Check This Out: Partener 1.6 16v (~110 Cp)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Frumusica!
    Parerea mea ca filtrul nu e in pozitie optima acolo unde este!Cred ca ar fi trebuit tras mult mai spre fata masinii1
    Numa' bine!
    aham......Restul e LOGAN


    http://www.youtube.com/watch?v=LFMrhczwez8

    Comment


    • #17
      Originally posted by raduprov View Post
      parerea mea spatele arata bine si nu ar merita sa il faci clean , doar ai un motor destul de tare si nu cred ca ti rusine cu el
      masina arata bine , foarte frumoasa , cati mai multi kilometrii si bun venit pe forum
      Nu stiu daca e cineva care si`a facut portbagaju clean pt ca ia fost rusine cu capacitatea mototului. Parerea mea e ca majoritatea isi fac asa pt ca arata mai bine, nu?

      Frumoasa masina sergiu. S`o stapanesti sanatos si drive safe

      Comment


      • #18
        Xenonul este belea, cum zici ca se vede noaptea?
        http://img229.imageshack.us/img229/8592/sigpic3405.png

        Comment


        • #19
          frumusica dar cum au mai spus si altii nu prea da randament filtru acolo.cand se incalzeste motorul poti sa pierzi putere.bafta.
          [img]http://www.loganclub.ro/forum/attachment.php?attachmentid=417003&d=1355899108[img]

          Comment


          • #20
            Masina arata foarte bine,doar 110 cp din cip si traseu evacuare+filtru?Xenonul pe proiectoare imi place si mie,mi-as pune asa ceva.E greu?Costuri,manopera?
            Forum neinteresant. Delogat definitiv.

            Comment


            • #21
              D-FENS stai ca cipu inca nu il are doar filtru , care nu-i da putere si toba .. defapt traseul schimbat
              deci are 106,5 cai frumoshi eventual sau chiar mai putin din cauza ca filtrul nu e pus bine ..
              Its just a car ...

              Comment


              • #22
                OK,scuze.
                Acum am vazut greseala...
                ...e tarziu bre...
                Last edited by D-FENS; 2 April 2009, 23:52.
                Forum neinteresant. Delogat definitiv.

                Comment


                • #23
                  Modificari ok chiar imi plac ceva preturi pentru arcurile Elia si pentru cat a costat filtrul cu traseu cu tot. Cred ca trebuie repozitionat filtrul de aer nu e locul lui acolo.

                  Comment


                  • #24
                    pentru mai mult .. catcams volanta usurata si alte interne

                    a ... uitasem ... nota 9 sergiu ... 10 nu e ca ai ,,mintit" cu filtru k&n ... pare mai mult dectane sau YED
                    sigpicMy ride

                    Comment


                    • #25
                      Parerea mea de ,,cunoscator'' in 16v:Filtru nu are o pozitie buna(trage aer cald si masina trage mai prost chiar daca iti da impresia ca trage mai bine,e de la sunet),merge coborata,daca te tenteaza am pe cineva care ar incerca sa faca serpisori pe masina ta.In rest masina arata superb,da foarte bine cu jantele astea!!!!FELICITARI!!!
                      Frana de mana trasa pana in tavan,treapta a-II-a cu pedala in fund.....peste 5000 rpm=DRIFT nu altceva!

                      Comment


                      • #26
                        Arcurile au fost 600 + 150 montaj parca,poze se gasesc pe site la aia care mi le au pus.
                        De unde 110 cai? Pai 105 are stock , am pus aproximativ 5 cai din evacuare 800 si filtru 500.
                        Xenon proiectoare a fost vreo 400, mie imi place cum se vede din moment ce merg mereu cu proiectoarele noaptea , nu prea am mers mult cu lumina stock sa mi dau seama de schimbare,insa din ce am auzit de la altii e bine,stiu ca macar nu deranjeaza pe ceilalti participanti.
                        Greseala mea intr adevar, filtrul e marca JOM, nu s a putut pune mai in fatza pentru ca nu a fost loc , cine are 16v stie despre ce vorbesc mult mai bine( e un motor relativ inghesuit , insa cu mare potential de tuning) .
                        Avand in vedere ca filtrul a fost ultimu venit, eu simt ca trage mult mai bine , se aude mult mai grav, treaba cu pierdutul la putere din pozitionare e cam poveste , mai mult cred ca se poate pierde din excesul de coturi din traseu.In fine , dupa ce fac noua grila , o sa intre mai mult aer, mai mult de atat nu cred ca mai pot face.
                        N am zis nimic de nici un cip , insa dupa chiptuning mashina o sa aiba 125 cp (sper sa ofere si o diagrama ca sa pot sa o postez aici), cai care trebuie sa fie mai de rasa decat un 125cp stock, din ce am auzit! Va salut, sper k v am lamurit un pic, spor la tuning!

                        Am uitat denumirea, n am mintzit , la ce fel de calitate au lucrurile care patrund in tara asta, iti pot spune ca nu e nici o diferenta intre ele , doar nu crezi ca un k&n de la noi e acelasi cu ala de sub capotele alora din fast and furios . Sa fim seriosi !

                        Spatele clean e pentru look , nu e vorba de rusine , intre un ferrari stock si un logan preparat cu gust ,intr o parcare , cred ca v ati dat singuri seama unde ma gasiti holbandu ma!
                        Last edited by SeRGiu08; 3 April 2009, 20:20. Reason: Automerged Doublepost

                        Comment


                        • #27
                          Sa o stapanesti sanatos!
                          In primul rand nu ai cum sa castigi 5 CP din schimbarea traseului evacuarii si a filtrului de aer, se poate testa pe un dinamometru.
                          Triplele alea care zici ca sunt clare sunt... chiar mate.
                          Xenonul in proiectoare nu are rost, nu mai au nici o folosinta pe ceata si poate deranjeaza si pe ceilalti participanti la trafic daca nu au fost reglate.
                          Cel mai nou proiect auto din România!
                          Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                          Comment


                          • #28
                            mai stiu pe unu care avea asa filtru si mergea tare rau masina
                            Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                            Comment


                            • #29
                              Repet , filtrul de aer e pus bine in proportie de 80% , pentru un surplus de aerisire modific grila , nu ma luati cu 106,5 cai si mistouri , ca va zic si eu ca bunicu la tara are doi cai si juma( adica si un manz) , plus ca maine trebuie sa postez poze cu plafonu si parasolaru, deci trebuie sa dorm foarte linistit diseara !

                              Comment


                              • #30
                                eu ti-am zis caz concret...
                                Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google