Logan 1.4 ( Castigator Campionat Cea Mai Tare Evacuare Editia 2011/2012 ) )

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nu am luat nimic sincer habar nu am ce sa fac...unii zic ca daca le tai devin mai moi, altii ca devin mai tari, altii ca vor fi lafel,altii ca imi vor cadea arcurile.Pe spate as taia o spira,defapt as taia cate 2 si pe fata si pe spate dar mi-e teama ca o sa le stric,oricum pe spate tai sigur o spira.
    AG 16 Y M A

    Comment


    • Sa tai 2 spire de pe fata exagerezi sincer una e super suficient pe spate 2 cred ca nu ar fi probleme.multa bafta in continuare
      sigpic

      IL 1 3 MIU

      Comment


      • niste poze si filmulete mai vechi oleaca facute cu RZZ...
        Attached Files
        AG 16 Y M A

        Comment


        • de ce a mai crescut ?? in inaltimeS
          My turbo lag, give your MPI, a chance

          Comment


          • Originally posted by andrei_mircea View Post
            de ce a mai crescut ?? in inaltimeS
            a stat in ploaie
            lasa ma ca iti tu permisu si o lasi iar pe burta ))

            Comment


            • andrei_mircea:ii cam trozneau genunchii de la atata stat pe vine)
              adi90:speram....
              Astazi am rezolvat si cu evacuarea..catalizator scos, intermediara Borla proXS pe 45 si finala asta ce o am acu.Poate va intrebati dc nu am pus pe 50..din 2 motive:nu aveau pe stock si totusi parca e cam mare 50 pentru 1.4.
              AG 16 Y M A

              Comment


              • felicitari alin bafta in continuare...

                Foloseste semnele de punctuatie, pt a face textul mai lizibil.
                Last edited by Cezar; 28 August 2009, 17:46.
                sigpic!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

                Comment


                • ms florine bafta si tie....
                  AG 16 Y M A

                  Comment


                  • Originally posted by al!n View Post
                    ms florine bafta si tie....
                    astept sa vad suspensia reglabila ...oricum ...e frumoasa si asa ,evacuarea ok, ai dr e cam mare pe 50mm e logan totusi de 1.4....in fine mortala masina :* stii u mai bine ...;)
                    sigpic
                    http://www.loganclub.ro/forum/dj_xx_ain-t1219p4.html
                    http://mik-anonym.blogspot.com

                    Comment


                    • nu isi mai ia suspensie
                      mi-a zis mie ca strange bani sa se duca sa studieze la Oxford

                      Comment


                      • Aia da treaba, se pare ca s-a apucat de invatat, nu mai sta in fata calculatorului, din 31 august nimic..invata, face bani si sa vezi ce masina ne prezinta ;).
                        Aline 45mm e diametru de evacuare din fabrica nu? puteai astepta cel putin pana primeau pe stock 50mm sau iti faceai comanda de 3m inox, indoit la presa si cu ala stiai o treaba, aveai evacuare si sunet k-lumea. Vgroza si-a facut pe 1.6mpi 55mm cap coada material aluminizat, nici macar inox, plus catalizator scos, intermediara pe acelasi diametru, mai are o admisie schimbata si sta dupa 1.6 16v la un bot de masina (amandoua sunt fara soft schimbat).

                        Comment


                        • Eh bibi...numai de invatat nu m-am apucat eu).Diametru stock la logan e asa:din galerie pana in intermediara 45mm din intermediara pana in finala 40mm.Nu prea am vrut nici galagie prea mare..si asa era sa raman fara talon din cauza rotilor.Altceva nimic nou.
                          AG 16 Y M A

                          Comment


                          • Interesant traseu, oricum daca ai schimbat din intermediara pana in spate cu teava diametru 45 in loc de 40 plus catalizator scos ar trebui sa fie ceva diferenta?! nu?

                            Comment


                            • Se simte destul de bine lipsa catalizatorului.Si la demaraj si cand schimbi viteza pleaca direct, nu mai da in nas,urca mai lejer la viteza mare,eu sunt multumit.Urmeaza sa fac o vizita la omu cu leptopu sa anulez sonda(chiar daca nu sa aprins pana acu).
                              AG 16 Y M A

                              Comment


                              • Pai fa o gaura pe teava cu care ai inlocuit catalazitorul si pune sonda la loc ca e bine sa o ai acolo, prin sonda aia computeru isi calculeaza anumite lucruri ce pot influenta puterea motorului.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google