@ FloNZN
Am fost azi intr-un showroom Dacia/Renault sa vad "minunea"... Noul Logan, Sandero&Stepway. Foarte OK masinile. (la cateva detalii - de genul manere de usi deschidere interior si exterior se putea si mai bine (mai finute)) Pacat nu mai e motorizarea 1.6 16V. Sperasem ca Renault nu va lua boala de la VW cu motoarele in 3 cilindrii
Cum era lume buluc la Dacia, iar in showroomul Renault de alaturi - liniste totala, am zis sa vad ce e pe acolo... noul Clio, iar chiar la intrare era Clio (vechi) Sport RS 2.0 200 PS - editie Gordini. Bomba masina. Am deschis si capota la motor - si am remarcat ca in afara de tamponul de prindere a motorului (chiulasei) - pe contraaripa dreapta, deasupra mai era un brat menit sa reduca/impiedice deplasarea motorului in fata sau in spate la demaraje/franari mai dure. Bratul suplimentar avea bucsi de cauciuc la prinderi atat pe suportul de pe contraaripa (oala amortizorului) cat si pe suportul care venea pe chiulasa
Poate reusesti sa montezi un brat suplimentar in intre suportul din dreapta al barii de ranforsare pe care o ai de la CataFoF si suportul montat pe chiulasa - care sa mai preia din solicitarile "fata-spate" ale suportului hidroelastic.
Aporpos - galeria de admisie era "la vedere" - nici un capac. Ar fi bine sa renunti la capacul de plastic.
Am fost azi intr-un showroom Dacia/Renault sa vad "minunea"... Noul Logan, Sandero&Stepway. Foarte OK masinile. (la cateva detalii - de genul manere de usi deschidere interior si exterior se putea si mai bine (mai finute)) Pacat nu mai e motorizarea 1.6 16V. Sperasem ca Renault nu va lua boala de la VW cu motoarele in 3 cilindrii
Cum era lume buluc la Dacia, iar in showroomul Renault de alaturi - liniste totala, am zis sa vad ce e pe acolo... noul Clio, iar chiar la intrare era Clio (vechi) Sport RS 2.0 200 PS - editie Gordini. Bomba masina. Am deschis si capota la motor - si am remarcat ca in afara de tamponul de prindere a motorului (chiulasei) - pe contraaripa dreapta, deasupra mai era un brat menit sa reduca/impiedice deplasarea motorului in fata sau in spate la demaraje/franari mai dure. Bratul suplimentar avea bucsi de cauciuc la prinderi atat pe suportul de pe contraaripa (oala amortizorului) cat si pe suportul care venea pe chiulasa
Poate reusesti sa montezi un brat suplimentar in intre suportul din dreapta al barii de ranforsare pe care o ai de la CataFoF si suportul montat pe chiulasa - care sa mai preia din solicitarile "fata-spate" ale suportului hidroelastic.
Aporpos - galeria de admisie era "la vedere" - nici un capac. Ar fi bine sa renunti la capacul de plastic.
Comment