
                        aham , mersi mult de sfaturi. poate te mai deranjez pe viitor cu intrebari...
                        cand zici ca ai atins cu cauciucu in surub , ai avut ceva daune? gen cauciu ros sau alte dastea?
                        eroare la kilometraj e ``minora`` cu batere spre ``zero`` nu? ptr ca ai pastrat diametru total...
                        la directia se simte ceva? cat de rau se simte? adica banuiesc ca dai mai greu de volan , pe loc..
                        Last edited by SoNyKeL; 18 July 2009, 00:51.

                        sigpic

                        Comment


                        • #87
                          Am atins de vreo 3-4 ori in 500 de km, si repet, la viteza foarte mare, pe denivelari foarte pronuntate. Doar am atins, se vedea o urma pe talon langa banda de rulare, gumele le folosesc si acum dupa mai bine de un an, iar urmele nu se mai vad.
                          Iar ca recomandare pune gume de 205/55/16, asigura raportul optim intre performante/comfort/capacitate de incarcare.
                          LE: diametrul este 1,8% peste stock, adica abaterea kilometrajului este mai mica, indicatiile sunt aproape de real.
                          Last edited by detail; 18 July 2009, 00:56.

                          Comment


                          • #88
                            aham mersi mult de info , oricum la dimensiunea asta ma gandeam si eu... acum trebuie sa ma decid ce aleg asa ca si criterii as prefera ceva cu buza , cu gaurile la prezoane acoperite(acel capacel) sau gaurile sa fie simetrice in raport cu spitele ,adica nu o gaura pe spita si una intre spite...

                            cu directia nu ai zis , cum e? pe loc se misca muult mai greu volanu?
                            Last edited by SoNyKeL; 18 July 2009, 12:20.

                            sigpic

                            Comment


                            • #89
                              Directia nu se modifica, dar oricum sper ca nu tragi de volan pe loc! Incearca sa pui un pic in miscare masina cand tragi de volan, servodirectia o sa-ti fie recunoscatoare pana la adanci batraneti...

                              Comment


                              • #90
                                mai ca tot sunt offtopic pe topicul tau , in general nu trag de directie pe loc , dar sunt manevre in locuri de parcare fff inghesuite cand faci si rotatii complete pe loc fara sa misti masina 1cm... cel putin la mine se intampla

                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google