cu golfu probabil cutia te-a tras in jos...ce modificari zici ?
Ms 41 nzn Logan 2000 16v
Collapse
X
-
Originally posted by nairod View Postai batut passat de 130 de cai 2-0..??..poate pe 200 de metri dar si asa mi-e greu sa cred ,soferul stia ce face?..scuza-ma ca te intreb dar sincer mi-e greu sa cred deoarece am condus si passat si mondeo si nu stiu cum l-ar face un logan oricat de bine pus la punct ar fii
salutare..numa bine
Comment
-
Originally posted by FloNZN View PostDupa multe multe ture si teste, am decis sa schimb filtrul de aer din nou... Cel vechi,dupa ce ca baga praf in motor (era praf pe tubulatura in interior, noroc ca am vazut) , punea masina in bot la plecari de pe loc, iar cu AC pornit, abia pleca masina...Mi-am luat inima in dinti si am luat un filtru de aer BMC! Sunt foarte, foarte multumit de filtru, mai multumit decat de green...Masina se comporta super bine,atat la plecari de pe loc cat si cu AC pornit, la semafor nu mai trebuie sa o turez ca bouu si sa las din ambreaj foaarte lejer, merge mai binisor si la ture mici, acum vedem ce ne rezerva urmatoarele zile...
Vineri si sambata m-am dat putin...
NZN vs Passat 131cp 2-0
NZN vs Polo 104cp 5-0
NZN vs Golf 3 1,6 EGAL
NZN vs Golf 3 1,8 0-2 ma lua la sfarsit de 400, el mai avea din a3a...
Verdictul...daca dupa urmatoarele 2 modificari nu va fi mai bine cu cele 2 Golf-uri, masina se va vinde garantat, sunt cam suparat si asta e, nu ma asteptam!
PS:Cam asa se fac discurile dupa testele de la filtru))
P.S Cum domne sa faci pasatu'? Aia e bijuterie de masina nu gluma
P.S2 Sustinatorii de masini straineze mai luati in calcul si faptul ca prestigiosul passat are 1200+ kg iar raportul kg/cp e apropiat de cel al loganului in cauza daca nu chiar mai mic.
Comment
-
nu vorbiti prostii.daca avea pasatu paravanturile la el...ce viteza avea.si scuze ca iti raspund la intrebarea cum l-a facut?raspuns:la liniuta!conteaza mult greutatea masinii ,majoritatea nu iau in calcul asta.de ce masinile de raliu nu au nici macar bancheta spate sau orice care ar atarna mai greu?si ca sa vezi diferente urmareste campionatul nostru de raliu sa vezi timp la logan mult ma bun ca la mitzuba sau subaru.
FloNZN scuze daca am fost putin off .si inca ceva nu il mai lasati pe fofu sa posteze ca numa minciuni spune mai ales cand e vb de cataracta aia a lui )[img]http://www.loganclub.ro/forum/attachment.php?attachmentid=417003&d=1355899108[img]
Comment
-
scuze de off Florine...
da..multumesc lui Alin pentru lamurirea clara si la obiect ...din pacate nu sunt fan liniute...sunt fan calareala pe un drum virajat..acolo unde se vede soferu si masina..ce sa fac!!?? nu imi plac liniutele...nu mi se par relevante
multa bafta florin..abia astept sa ne vedem pe la mures..
"place" deosebit ironia fina cu ..paravanturi si bijuterie de masina..
sunt prezent la toot ce inseaman competitie auto(iar in brasov sunt multe)..si am vazut acele timpuri facute de logan fata evo si subaru
nu se face comparatie intre un timp de logan (pilot cu experienta si competitii la activ) si un evo sau subaru (cu un pilot lipsit de experienta si debutant)..
scuze de off inca odata..Last edited by nairod; 7 May 2012, 09:29.sigpiccu cat cunosc mai multi oameni... cu atat iubesc mai mult cainii
Comment
-
Flo felicitari in primul rand pentru scorurile de mai sus. Nu mi se pare nimic anormal sa bati 131CP cu Loganul. Asta ar trebui sa fie un motiv foarte bun sa tii Loganul si sa nu-ti iei vreodata Passat pentru liniute!
