Ms 41 nzn Logan 2000 16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ma intreb daca s o putea converti in F4R

    daca evacuarea merge bolt on...de ce nu ar merge si admisia ? injectoare in manifold si aia e

    Comment


    • Originally posted by alessandro View Post
      bingo. toata lumea spune ca de la caldura nu merge. cand e iarna si frig afara e bine. cum da caldura si incep motoarele sa fiarba ii bai.
      gandeste o racire ceva pentru el, desi la ce jar e in chiuloasa acolo....
      Originally posted by alessandro View Post
      mai exista solutia sa iei unul nou si ii adaptezi un cooler puternic sa bata pe el.
      Originally posted by alessandro View Post
      ma intreb daca s o putea converti in F4R
      daca evacuarea merge bolt on...de ce nu ar merge si admisia ? injectoare in manifold si aia e
      m-am gandit si eu la cooler, dar ce cooler gasesc eu sa incapa acolo,oricum iti dai seama ca ii tre racire de racire , nu vrajeala...pana la urma cred ca o sa comand unul nou, nu am ce sa fac:| si cand revine problema, desi sper sa nu revina...o sa incerc sa-l fac f4r cum zici uh...oricum, ma ia nebuneala rau:|
      Originally posted by Cristi_Xp View Post
      te cari iarna cu el...
      Originally posted by Cristi_Xp View Post
      asta e un FSI nereusit scos de renault
      )nu vezi ce schimbari de clima avem? e posibil sa sarim de iarna, o sa avem vara, vara, vara si vara)
      http://www.loganclub.ro/forum/ms_41_nzn-t12171.html? Logan 2000 16v

      Comment


      • Lasa Flo nu te descuraja. Satisfactia va fi mare dupa ce vei reusi. Acu' ca o sa vezi 16V-ul rosu numa' in fata ta e alta problema da' asta'i viata!

        Te-ai gandit sa-l "imbraci" in textil din ala de se inveleste evacuarea?
        :P::U::S::H: :T::H::E: :L::I::M::I::T::S: :excl:

        Comment


        • F4R are bujiile in capul pistonului. F5R are injectoare in capul pistonului

          bujia ma gandesc ca este intr o parte.

          este foarte posibil ca cele 2 piese ale admisiei de F4R sa intre bolt on. si bujia cred ca undeva intre supapele de admisie ca acolo am vazut ca intre fisele

          @ cobra ca sa vada V ul rosu in fata lui ai multe de munca si mai multi bani de bagat. o caruta de bani

          Comment


          • Alessandro tu tii cu ursu'?
            :P::U::S::H: :T::H::E: :L::I::M::I::T::S: :excl:

            Comment


            • nu tin cu ursu...da F5R te bate de te lesina.
              pe a 3 a o sa vezi camioane ce ii da la 16v. camioane cu dalea cu remorca

              Comment


              • Eeh uiti un mic amanunt... Jucam in ligi diferite.
                Eu folosesc masina mai mult pentru indemanare nu pentru liniute, pentru ca in tara asta nu sunt numai drumuri drepte.
                Eu incercam doar sa-l impulsionez sa nu se dea batut acum dupa ce a depus atata efort.
                :P::U::S::H: :T::H::E: :L::I::M::I::T::S: :excl:

                Comment


                • Originally posted by Cobra7 View Post
                  Lasa Flo nu te descuraja. Satisfactia va fi mare dupa ce vei reusi. Acu' ca o sa vezi 16V-ul rosu numa' in fata ta e alta problema da' asta'i viata!

                  Te-ai gandit sa-l "imbraci" in textil din ala de se inveleste evacuarea?
                  nu are rost sa-l imbrac in nimic, am comandat deja altul nou si asta e...cand se va strica si ala...vom vedea ce e de facut

                  Originally posted by alessandro View Post
                  F4R are bujiile in capul pistonului. F5R are injectoare in capul pistonului

                  bujia ma gandesc ca este intr o parte.

                  este foarte posibil ca cele 2 piese ale admisiei de F4R sa intre bolt on. si bujia cred ca undeva intre supapele de admisie ca acolo am vazut ca intre fisele

                  @ cobra ca sa vada V ul rosu in fata lui ai multe de munca si mai multi bani de bagat. o caruta de bani
                  Originally posted by Cobra7 View Post
                  Alessandro tu tii cu ursu'?
                  Originally posted by alessandro View Post
                  nu tin cu ursu...da F5R te bate de te lesina.
                  pe a 3 a o sa vezi camioane ce ii da la 16v. camioane cu dalea cu remorca
                  numai pe a3a?
                  Originally posted by Cobra7 View Post
                  Eeh uiti un mic amanunt... Jucam in ligi diferite.
                  Eu folosesc masina mai mult pentru indemanare nu pentru liniute, pentru ca in tara asta nu sunt numai drumuri drepte.
                  Eu incercam doar sa-l impulsionez sa nu se dea batut acum dupa ce a depus atata efort.
                  cum sa ma dau bre batut? dupa atatea bube si ghinioane sa ma dau batut? as fi nebun)

                  Pana una alta, regulatorul e comandat, costa 2230 lei si ajunge la mine pe sfarsitul saptamanei urmatoare...Asta e, merg pana la capat daca tot am inceput...
                  http://www.loganclub.ro/forum/ms_41_nzn-t12171.html? Logan 2000 16v

                  Comment


                  • bani de motor de rs )
                    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                    Comment


                    • Flo daca tot dai atatia bani pe el ar fi pacat sa astepti pana se strica ca sa-i pui o protectie termica. Parerea mea.
                      :P::U::S::H: :T::H::E: :L::I::M::I::T::S: :excl:

                      Comment


                      • Oke, o sa ii pun, dar ce priotectie as putea sa-i pun din moment ce regulatoru asta p&^%ii e pe motor si se incalzeste de il ia dracii)
                        XP....de banii cheltuiti pana acum, luam 3 motoare, dar asta e...
                        http://www.loganclub.ro/forum/ms_41_nzn-t12171.html? Logan 2000 16v

                        Comment


                        • regulatorul ala nu isi ia caldura de la mediul ambient din motor...se incinge ca sta lipit de rampa

                          are o garnitura ceva ? trebuie sa eibe sigur. incearca sa ii pui o garnitura care izoleaza si un cooler pe el.
                          nu stiu cum ar functiona acolo un element peltier. le folosesc astia la acvarii cand e foarte cald afara sa nu moara pestii ( nu rade )

                          elementul peltier este sistemul folosit la lazile frigorifice auto

                          la cat costa nenorocirea aia eu zic ca merita sa te documentezi

                          Comment


                          • o sa ma documentez in ultimul hal, fi sigur de asta, nu as mai da suma aia neveeeeer + ca tre sa astept inca o sapamana dupa ea:| oricum, ceva tiganie tot tre sa fac...
                            http://www.loganclub.ro/forum/ms_41_nzn-t12171.html? Logan 2000 16v

                            Comment


                            • vezi ca dupa ce termini va trebui sa schimbi rotile , minim 16 ... tot 1 vei sta pe loc ...

                              imi pare rau ca nu a fost totul asa cum trebuie si a trebui sa bagi atatia bani suplimentari

                              Comment


                              • pai chiar are 16 ,ce crezi ! dar totul tine de anvelope .........totusi nu are 300 cp ca sa nu poate sa plece dupa loc .
                                sigpic
                                Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
                                http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google