Originally posted by ion_R5
View Post
Ms 41 nzn Logan 2000 16v
Collapse
X
-
http://www.loganclub.ro/forum/ms_41_nzn-t12171.html? Logan 2000 16v
-
nu trebuie sa practici sportul acesta de liniute....trebuie sa sti cum sa pui acei CP pe asfalt...asa am facut si eu o honda legend de 300cp benzina....masina aia are 3t si ceva...si a mea 1,5t i-am dat 2 masini la 400m....si aici ajungi la vorba despre cuplu...2000-5000 de ture cuplu maxim...iar cel de benzina cu honda are cei 300cp abia la 4500-8000 de ture...
masina e tip tronic cu padele la volan..o super masina dar la batut un diesel ;))
totul tine cum dozezi puterea la roti...
Comment
-
Florine, conteaza si cine e pe SUV. Eu am niste colegi la munca care chiar merg cu suv-urile aproape pe 2 roti. O data cand am intrat intr-o padure pe serpentine chiar ma vedeam deja printre copaci - dar tipul vreau sa spun ca a tinut masina pe sosea cum n-am crezut ca se mai poate. Frana cand pe rotile din stanga, cand pe rotile din dreapta (sarea ditamai SUV-ul cand pe stanga cand pe dreapta) si a reusit sa il tina pe viraj, dar asa la super limita. Daca dai de un sofer din asta complet nebun cred ca te face. Bine tu ai si suspensii, dar daca ai avea suspensii stock n-ar mai fi chiar safe pentru tine. Cand ai propulsor cu adevarat foarte puternic, daca stii sa te dai intrii de-a latul in viraje si te scoate motorul, ceea ce la o masina "normala" nu ai cum sa te joci asa.
Eu asa m-am alergat 1 data cu Renault 5 1.5 Diesel cu un Mercedes-Benz E-Klasse 270 CDI - modelul de acum 2 generatii (nu m-a lasat sa-l depasesc prin dreapta si l-am depasit prin stanga pe contrasens pe linie continua cu mare avant si am facut 6 masini odata - fara semnalizare de depasire ca era un mos bagabont in Mercedes si cum vedea ca dau semnal facea figuri) A fost show. Eu cu R5 (54 PS) nu mergeam mai mult de 140 km/h... insa am luat distanta ca el a ramas prins in aglomeratie (era in localitate) A venit ca turbatul cu 180 dupa mine... Eu eram pe banda 2 si aveam in fata o Dacia 1400 Break. Cand am vazut ca vine tare din spate, am dat flash-uri si Dacia Break s-a mutat pe banda din dreapta, dar a dat ei el flashuri si s-a mutat Breakul la loc in fata mea. Asa ca eu am depasit pe contrasens si am iesit amandoi odata in fata Breakului, dar el s-a dus ca avea viteza mai mare. Numai ca l-am prins in primul sat la inghesuiala si i-ar i-am dat rusine ca nu avea unde sa se bage cu vaporul lui. Vreau sa zic ca nu a mai venit dupa mine
PS: Apropos, imi amintesc ca eram o data cu un Mercedes-Benz A-Klasse 170 CDI si mergeam in spatele unui Bentley. Am vrut sa il depasesc, dar i-a dat ala o talpa... a decolat efectiv de langa mine. Presupun ca avea un motor de cel putin 5 litrii (nu stiu cati cai, cilindrii, Nm) dar a disparut in 5 minute.
Comment
-
Mah Flo m-asteptam sa zici "ghici ce? S-a transformat in Spark!!"
Ai avut noroc ca n-a fost un 1.6 16V.
Spor la pedala(t)!
Radule nu va mai contrati ca n-are rost. Ambii aveti dreptate pentru ca cea mai importanta piesa, inaintea puterii si a cuplului, ramane soferul! Si sunt prea multi conducatori autoi in tara asta cu masini cu muult peste puterea si stiinta lor... din pacate.
Si ca sa va treaca supararea ia o poza!Last edited by Cobra7; 17 December 2012, 10:40.:P::U::S::H: :T::H::E: :L::I::M::I::T::S: :excl:
Comment
-
Si poza...Attached Files:P::U::S::H: :T::H::E: :L::I::M::I::T::S: :excl:
Comment
-
E cea mai buna poza...si nu e cu suparare deloc, doar ca Radu cum toata ziua buna ziua e cu diesel, are impresia ca isi ia zboru, de la cuplu ala...doar ca se schimba total treaba atunci cand masinile sunt pe strada
Eu prima data cand am conduc panarama de logan diesel de 65 de cai ma minunam ca bouu de cum trage, ziceam ca rupe pe langa a mea...( in primul an de soferie ) dar dupaia...mi-am schimbat radical socotelile...http://www.loganclub.ro/forum/ms_41_nzn-t12171.html? Logan 2000 16v
Comment
-
Originally posted by Cobra7 View PostMah Flo m-asteptam sa zici "ghici ce? S-a transformat in Spark!!"
Ai avut noroc ca n-a fost un 1.6 16V.
Spor la pedala(t)!
