Check This Out: Partener 1.6 16v (~110 Cp)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    De pro typhoon sincer nu am auzit ca brand pana acum insa avand in vedere ca traseul e din inox pare ok, K&N ul ma lasa rece( o sa il egalez cu jom ul meu) . Totusi mi se pare putin castigul de doar un armasar, m ar interesa daca la comportament se simt schimbari : gen urca in ture mai repede? Eu de exemplu am facut evacuarea si deabia dupa o luna filtru , pot remarca sunetul un pic mai agresiv la evacuare dupa montarea filtrului (asta dupa 3000 ture) si un sunet nou destul de sters dar placut dupa 100 km/h doar de la filtru !

    Comment


    • #47
      de cand JOMul e o firma dedicata de filtre sport?
      Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

      Comment


      • #48
        Nu mi se pare ca as fi intepat, comentariile unora sunt cam acide , atata tot . Am pus aproximativ (~) 110 cp pentru ca o sa aflu exact dupa resoftare (care din ce spun ei trebuie sa aduca 14 cp) , iar unii doar incearca sa mi fure din ei virtual vorbind!
        Aveti putina rabdare, acum nu stiu nici cat de reali sunt si caii astia din resoftari (parerea mea e ca fara turbo se castiga greu putere) !

        Comment


        • #49
          RBN cam fabuleaza cand declara caii,la 1.6 8v declara 102 cp ...
          Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

          Comment


          • #50
            Nici Dacia nu e un brand dedicat sport de fel,faptul ca noi incercam sa ducem loganu' spre limita e un lucru extraordinar .
            Nu trebuie insa sa exageram , sa devenim excentrici: Borla e brand din state parca,insa e fabricat la noi precum si uleiul stock pe care inca il am ,deci Jom ul pe mine ma multumeste (nu e din alt film).
            Ansamblul de componente stock sunt mioritice, france, turchi , maghiarishi ,etc .
            Apropo Cristi, vroiam sa te rog poate poti sa mi modifici si mie la descriere : *jom * triple negre mate *folie llumar neagra:maxim legal fata, spate si luneta! merci.

            Comment


            • #51
              Da bine cu plafonu negru ,dar la vara.....Daca vrei sa vezi diferenta uitate dupa 10.000km facuti in bucuresti cum arata tubulatura de inox in interior(mai ales la coturi unde e sudat,acolo o sa gasesti praf) prin asta se face diferenta intr-e JOM si K&m poate sa traga mai bine cu JOM decat K&m dar....Si eu zic sa lasam aproximarile de cp...in general hartia vorbeste...(nici de asta nu poti fi sigur)...De curiozitate ce tea determinat sa faci remapare la RBM???
              sigpic

              Comment


              • #52
                N am facut remapare inca...urmeaza ! Pana o s o fac sunt atent si la alte variante de firma ...nu e nimic batut in cuie!

                Comment


                • #53
                  Nice, spor la tunarit

                  Comment


                  • #54
                    sergiu, ai grija cu remaparea aia de 14 cai la un benzinar aspirat de 105 din start. e cam prea mult nu stiu la ce bani iti faci, dar vezi ca sunt firma consacrate de tuning care au spus ca la benzinar aspirat se scoate in conditii de siguranta pt motor, 8-10%. ori 14 e cam optimist. filtrul si evacuarea iti dau ceva cai, nu mult, dar dau ceva acolo. cu soft cu tot, ai sanse sa ajungi la un 115-120, ultima valoare fiind foarte optimista
                    spor la tuning si tine-ne la curent. eventual fa inainte si dupa resoftare un test 0-100 si cateva reprize 40-100 si/sau 80-120, sa vezi comparativ cam cu ce te alegi din noul soft.
                    si poateaza rezultatele, ca pun pariu ca sunt multi curiosi
                    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                    Comment


                    • #55
                      printre care ma aflu si eu ...
                      masinuta arata bine , e frumoasa , cred ca ai ceva planuri pt ea
                      Its just a car ...

                      Comment


                      • #56
                        Intre timp am facut si chiptuningul la RBN : la masurarea puterii de dinainte au iesit 93 cp la roata , la cea de dupa au iesit 104 cp la roata (din cate am inteles 8 cp la roata sunt vreo 10 cp normali).
                        Rabanne a spus ca filtrul meu cu tot cu traseu e destul de comercial(vara pot pierde putere ,la racoare pot castiga) , ca mult mai bun e pentru 16 valve cel de fabrica cu un k&n in carcasa!
                        Asadar vand filtrul vechi cu tot cu traseu cu 350 lei !

                        Comment


                        • #57
                          Originally posted by SeRGiu08 View Post
                          ... ca mult mai bun e pentru 16 valve cel de fabrica cu un k&n in carcasa!
                          Asadar vand filtrul vechi cu tot cu traseu cu 350 lei !
                          Sa-nteleg ca pot pune filtru K&N in caracasa de fabrica?
                          Forum neinteresant. Delogat definitiv.

                          Comment


                          • #58
                            Da poti pune era undeva la 70 euro parca

                            Comment


                            • #59
                              exact ...numai filtru K&n in carcasa de fabirica ...cu filtrul de acum , ar trebui sa izolez tubulatura f bine pt ca e f aproape de motor la 16 v , sa regandesc f bine un nou traseu ... totul pentru o schimbare destul de mica .
                              corect , filtru in carcasa e vreo 70 e !

                              Comment


                              • #60
                                masina foarte frumoasa sergiu !! si treaba cu filtru de aer da cel de JOM e ceva mai slab dar e bun si acela !! si spune si tu impresiile dupa chiptuning!! ca sunt curios!!!bafta si sa ai grija de masina!!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google