Ms 41 nzn Logan 2000 16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Trebuie facuta aerisire , mai multe cicluri ...discurile folosesc mai putin lichid decat tamburi asa ca pedala ar trebui sa tina mai sus .....

    Tinand cont ca r19 , clio wiliams au 259 mm cu etrieri de ii avem noi pe logan .... franele de van ar trebui sa faca fata pentru inceput , dar ar trebui sa te gandesti la ceva mai capabil pe viitor + niste anvelope premium .
    Asteptam sa o vedem in actiune
    sigpic
    Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
    http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html

    Comment


    • pedala se apasa mai mult sa compensese lipsa de volum din etrieri... 1 la mana diametru la pistonasul de la etrierul de van e mai mare ca la aia originali, 2 la mana sigur si cei de pe spate au nevoie de volum mai mare decat pistonasele din tamburi... asa ca o pompa de frana de de van nu ar strica...
      "when I grow up,sigpic I want to be a VDE"

      Comment


      • Alienule eu nu prea cred ce-i zici tu...
        Acceasi pompa intr-un circuit mai mare creaza acceasi presiune doar ca se mareste cantitatea de fluid sa compenseze golul.
        E exact ca la roti. Pui mai mari bagi mai mult gaz, pui mai mici bagi mai putin dar presiunea tot aia e.
        :P::U::S::H: :T::H::E: :L::I::M::I::T::S: :excl:

        Comment


        • nu vad cine a zis de presiune... eu am zis de volum...

          aceeasi "problema" o am si eu si toti cei care au pus etrieri de van... mai putin dsign care a facut treaba despre care vorbesc...
          "when I grow up,sigpic I want to be a VDE"

          Comment


          • Pai ai spus ca pedala compenseaza lipsa de volum din etrieri. Asta ar insemna ca nu a pus lichid suficient ca sa creeze presiunea necesara.
            Stiu ca dsign a rezolvat problema dar a rezolvat-o si fara pompa de van.
            :P::U::S::H: :T::H::E: :L::I::M::I::T::S: :excl:

            Comment


            • Originally posted by FloNZN View Post
              Discurile de pe megane sunt la fel ca ale mele, iar etrierii sunt putin mai mici decat cei de pe masina mea
              Masina se opreste mult mai bine, atat numai ca merge pedala de frana putin mai jos decat de obicei...in rest, imi place tare...
              Originally posted by mc_alienu View Post
              pedala se apasa mai mult sa compensese lipsa de volum din etrieri... 1 la mana diametru la pistonasul de la etrierul de van e mai mare ca la aia originali, 2 la mana sigur si cei de pe spate au nevoie de volum mai mare decat pistonasele din tamburi... asa ca o pompa de frana de de van nu ar strica...
              nici el nu a zis de presiune... cu o pompa cu diametru mai mic poti crea presiune mai mare decat cu o pompa cu diametru mai mare... doar ca la pompa mica e nevoie de o cursa mai lunga pentru acelasi volum necesar... si cum pistonasele din etrieri de van au volum mai mare ca etrierii originali nu stiu ce deduci tu din asta... el are presiunea necesara cu o cursa mai lunga la pedala... ca si mine ca si restu care au schimbat etrierii...
              acum poate s-a inteles...
              "when I grow up,sigpic I want to be a VDE"

              Comment


              • Hooo baaa))
                Faza e ca masina se misca grozav de bine Aseara m-am dat cu un espero cu motor de calibra 2000 16v 150cp+soft. I-am dat 3 masini pe 400 de m cu plecare din 2000 care este mai mult decat perfecta, fara sa pice in bot sau alte magarii...
                Urma sa ma dau cu un a4 1,8 turbo 150cp. si cand las ambreau la start....BUUUUUUUM:|
                S-a rupt suportul motor de pe capacul de distributie, motorul a luat-o in spate si a iesit planetara dreapta care s-a facut prastie... Azi-noapte pe la 3 am ajuns acasa cu ea tractata. Azi am pus alta planetara, iar suport nu am gasit DELOC la dezmembrari, numai nou, care costa 540lei si vine in 7 zile) Luni incep cautarile de suport si sa vad ce pot face sa intaresc cumva suportul
                http://www.loganclub.ro/forum/ms_41_nzn-t12171.html? Logan 2000 16v

                Comment


                • Io am crezut ca numa eu is ghinionist, dar vad ca tu ma intreci.
                  Nu te da batut.
                  Bafta !!!
                  sigpicFast&Furious
                  Team CSR
                  Logan Club CLUJ

                  Comment


                  • Vezi de treaba Radule) mai ghinionist decat mine nu exista...acum nu gasesc suport
                    http://www.loganclub.ro/forum/ms_41_nzn-t12171.html? Logan 2000 16v

                    Comment


                    • Originally posted by FloNZN View Post
                      Hooo baaa))
                      Faza e ca masina se misca grozav de bine Aseara m-am dat cu un espero cu motor de calibra 2000 16v 150cp+soft. I-am dat 3 masini pe 400 de m cu plecare din 2000 care este mai mult decat perfecta, fara sa pice in bot sau alte magarii...
                      Urma sa ma dau cu un a4 1,8 turbo 150cp. si cand las ambreau la start....BUUUUUUUM:|
                      S-a rupt suportul motor de pe capacul de distributie, motorul a luat-o in spate si a iesit planetara dreapta care s-a facut prastie... Azi-noapte pe la 3 am ajuns acasa cu ea tractata. Azi am pus alta planetara, iar suport nu am gasit DELOC la dezmembrari, numai nou, care costa 540lei si vine in 7 zile) Luni incep cautarile de suport si sa vad ce pot face sa intaresc cumva suportul
                      da tu ai pus tot suportul de la logan ?)
                      Transform your vehicle with high-performance parts and accessories from K-Tec Racing. Shop now for quality upgrades, expert advice and international shipping.

                      Asta e ce trebe ... daca se potriveste la tine.
                      Daca nu vrei sa te cheltui mult,il am eu ala stock de RS , la 250 lei e al tau.
                      Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                      Comment


                      • Nu ai inteles....s-a rupt suportul ala care e un fel de capac la distributie...si suportul ala vine pe suportul motor....
                        uite 2 pozne

                        numa astea le-am gasit pe net cu motorul sa iti pot explica mai bine...deci mie mi s-a rupt suportul ala incercuit cu albastru, iar mai exact ala unde am facut cu rosu...bucata aia ce intra in locasul ala...
                        din a2a poza ignora incercuitul ala cu rosu!
                        Attached Files
                        http://www.loganclub.ro/forum/ms_41_nzn-t12171.html? Logan 2000 16v

                        Comment


                        • daca merge, dute la un centru de parbrize si il umpli cu silicon de parbriz. il lasi la intarit o saptamana si ai suport rigid si ieftin.

                          Comment


                          • nu va tine cu silicon parerea mea , trebuie ceva solid .
                            Its just a car ...

                            Comment


                            • nici unu nu ati inteles o boaba
                              http://www.loganclub.ro/forum/ms_41_nzn-t12171.html? Logan 2000 16v

                              Comment


                              • S-a rupt suportul care face legatura dintre tampon si motor ..care e facut dintr-un aliaj de aluminiu ( cred ).... destul de ciudat ..sa ne faci si noua o poza cu suportul rupt ....sunt curios cum s-a rupt


                                Florine poti sa imi spui si mie cum ai facut cu planetatrele ,s-au potrivit cele de megane fix pe fix
                                sigpic
                                Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
                                http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google