In privinta Golfurilor, asa cum ti-a zis si Tudor, cutia te trage foarte mult inapoi. E mai bine etajata pe Golf decat pe Logan. Aia de Logan trage bine 2 si 3 dar la a 4-a deja se "lasa".
PS: Si inca nu te-ai dat cu 16v-ul meu sa-ti vinzi si 407-le!:P::U::S::H: :T::H::E: :L::I::M::I::T::S: :excl:
Comment
-
Originally posted by cos_min_i View Postsaptamana urmatoare incepe ... va iesi ceva profi
Originally posted by FANE_CLK View Postcand io zic ca pune serpi... nu ma credeti
Originally posted by nairod View Postai batut passat de 130 de cai 2-0..??..poate pe 200 de metri dar si asa mi-e greu sa cred ,soferul stia ce face?..scuza-ma ca te intreb dar sincer mi-e greu sa cred deoarece am condus si passat si mondeo si nu stiu cum l-ar face un logan oricat de bine pus la punct ar fii
salutare..numa bine
Originally posted by Tudor View Postcu golfu probabil cutia te-a tras in jos...ce modificari zici ?
Modificari...mai un bradulet, un stiker ceva...vad eu
Originally posted by al!n View PostProbabil ca te-a dat pe spate cuplu, pe 400m cu un logan 1.6 cu modificarile lui nzn nu se apropie de tine, treaba se schimba pe tr a4a cand se vede dif de cp si passatu se duce....
Originally posted by Alex_MIU View PostFoarte buna alegerea filtrului altceva mai bun nici ca se putea.Nu mai fi suparat lasa masina in pace dupa 20 de linii trase inainte obosise si ea daia nu mai tragea bine cand te-ai dat cu golful.
P.S Cum domne sa faci pasatu'? Aia e bijuterie de masina nu gluma
P.S2 Sustinatorii de masini straineze mai luati in calcul si faptul ca prestigiosul passat are 1200+ kg iar raportul kg/cp e apropiat de cel al loganului in cauza daca nu chiar mai mic.
Originally posted by CataFOF View Posts`a batut si passat 2.0 de 140 cp , deci asta e pistol cu apa.
Originally posted by bitza_bik View Postnu vorbiti prostii.daca avea pasatu paravanturile la el...ce viteza avea.si scuze ca iti raspund la intrebarea cum l-a facut?raspuns:la liniuta!conteaza mult greutatea masinii ,majoritatea nu iau in calcul asta.de ce masinile de raliu nu au nici macar bancheta spate sau orice care ar atarna mai greu?si ca sa vezi diferente urmareste campionatul nostru de raliu sa vezi timp la logan mult ma bun ca la mitzuba sau subaru.
FloNZN scuze daca am fost putin off .si inca ceva nu il mai lasati pe fofu sa posteze ca numa minciuni spune mai ales cand e vb de cataracta aia a lui )
Originally posted by nairod View Postscuze de off Florine...
da..multumesc lui Alin pentru lamurirea clara si la obiect ...din pacate nu sunt fan liniute...sunt fan calareala pe un drum virajat..acolo unde se vede soferu si masina..ce sa fac!!?? nu imi plac liniutele...nu mi se par relevante
multa bafta florin..abia astept sa ne vedem pe la mures..
"place" deosebit ironia fina cu ..paravanturi si bijuterie de masina..
sunt prezent la toot ce inseaman competitie auto(iar in brasov sunt multe)..si am vazut acele timpuri facute de logan fata evo si subaru
nu se face comparatie intre un timp de logan (pilot cu experienta si competitii la activ) si un evo sau subaru (cu un pilot lipsit de experienta si debutant)..
scuze de off inca odata..
Originally posted by Cobra7 View PostFlo felicitari in primul rand pentru scorurile de mai sus. Nu mi se pare nimic anormal sa bati 131CP cu Loganul. Asta ar trebui sa fie un motiv foarte bun sa tii Loganul si sa nu-ti iei vreodata Passat pentru liniute!
In privinta Golfurilor, asa cum ti-a zis si Tudor, cutia te trage foarte mult inapoi. E mai bine etajata pe Golf decat pe Logan. Aia de Logan trage bine 2 si 3 dar la a 4-a deja se "lasa".