Radule nu va mai contrati ca n-are rost. Ambii aveti dreptate pentru ca cea mai importanta piesa, inaintea puterii si a cuplului, ramane soferul! Si sunt prea multi conducatori autoi in tara asta cu masini cu muult peste puterea si stiinta lor... din pacate.
Si ca sa va treaca supararea ia o poza!
Originally posted by FloNZN View PostE cea mai buna poza...si nu e cu suparare deloc, doar ca Radu cum toata ziua buna ziua e cu diesel, are impresia ca isi ia zboru, de la cuplu ala...doar ca se schimba total treaba atunci cand masinile sunt pe strada
Eu prima data cand am conduc panarama de logan diesel de 65 de cai ma minunam ca bouu de cum trage, ziceam ca rupe pe langa a mea...( in primul an de soferie ) dar dupaia...mi-am schimbat radical socotelile...
Uita-te pe fluturasii pe care ii ai de la Drag si vezi ce scrie la timpul pe sfert de mila, la timpul intermediar si la viteza maxima atinsa la capatul sfertului de mila si gandeste ce inseamna 550 Nm fata de vreo 200Nm cat ai tu si 8 secunde pt acceleratia de la 0 la 100(chiar daca toate sunt teoretice si nu sunt exacte intrucat Touaregul nu l-am pus pe Dino si nici nu l-am cronometrat cu fotocelula)
Si nu uita un lucru care face diferena, pe sosea mai intervin multe chestii nu-i ca la Drag unde ai cale libera si pe inca unul paralel cu tine la Start.
Aaaa si sa nu uit ia in calcul si tractiunea integrala pe sosea.............sigpicFast&Furious
Team CSR
Logan Club CLUJ
Comment
-
Tuaregul de 3.0v6 diesel, am vazut ca face suta in 9.2...Cel putin asa spun povestioarele de pe net.
Totusi, intr-o astfel de "confruntare" ambele parti isi au vina: unii incearca sa-si arate cohonesul, altii incearca sa nu fie mai prejos.
Poate sun ca lupul moralist, dar eu sa mor de am dat curs vreunui clinci cu o masina inferioara...Ca sa ce? Sa arat ca am cu 100 de cai mai mult? Se arde gazul de pomana.
@fast: ala este cuplul la motor, nu la roata... Conteaza si altele, nu doar cuplul la motor, ca altfel dieselul trebuia sa fie cel mai rapid din lume, si cu toate astea, nu este Iti da impresia ca e super, dar relax, nu este.
Comment
-
Originally posted by Cezar View PostTuaregul de 3.0v6 diesel, am vazut ca face suta in 9.2...Cel putin asa spun povestioarele de pe net.
Totusi, intr-o astfel de "confruntare" ambele parti isi au vina: unii incearca sa-si arate cohonesul, altii incearca sa nu fie mai prejos.
Poate sun ca lupul moralist, dar eu sa mor de am dat curs vreunui clinci cu o masina inferioara...Ca sa ce? Sa arat ca am cu 100 de cai mai mult? Se arde gazul de pomana.
@fast: ala este cuplul la motor, nu la roata... Conteaza si altele, nu doar cuplul la motor, ca altfel dieselul trebuia sa fie cel mai rapid din lume, si cu toate astea, nu este Iti da impresia ca e super, dar relax, nu este.
Nici eu de cate ori conduc Touaregul nu ma chinui sa-mi pun mintea cu toti "soferii" din trafic , imi vad de drumul meu si nu iau in seama provocatorii.
Aici apare 8 s de la 0 la 100 Km/h:http://www.topgear.ro/masini/specifi...swagen-touareg
Descoperă cele mai noi articole despre mașini electrice, hibride, benzină și diesel, tuning, Formula 1, raliuri și motociclete pe TopGear.ro. Totul despre auto!
o ultima precizare:
Eu nu vorbesc dupa ureche vorbesc strict despre o masina pe care am cumparat-o noua in 2008 si cu care am facut pana acum vreo 30000 Km din totalul de aproximativ 50000 cat sunt facuti pana azi.Last edited by FastFurious; 17 December 2012, 15:36.sigpicFast&Furious
Team CSR
Logan Club CLUJ
Comment
-
Originally posted by FastFurious View PostPoate ne intalnim o data si te convingi.
Uita-te pe fluturasii pe care ii ai de la Drag...http://www.loganclub.ro/forum/ms_41_nzn-t12171.html? Logan 2000 16v
Comment
-
cu automatul nu faci mare lucru , daca era manual aveai ceva sanse dar cine stie ...Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
Originally posted by Cristi_Xp View Postcu automatul nu faci mare lucru , daca era manual aveai ceva sanse dar cine stie ...
P - parcare
R - mersul inapoi
N - punctul mort
D - automat(pentru femei)
S - sport
+/- - schimb singur vitezele
Eu ori de cate ori conduc folosesc modul de schimbare a vitezelor(se face doar prin simpla impingere in sus si in jos a livierului cutiei de viteze).
Deci ......................nu mi frica.sigpicFast&Furious
Team CSR
Logan Club CLUJ
Comment
Comment