Ms 41 nzn Logan 2000 16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • nu cred ca merge anulat pentru ca are si regulatorul de presiune electronic,tot timpul e o legatura intre ele.
    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

    Comment


    • cand mergi in germania dupa o masina SH, nu prea ai ce alege...dar, daca stiam ca se ajunge aici...imi luat clio rs de banii la care am ajuns in momentul actual...
      http://www.loganclub.ro/forum/ms_41_nzn-t12171.html? Logan 2000 16v

      Comment


      • Originally posted by Cristi_Xp View Post
        nu cred ca merge anulat pentru ca are si regulatorul de presiune electronic,tot timpul e o legatura intre ele.
        ma gandesc ca senzorul comunica si spune mereu ce presiune vede ca regulatorul sa stie ce sa faca.

        Comment


        • Originally posted by FloNZN View Post
          cand mergi in germania dupa o masina SH, nu prea ai ce alege...dar, daca stiam ca se ajunge aici...imi luat clio rs de banii la care am ajuns in momentul actual...
          la sfarsit o sa fii si mai convins de asta ...

          Comment


          • Mai pune si tu lemne pe foc cosmine dupa ce ca is ars destul , sa ma ard si mai tare...
            http://www.loganclub.ro/forum/ms_41_nzn-t12171.html? Logan 2000 16v

            Comment


            • Da-mi mie codul piesei si i-ti caut io ;la Renault la Pitesti cunosc multi pe acolo si poate imi da la un pret bun.
              sigpic!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

              Comment


              • astea-s errorile...
                DNF...maine pun si codu sau ti-l dau la telefon...
                Attached Files
                http://www.loganclub.ro/forum/ms_41_nzn-t12171.html? Logan 2000 16v

                Comment


                • aia cu EGRul merita citita cu CLIPul e posibil sa spuna altceva.
                  Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                  Comment


                  • Nu cumva este vorba despre regulatorul de presiune si nu despre senzorul de presiune

                    Sent from my LG Optimus Net using Forum Runner

                    Comment


                    • dupa ce zice diagnoza aia pare sa fie,deci e senzorul imediat langa )
                      Oricum sfatul meu e ca erorile sa fie citite cu o scula dedicata renault,aia poate sa fie mai clara,adica cu clipul.Restul mai dau niste baliverne care n-au legatura cu nimic,inclusiv DDT2000.
                      Mai degraba asta e codul de piesa atunci, pentru regulator 7700113483 , alehandro a fost pe faza si a citit cum trebuie oroarea, eu am trecut peste.
                      Problema e ca inainte de a inlocui senzori ar trebui verificata si conectica pana la el...altfel te poti trezi sa iei senzor nou si nu aia sa fie problema.

                      Acolo explica ca regulatorul se incalzeste si de aia crapa.Poti pune o carpa uda pe el si vezi daca mai moare.
                      Last edited by Cristi_Xp; 27 July 2012, 20:49.
                      Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                      Comment


                      • din ce am citit azinoapte :

                        regulatorul de presiune are in el un filtru foarte fin care se poate colmata, fapt ce impiedica procesul de stabilizare al presiunii

                        are in el un solenoid care sub temperatura mare cedeaza. lumea se plange in special de mers in caldura. trafic aglomerat, mers mult la ralanti
                        iarna cand este frig problema nu prea apare.

                        sunt unii care au reusit sa il repare prin curatare. existau vreo 2 forumuri unde erau niste tutoriale despre curatare dar din pacate nu stiu de ce nu merg.

                        incearca sa il scoti ( este piesa de care zicea cristi aia imediat de langa senzor ) si sa studiezi cu atentie cum ai putea sa il cureti

                        Last edited by alessandro; 28 July 2012, 09:37.

                        Comment


                        • intr-adevar...regulatorul e buba,am facut smecheria cu carpa umeda...a mers cat am vrut eu, cand incepea sa mearga in 3 puneam apa din palma sa reumezesc carpa, iar motorul revenea la normal...l-am tinut asa vreo 40 de minute. Nu cred ca ma chinui sa il curat, pentru cat costa, o sa-l schimb cel mai sigur...
                          Va multumesc mult de ajutor baieti, fara voi cred ca dadeam degeaba o caruta de bani oe senzorul ala si tot asa facea) va raman dator rau de tot
                          Maine plec in concediu, pana ma intorc motorul va fi pe logan, cu distributie, ulei, filtre schimbate ...o sa ramana pe cand ma intorc doar instalatia, care si aia nu e problema mare asta pentru moment,cine stie ce va mai aparea)
                          Numai bine la toti,o vara cat mai plcuta si concedii linistite!
                          http://www.loganclub.ro/forum/ms_41_nzn-t12171.html? Logan 2000 16v

                          Comment


                          • e bine ca ai rezolvat. ma bucur. cat costa regulatorul ?

                            totusi sa nu arunci regulatorul vechi. pastreaza l si vezi daca se poate recupera. il tii de rezerva.

                            Comment


                            • :| e bai si cu regulatorul asta...in Ro am gasit pe la 11 milioane, p e-bay e muult mai ieftin, nu stiu ce sa zic...daca ma poate ajuta cineva, e in poza 1 regulatorul.
                              pana una alta, azi ajunge alta curea de distributie si azi punem motorul sus...de joi incepe distractia cu instalatia...iar pe weeckend, daca totul decurge normal se fac teste
                              Attached Files
                              http://www.loganclub.ro/forum/ms_41_nzn-t12171.html? Logan 2000 16v

                              Comment


                              • de tiganit eu nu am gasit nimic. astia care au avut probleme l au schimbat si merg cu unul de rezerva in portbagaj.

                                din cauza pozitionarii este supus unui stres termic suplimentar.

                                ai gasit pe piesa un cod exact ? da mi l sa vad cu pot sa te ajut. incerc

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google