PS: Si inca nu te-ai dat cu 16v-ul meu sa-ti vinzi si 407-le!http://www.loganclub.ro/forum/ms_41_nzn-t12171.html? Logan 2000 16v
Comment
-
Pam Pam Pam astazi am schimbat corpul clapeta cu unul marit, masina se comporta extra-super bine,imi place ca se simte bine jos, dar mi s-a parut ca si sus se simte putin...oricum, mult nu am putut testa pentru ca e ud pe jos Ma enerveaza ca acum raspunde mult mai rpd la acceleratie, adica apas doar putin acc si ea pleaca) tre sa ma obisnuiesc putin...
Merci Fof!
PS:sapt viitoare vine urmatorul si ultimul upgrade la motor, iar dupaia decizia finala...http://www.loganclub.ro/forum/ms_41_nzn-t12171.html? Logan 2000 16v
Comment
-
sincer daca nu o aveam pusa pe masina poate ma imbunai sa facem schimb insa acum ...never.o bag in pat cu mine )).mai ai o sansa la axa)masina ..trage si ea sa moara.nu vorbi de tras ca stii ce ai acasa.si mai imi permit un off si sper sa nu te superi:nairod esti sigur ca acei piloti sunt neica nimeni ?ma refer la cei de pe masinile care au timp mai slab ca cel al unui logan.sunt sigur ca esti un impatimit al masinilor,ca majoritatea de pe forum,insa iti spun ca nu sunt chiar atat de slabuti cum zici tu.si nu a fost o ironie a fost mai mult o gluma.scuze daac asa a fost perceputa.nu te cunosc si nu imi permit sa fac astfel de ironii.poate ne vom cunoaste la o regionala si sunt sigur ca v-om ajunge si la discutii legate de bere si vin si...
FloNZN nu te speria de corpu clapeta .eu am facut o proba cu unul de la alin si mi-a placut cum mergea .singura probl o aveam cu turometru.avea momente cand statea la relantiu la 1300rpm.sunt sigur ca s-a gasit rezolvare si pt asta.multa bafta[img]http://www.loganclub.ro/forum/attachment.php?attachmentid=417003&d=1355899108[img]
Comment
-
bravoo maestre, numa bunatati..!!..acuma un plus de cuplu nu ti-ar strica..o galerie ceva??..sau tot sistemul de evacuare
spor!!!
bitza_bik..ne vedem la amara!!..ne destrabalam un pic creieri!!..respect!Last edited by nairod; 9 May 2012, 09:23.sigpiccu cat cunosc mai multi oameni... cu atat iubesc mai mult cainii
Comment
-
Originally posted by CataFOF View Postma bucur ca esti multumit , ai avut probleme cu turatia ? sa iti ramane turat ?
ai reteta oricum, aplic`o daca ai probleme , o sa`ti mai faca din cand in cand cateva zile si dupa nu o sa te mai deranjeze.
Originally posted by bitza_bik View Postsincer daca nu o aveam pusa pe masina poate ma imbunai sa facem schimb insa acum ...never.o bag in pat cu mine )).mai ai o sansa la axa)masina ..trage si ea sa moara.nu vorbi de tras ca stii ce ai acasa.si mai imi permit un off si sper sa nu te superi:nairod esti sigur ca acei piloti sunt neica nimeni ?ma refer la cei de pe masinile care au timp mai slab ca cel al unui logan.sunt sigur ca esti un impatimit al masinilor,ca majoritatea de pe forum,insa iti spun ca nu sunt chiar atat de slabuti cum zici tu.si nu a fost o ironie a fost mai mult o gluma.scuze daac asa a fost perceputa.nu te cunosc si nu imi permit sa fac astfel de ironii.poate ne vom cunoaste la o regionala si sunt sigur ca v-om ajunge si la discutii legate de bere si vin si...
FloNZN nu te speria de corpu clapeta .eu am facut o proba cu unul de la alin si mi-a placut cum mergea .singura probl o aveam cu turometru.avea momente cand statea la relantiu la 1300rpm.sunt sigur ca s-a gasit rezolvare si pt asta.multa bafta
@nairod...merci man,o sa mai fie un mic plus de cuplu in cateva zile...la sistemul de evacuare mai lipseste doar o piesa...Last edited by FloNZN; 9 May 2012, 09:37.http://www.loganclub.ro/forum/ms_41_nzn-t12171.html? Logan 2000 16v
Comment
Comment