Check This Out: Partener 1.6 16v (~110 Cp)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Sa ai noroc de ia si drumuri bune.
    sigpic #

    Comment


    • #32
      Ca o recomandare,poti incerca sa montezi filtru vertical(ca in poza de mai jos) si s-a faci o priza pe capota(nu stiu daca e loc)...si atunci e ok...Acel filtru este o copie a unui filtru Simota,care este din fibra de carbon la exterior,eu nu cred ca sunt mai proaste ce se vinde la noi fata de 2fast ,app de cand 2fast a ajuns termen de comparatie??app apare 2fast4 (sry SeRGIu08 de off topic).Dece vreu sa schimbi jantele???dau ff bine si astea,vezi sa nu fie mai proaste alea,vezi ce greutate au etc.,daca e treci la ceva serios gen OZ,ATS DTC(fff usoare)etc.
      Attached Files
      sigpic

      Comment


      • #33
        Eu cred ca si daca modifici grila, tot asa o sa fie cu puterea!!!!!!
        Ori trage aer rece direct, ori daca nu.....n-o sa aiba randament!!!
        Parerea mea...si nu numai!
        Bafta in proiectul tau!
        aham......Restul e LOGAN


        http://www.youtube.com/watch?v=LFMrhczwez8

        Comment


        • #34
          golan91 are dreptate aceea este pozitia ideala pentru un filtru pe logan, pentru ca oricum la logan admisia se face destul de prost prin coturile ale. pe dinamometru cu filtru stock un logan de 1,4 are de fapt 69cp, cu un filtru simota montat exact asa cum a aratat golan91 se ajunge undeva la 76cp, fara filtru ar fi undeva la 78, dar nu se poate fara.
          ONLY GOD CAN JUDGE ME
          http://www.loganclub.ro/forum/my_car...ic-t11272.html

          Comment


          • #35
            De Nadejde pare Partenerul tau Cool stuff
            1.6 MPi Icy White

            Comment


            • #36
              Originally posted by GOLAN91 View Post
              Ca o recomandare,poti incerca sa montezi filtru vertical(ca in poza de mai jos) si s-a faci o priza pe capota(nu stiu daca e loc)...si atunci e ok...Acel filtru este o copie a unui filtru Simota,care este din fibra de carbon la exterior,eu nu cred ca sunt mai proaste ce se vinde la noi fata de 2fast ,app de cand 2fast a ajuns termen de comparatie??app apare 2fast4 (sry SeRGIu08 de off topic).Dece vreu sa schimbi jantele???dau ff bine si astea,vezi sa nu fie mai proaste alea,vezi ce greutate au etc.,daca e treci la ceva serios gen OZ,ATS DTC(fff usoare)etc.
              si asta din poza asta tu zici ca ia aer rece? hai sa fim seriosi. filtru' ala de il are sergiu chiar nu se putea monta mai in fata, nu exista loc, ca sa existe loc trebuie mutat vasul de la lichidul pentru servo(dar nu prea vad unde poate fi mutat si asta). dar cum a spus si propietarul dupa ce va fi modificata grila fata eu cred ca va intra destul aer rece, daca nu se va intampla ii vom monta o teava in fata direct din grila si asa vor fi multumiti toti, oricum am condus masina si va spun ca modificarile aduse fac diferenta intre aceasta masina si una stock.
              Last edited by florentin84; 4 April 2009, 02:04.
              sigpic

              Comment


              • #37
                numa sa nu traga aer direct din radiator...ca atunci tot degeaba ,si vezi cu cat e mai lung traseul cu atat e mai rau .
                Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                Comment


                • #38
                  nu tre sa te superi pe cei care incearca sa-ti dea un sfat.si sun cativa baieti care se pricep,crede-ma.ex:dsign ,golan,cristi_xp... am avut si eu un filtru pus asa.cand se incalzea motoru scotea un sunet frumos...da si pierdeam putere.e buna ideea cu o teava trasa pana in el.si cred ca filtru nu-ti da mai mult de 2-3cai max.parerea mea.sa ai spor la tunarit
                  [img]http://www.loganclub.ro/forum/attachment.php?attachmentid=417003&d=1355899108[img]

                  Comment


                  • #39
                    Originally posted by florentin84 View Post
                    si asta din poza asta tu zici ca ia aer rece? hai sa fim seriosi. filtru' ala de il are sergiu chiar nu se putea monta mai in fata, nu exista loc, ca sa existe loc trebuie mutat vasul de la lichidul pentru servo(dar nu prea vad unde poate fi mutat si asta). dar cum a spus si propietarul dupa ce va fi modificata grila fata eu cred ca va intra destul aer rece, daca nu se va intampla ii vom monta o teava in fata direct din grila si asa vor fi multumiti toti, oricum am condus masina si va spun ca modificarile aduse fac diferenta intre aceasta masina si una stock.
                    Poate nu am fost destul de explicit,cu o priza pe capota....intradevar fara priza cand se incalzeste trage aer cald....Eu las pune asa ,decat cum e acuma....
                    sigpic

                    Comment


                    • #40
                      Plafonul colant negru lucios si parasolar asemenea
                      Attached Files

                      Comment


                      • #41
                        frumoasa masina sergiule...imi place foate mult motorizarea...daca vrei tata sa se cunoasca da o fuga pana la pitesti si facem o resoftare si pui cp mai multi...la unul la dacia si costa numai 1,5 mil.ca degeaba ai traseu si filtru daca nu ai si ceva la motor..si filtrul ala au dreptate baietii e pus aiurea .bafta.
                        sigpic!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

                        Comment


                        • #42
                          Ai ghicit, resoftarea urmeaza, insa deja m am hotarat unde o sa aiba loc.

                          Priza de aer pe capota nu o sa pun niciodata, iar 2-3 cp din filtru am apreciat si eu , mi se pare rezonabil , asta si vroiam , nimic mai mult sau exagerat!
                          Last edited by SeRGiu08; 4 April 2009, 23:54. Reason: Automerged Doublepost

                          Comment


                          • #43
                            si tu crezi ca ai castigat 2-3 cai din filtrul ala?

                            Comment


                            • #44
                              Nu mi plac jantele astea , poate doar asa fata de celelalte din gama care imi par mai nereusite ca design,insa clar ca sunt mai performante decat unele Art, Kormetal ,Monte Fiore etc. Ce vreau eu nu pot fi mai slab calitative decat astea stock, le am studiat, nu va faceti griji! Pe astea le pastrez , sa le pun pe colectia de iarna .

                              Sunt sigur ca am castigat 2-3 cai si nu e numai parerea mea!
                              Last edited by SeRGiu08; 5 April 2009, 00:02. Reason: Automerged Doublepost

                              Comment


                              • #45
                                sergiu ... numai fi asa intepat ... aici totul e constructiv ... nu iti zicem de tampiti ... deja suntem multi ... iti zic io ca la un 16v cu filtru k&n si traseu de inox pro typhoon a luat 1 cal mare si lat (pe dinozaur .. nu la talpa) ... acum tu sti mai bine daca se compara treburile

                                2-3 cai si putin lut in motor; si nu e numai parerea mea!
                                Last edited by DeLuXe; 5 April 2009, 00:15.
                                sigpicMy ride

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google